Az O gyűrükre csak hittem, hogy megvannak még, 2 év alatt elhánykolódtak . A megadott méretben 2 féle volt, az úszó hoz : 6,07×1,3 méret helyett csak 6,00X1,5 vagy 6,07x1,78 van , szerintetek meik lehet jó, vagy hajcsam még a megadott méretet ?
2 napja elkezdett háromhengerezni a gép, a gyertyára gyanakodtam, mert már aktuális volt a csere NGK CR9EK ment bele, de a probléma megmaradt, ezért ma megyek tűszelepért, holnap szétborítom a karbit, mert már vasárnap kéne a vas. Tavajelőttről van még 2 gari O gyűrű készletem, az nem kell. Viszont öröm is van, vettem nagy 2 sisakos dobozt, már az is megy fel szombaton.
megfogadtam a tanácsotokat,nem ugrottam bele,lett belőle egy 1000-es exup:-)
köszönöm a segítséget mindenkinek,beszéltem nándival is ő nem költött egy fillért se a motorra,az új gazda se,levontam belőle azt,hogy 3 évig leszartak egy max 100e Ft-os hibát-ami mondjuk ki zavaró azért-akkor az nem költött a pár 10e Ft-os alapokra sem,szart meg nem akartam venni:-)
Tudnátok segíteni, RF400-hoz keresek fesz. szabályzót + csatlakozót.
-Nincs-e valakinek eladó?
-Milyen bontókat érdemes keresni?
-Esetleg más típushoz való kompatibilis-e?
(jelenleg egy cbr900-hoz való van benne. Jó arc szerelő azt mondta jó lesz, én meg segghülye vagyok a témához, mondtam ok, ha működik meg vissza is tölt, 1 évig bírta)
-Esetleg nem tud valaki valami helyet ahol olcsó(bba)n lehet gumit beszerezni? (RoadAttack vagy PilotRoad érdekelne leginkább)
Nem ismerem a váltó problémáját részletesen, azt tudom, hogy
Nándi nem használta a kettest... Motoroztam Nándival egyszer,
az pont emlékezetes motorozás volt, mert a 2 hónapos fényezésemnek
nekikanyarodott egy Dévólanosz miközben előztem...
Bővebbet nem tudok mondani a motorról, csak annyit, hogy
Nándi vigyázott rá !
Sziasztok Eladó Suzuki RF 600r minden működik rajta ki van cserélve olaj, olaj szűrő, csomagtartó konzol,doboz kulcs,garázsban tartott nagyon olcsón adóm 440.000ft ért egész nap hívató vagyok.Tel:06205920530 E-mail: k.miklos72@freemail.hu csere is érdekel egy Suzuki burgmann 400 ra sziasztok.
Én ezt úgy oldanám meg,h hozzá tenném a vételárhoz a javítás várható költségét és vennék egy olyat ami működik.
Bőven elég a kötelező (lánc,olaj,fék,stb) dolgokra költeni 10ezreket.
Belemászni vmibe amiről nem lehet tudni,h mi sül ki belőle botorság.
Ha ehez még hozzáteszem a "komoly" alkatrész ellátást és a rengeteg rohangálással eltöltött időt.Akkor már súrolja a hülyeség határát.
De ha vki szeret kockáztatni akkor nem szóltam.
Nekem szakmám,ezért van némi fogalmam arról,h mi mivel járhat.
Ezért én nem másznék bele egy váltó hibás motorba.
Az ember csak akkor szembesül az igazi problémával mikor szétszedi.
Ha nincs szerencséje akkor jön a hidegzuhany és elindul a lavina.
köszi,egy isten vagy ,az a baj,hogy biztos,hogy nem úszom meg csak léptetővillával,mivel azt írja ő is így vette,és 2010-ben már meg volt neki a vas,két évet így használni,az cinkes:-)de 5 óta fenn vagyok,alig várom a 9 órát,hogy valami emberi időben felhívhassam:-)
köszönöm a segítséget mindenkinek,beszéltem nándival is ő nem költött egy fillért se a motorra,az új gazda se,levontam belőle azt,hogy 3 évig leszartak egy max 100e Ft-os hibát-ami mondjuk ki zavaró azért-akkor az nem költött a pár 10e Ft-os alapokra sem,szart meg nem akartam venni:-)
Tudnátok segíteni, RF400-hoz keresek fesz. szabályzót + csatlakozót.
-Nincs-e valakinek eladó?
-Milyen bontókat érdemes keresni?
-Esetleg más típushoz való kompatibilis-e?
(jelenleg egy cbr900-hoz való van benne. Jó arc szerelő azt mondta jó lesz, én meg segghülye vagyok a témához, mondtam ok, ha működik meg vissza is tölt, 1 évig bírta)
-Esetleg nem tud valaki valami helyet ahol olcsó(bba)n lehet gumit beszerezni? (RoadAttack vagy PilotRoad érdekelne leginkább)
Köszi előre is a segítséget,
Sanya
Nándi nem használta a kettest... Motoroztam Nándival egyszer,
az pont emlékezetes motorozás volt, mert a 2 hónapos fényezésemnek
nekikanyarodott egy Dévólanosz miközben előztem...
Bővebbet nem tudok mondani a motorról, csak annyit, hogy
Nándi vigyázott rá !
Bőven elég a kötelező (lánc,olaj,fék,stb) dolgokra költeni 10ezreket.
Belemászni vmibe amiről nem lehet tudni,h mi sül ki belőle botorság.
Ha ehez még hozzáteszem a "komoly" alkatrész ellátást és a rengeteg rohangálással eltöltött időt.Akkor már súrolja a hülyeség határát.
De ha vki szeret kockáztatni akkor nem szóltam.
Te is sokallod a 60ezret?
Ezért én nem másznék bele egy váltó hibás motorba.
Az ember csak akkor szembesül az igazi problémával mikor szétszedi.
Ha nincs szerencséje akkor jön a hidegzuhany és elindul a lavina.
Váltócsere meg így néz ki egy 400-asban.
Nem kis munka az sem, Nem RF de . . .
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...