nem a megtörés hanem a keresztmetszet szűkülés a gond. próbáld ki! Fujd, vagy szívd meg azt amelyikben nincs semmilyen elem könnyebb lesz mint az a kettő amelyikben van a T. Legalább is az enyémnél lehetett érezni hogy ahol nincs sokkal könnyebb volt mint a másik kettő! Betettem az L-t és utána már "egyforma" volt!
Én nem tettem L idomot a csőbemert feleslegesnek tartottam.
Nem kell megtörni a csövet. A 400-as szelephézagát nemtom.De ha beírod a gugliba,h "rf 400 r service manual" akkor letudod tölteni a teljes leírást a motorodhoz. Én is így tettem a hatszázashoz. Minden benne van részletesen,képekkel,rajzokkal,táblázatokkal,stb.
A 600-as hézagai egyébként k:025+-0,05, sz:0,15+-0,05
Próbalámpával nézd meg oda ér-e fesz a vastag kábelen, inditáskor át megy-e a feketére, és az öninditóra. Ha mindenhol ott a 12V mikor kell akkor bizony le kell venned az öninditót és szétszedni.
Értelemszerű hogy kell 2 l a két szélsőhöz meg kettő t a két belsőhöz.megpróbáljuk a jövő hét végén kicsit ráncba szedni röfi urat.eleget pihent már.szelephézag értékeket nem tudja valaki pontosan?köszi a válaszokat
sima nipolan cso a legolcsobb mol 2T OLAJ fel liter. Arra figyelj hogy kell az 1 csohoz is venni 90 fokos L kanyart meg 4. hez is.Mert a keresztmetszet szukules miatt nem lesz pontos. A nipolancsovet pedig egyforma hosszura vagd kulonben megint pontatlan lesz. En anno 10m vettem 2db L kanyar muanyagot es 2db T muanyagot. A cso atmero pedig a karbi tetejen levo csonke es arra kel szorosn ra mennie hogy tomitett legyen.
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvőben egy 94-es 400-ashoz való kipufogó leömlője?Az enyémben csörög valami .Esetleg gyári dobbal együtt is érdekelne ha jó ára lenne.Előre köszi
Akkor viszont a magától indító környékén kel körülnézned.
Elmegy-e odáig a feszültség. Van-e rendes testje a blokknak.
Forog-e a főtengely egyáltalán. Ha minden ok akkor nincs mes kikell szedni az indítót. Vagy vágd fejbe hátha magához tér egy időre. :)
Ha igen akkor sanszos,h elkoptak a kefék.
Nem!
Akkor leírom én mivel próbálkoztam eddig.
Kikötöttem a relét nem is volt ott persze akkor gyújtáson se világít semmi nálam és összeérintettem a két kábelt semmi hang se indítás!
Próbáltam bikázni!
Az akksit töltöttem így is kikötöttem a relét akkor sincs semmi!
A relébe a három vékony kábel be volt kötve úgyis összeérintettem a kábeleket semmi vagy kattanás!
Ma folytattam a tegnapi renoválást egy karbiszinkronnal.
Ami nem lett tökéletes mert a karburátorokat restaurálni kellene. Ami nem most lesz.Arra még gyúrni kell.
De a körülményekhez képest egész jó lett és az új láncal finom hangja lett.
Tegnap az egyik veztengely 2. csapágyának az olajfuratában találtam egy jókóra fémforgács darabot.Pont akkora volt,h elfért az olajfurat süllyesztékében.
Sziasztok!
Az előbbi hozzászólást elrontottam bocsánat érte!
Szóval ismételten előjött egy hiba de ez már szerepelt egyszer!
Csináltam róla videót amin hallani a gondot ha tudtok segítsetek tanácsaitokkal, ötleteitekkel!
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség így vasárnap délután!
Ismételten ezt a hibát produkálja a motor! Egyszer már lett cserélve önindító relé de most megint ez van! Mi okozhat ilyen gondot(gondokat)?
Van aki motorozik. És van aki szerel.Én az utóbbit tettem ma.
Kiengedtem a vezérműtengelyeket a levegőre kicsit. :)
Kicseréltem a vezérmű láncot "feleslegesen".
Zörgött,de nem azért mert szr volt.Hanem mert sztrájkolt a feszítő.
Az új lánra is kézzel kellett ráfeszíteni még 3 kattanásnyit.
El is halgatott.
