Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mielött nagyon nekiesel,cseréld meg a két trafót.
Ha nem megy akkor mérj egy kompressziót.(szelephézag?!)
ha a karbi lenne a baja nem lenne benzines a gyertya.
Vagy ha nagyon megöntené akkor új gyertyával mennie kellene,csak füstölne feketén.
Ritkán romlik el egy karburátor úgy,h egyáltalán nem megy egy motor.
Mert vagy alapjáraton megy,vagy fordulaton.Ez két külön része a karbinak. Hacsak vmmitől tök üres marad az úszóház.De ez igen ritka,bár nem lehetetlen.
Sanyához csatlakozom: nekem van motoros akksi töltő ("csepptöltő"), és autós is: előbbivel 1 nap (tehát valós 24 óra) amíg rendesen feltölti, legalábbis akkor már nem akar rátölteni, utóbbival pedig egy éjszaka alatt megvan ugyanez.
Szia, ha autó akkut is akarsz tölteni, akkor a nagyobbat vedd, mert egyik kolegámnak van egy hasonló kicsi töltője, motoraksira jó, de az autóét kb 2 nap míg feltölti. A linket köszi, én megveszem a drágábbikat
Sziasztok!
Szeretnék venni egy akkutöltőt, mert már nyírtam ki olcsó akkumulátort szabályozatlan töltéssel, de a mostani sokba került ahhoz, hogy ezt tegyem vele megint.
Ezt néztem ki, mi a véleményetek?
http://www.conrad.hu/conrad.ph...
érdemes vagy bőven elég egy olcsóbb is, mondjuk ez:
http://www.conrad.hu/conrad.ph...
Köszi, Attila
Az a digites 400-as ha jól tudom 96-tol gyártották.
Alul van az óra! Felül pedig mikor ki gyullad a tartalék lámpa méri hogy mennyit mentél tartalékon. Ami kb úgy néz ki ki gyullad és olyan 30-40km múlva tekered tartalékra és akkor már nagyon kevés az anyag!
nézegettem a képeket és feltűnt hogy van olyan gépek amiben 4 óra van a fordszám mérő és a vízhőfok mérő között az micsoda?az az óraegyüttes jobban tetszik
pont a linket olvastam amúgy pedig köszönöm a tippeket, hétvégén neki állok, remélem nincs komoly baja
De az lehet attól is amit írtam!
Lehet elktrónikai is mert ha nem égeti el akkor benzin szaga lesz mivel sok az el nem éget anyag!
De szerintem csak túl lett dúsítva és beköpködi a gyertyát!

Ha karbinak neki állsz akkor mindenképp cserélj tűszelepet:
Tűszelep:
cikkszám: 10043006 (bázismotor) ára 1540Ft

Meg az "o" gyűrűket! 1 karbiba 3 db van aszem! De azt szét szeded és autós boltba kapsz hozzá!

Utána egy szinkronra vidd el és pöpec lesz!
Karbi tuning
kipróbálom persze hisz nem kerül semmibe, a karbit annyira nem vettem szemügyre, mert elektronikai gondra gyanakodtam. Bár nincs kizárva, mert máskülönben miért lett volna benzin szaga (egész erős)
Hát az gáz! Mindenképp azt mondom próbáld ki annyit meg ér! Túlfolyón nem folyt a benzin?
néztem, felcseréltem a 2-es 4 es gyertyát, 2es ment 4es megint nem,
ok bar ha müködött 2-3 inditasközött nem hinnem h elromlott... ha a gyertyat mashova tetted akkor azt nezd meg hogy ahova tetted szerintem az a henger nem megy. Nekem volt olyan gyertyam ami ki volt szedve minden ok szikra rendben stb be raktam es nem ment. ki csereltem es jo volt...
a kiégetés után ki akartam vinni egy körre, csak már nem volt rá időm. Legközelebb hétvégén leszek motor közelben, akkor kipróbálom amit javasolsz. Ha nem segít rajta, akkor neki állok a karbinak, még úgysem láttam belülről...
Na figyi! Égesd ki mindet!
Utána zárd el a benzin csapot és úgy hogy nincs benne a gyertya kicsit pörgesd meg! Valami rongyot tegyél oda hogy amit kitól ne fröcskölje szét! Ha van szikra akkor túl van dúsítva így kicsit ki szellőzteted a motort! Gyertya vissza indít! Ha hallod hogy megy mind a 4 henger akkor ne alapjáraton kínozd gurulj vele egyett de egy 10-20km menj vele! Ha nem megy a 4. vagy csak próbálkozik akkor az utcában próbáld ki és ne forgasd 4-e fölé nekem anno így beindult a henger! (ha van szikra!)
Akkor a 4eskarbiban valami nem a rajzok szerint működik.
"MOSTANÁBAN!"
nem, és ha felcserélem a gyertyákat akkor is a 4 es nem megy, de ha kiveszem a gyertyát és úgy nézem akkor adja a szikrát. viszont az nem írtam, hogy az utolsó indítás előtt benzinszag volt a motor közelében. Lehet valamiért sok anyagot kap? (bár eddig jó volt, és nem nyúltam hozzá)
és utána se jó?
kiégettem gázon,
Gyertya pucolás (égesd ki) Tavaly én is így jártam túra előtt bár én akkor új gyertyákat tettem be... Nem melegedet be és beköpte...
nem nem! Mondtam ne értsd félre! Nekem nem a hangereje jön be akkor így pontos! Egyébkén mivel a tied 900-as hát az valószínűleg elég veszélyes :D Ne érts félre!
Sziasztok, volna egy kis problémám: ma mentem a motorral kb 1km-t, majd leállítottam, és pár perc múlva vagy 500m-t megint, leállít, majd később megint mennék, de dadogott, rángatott. Vártam míg lehűl, beindít és a 4es henger nem ment (nem melegedett a leömlő), gyertyákat kivettem a négyesé benzines volt, a többi kormos (álló helyben kicsit pörgettem). Megtakarítottam visszaraktam, alapjáraton megint nem melegedett a leömlő, magasabb fordulaton viszont lassan igen. Kicseréltem a gyertyakábelt, megnéztem ad szikrát, azért átcseréltem a 2-es és 4-es gyertyáit, ha az lenne a hibás akkor most a 2es nem menne, de az ment, szóval nem a gyertya. Valakinek tipp?
látom úgy jött le mintha nagy képű lenék de nem vagyok az na majd a videóból ki derül hogy nektek tetszik nekem nagyon tetszik a hangja jó mély öblös hangja van
Ezt most ne érts félre nem akarlak megbántani meg nem is hallottam! De szép "dögös" hang és a hangnyomás között nagyon nagy különbség van! Ez olyan hogy szar hifivel is lehet hangos valaki de nincs minősége!
a héten már lesz csak kéne egy jó kamera