Az a két dolog szinte biztos,h nem ez lesz a kedven elfoglaltságom és valszeg másnak nem csinálnám meg. Max segítenék. :)
Holnap még csinálok egy karbiszinkront (ha lesz kedvem).
Majd ráadom a kabátot ozt had menjen.
Hát igen, igen, az a kék éppen kicsit felbőszít, mert a tegnapi karbi pucolás, és szinkron után ma megint nem akart beindulni, csak tolásra (amiért ezúton is köszönet Sanya187-nek).
Nem baj, hétfőn megy vissza a szervizbe.
Karbit mindegyiken kell pucolni, szinkront is kell(azt még a befecskendezőn is!) állitani.
Ha kinyirod a motort, érdemes kivonatni a forgalomból és alkatrészenként meghirdetni. Nem volt rossz bolt a 4kilósom.
Nem kell megtörni a csövet. A 400-as szelephézagát nemtom.De ha beírod a gugliba,h "rf 400 r service manual" akkor letudod tölteni a teljes leírást a motorodhoz. Én is így tettem a hatszázashoz. Minden benne van részletesen,képekkel,rajzokkal,táblázatokkal,stb.
A 600-as hézagai egyébként k:025+-0,05, sz:0,15+-0,05
6mm-es csőből készült és a dunakeszi fosan mellett vettem a bauhausban minden alkatrészével egyetemben. Asszem az van ott.
Hanyas benzincsőből készült a karbiszinkron állító készüléked?
Nincs valakinek elfekvőben egy 94-es 400-ashoz való kipufogó leömlője?Az enyémben csörög valami .Esetleg gyári dobbal együtt is érdekelne ha jó ára lenne.Előre köszi
Elmegy-e odáig a feszültség. Van-e rendes testje a blokknak.
Forog-e a főtengely egyáltalán. Ha minden ok akkor nincs mes kikell szedni az indítót. Vagy vágd fejbe hátha magához tér egy időre. :)
Ha igen akkor sanszos,h elkoptak a kefék.
Akkor leírom én mivel próbálkoztam eddig.
Kikötöttem a relét nem is volt ott persze akkor gyújtáson se világít semmi nálam és összeérintettem a két kábelt semmi hang se indítás!
Próbáltam bikázni!
Az akksit töltöttem így is kikötöttem a relét akkor sincs semmi!
A relébe a három vékony kábel be volt kötve úgyis összeérintettem a kábeleket semmi vagy kattanás!
Pontosan ez a gondom! :S
Ami nem lett tökéletes mert a karburátorokat restaurálni kellene. Ami nem most lesz.Arra még gyúrni kell.
De a körülményekhez képest egész jó lett és az új láncal finom hangja lett.
Tegnap az egyik veztengely 2. csapágyának az olajfuratában találtam egy jókóra fémforgács darabot.Pont akkora volt,h elfért az olajfurat süllyesztékében.
Az előbbi hozzászólást elrontottam bocsánat érte!
Szóval ismételten előjött egy hiba de ez már szerepelt egyszer!
Csináltam róla videót amin hallani a gondot ha tudtok segítsetek tanácsaitokkal, ötleteitekkel!
itt a link a videóról:
Kéne egy kis segítség így vasárnap délután!
Ismételten ezt a hibát produkálja a motor! Egyszer már lett cserélve önindító relé de most megint ez van! Mi okozhat ilyen gondot(gondokat)?
Jól szét kaptad! Biztos ok lesz a gép!
Van aki motorozik. És van aki szerel.Én az utóbbit tettem ma.
Kiengedtem a vezérműtengelyeket a levegőre kicsit. :)
Kicseréltem a vezérmű láncot "feleslegesen".
Zörgött,de nem azért mert szr volt.Hanem mert sztrájkolt a feszítő.
Az új lánra is kézzel kellett ráfeszíteni még 3 kattanásnyit.
El is halgatott.
Az a két dolog szinte biztos,h nem ez lesz a kedven elfoglaltságom és valszeg másnak nem csinálnám meg. Max segítenék. :)
Holnap még csinálok egy karbiszinkront (ha lesz kedvem).
Majd ráadom a kabátot ozt had menjen.
Nem baj, hétfőn megy vissza a szervizbe.
Ha kinyirod a motort, érdemes kivonatni a forgalomból és alkatrészenként meghirdetni. Nem volt rossz bolt a 4kilósom.