Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és akkor délelőtt miért indult szinte rögtön?
az ami benne maradt...
Akksit gond kilőve, mert bikázva is próbáltuk. Illetve akksi nincs 1 éves, nem volt vele gond, reggel 4-ikre betekerte.

Karbi pucolást pedig amúgy is szoktam csináltatni tavasszal, csak eddig lábon vittem, és úgy okés volt. Na meg nem is létszükséglet volt, de mindig volt egy pucolás és szinkron.

Karbiban egyébként még az említett eltömődésen túl mi okozhat ekkora galibát? Mert ugye a trutyis-vizes izét leengedtük.
A karbit még nem nagy kunszt megnézni és nem is kerül sokba(relatív kinek mi a sok), de a gyújtás már rosszabb, de itt karbi lesz.....ha csak nem az akksiban nincs elég szufla...
Igen, tudom, ez lesz ha máshogy nem megy, csak gondoltam leírom a dolgot, hátha csak én hagytam ki valamit. Informatikusként ismerős a helyzet, amikor látatlanba kellene megoldani valamit: mission impossible legtöbbször. Csak hogy így "benne vagyok", könnyebb kérdezni egyet, lehet tényleg csak apróságon múlik.
Ezzel csak az a gond, hogy ha magad nem tudod megoldani nem marad más mint szerelőhöz vinni, de látatlanba nem lehet a tutit megmondani csak a szokásos hibákat lehet felsorolni....
Sziaszok!

Egy kis szezonkezdős SOS segítségre lenne szükségem: most ősszel elraktam, fűtött garázs, állt végig, nem indítgattam (előtte szezonoknál igen, de úgy is nehézkes volt az első indulás). Most próbáltam délelőtt, 3-4-ikre el is kapta, beröffent, szívatóval. Aztán kicsit járt, de valamiért gondoltam jó, megy ez már szívató nélkül is. Ment is egy darabig, majd leállt. Onnantól nyista.

Gyertyák ki, be is volt köpve mind, pucolás, összerakom, puffog, de nem kapja el. Így próbáltam az akksi lemerítéséig. Tsanyi mondta, hogy ez karbi gond, nem gyertyák, ki kell őket pucolni. Na ennek én itthon szaktudás és minden egyéb nélkül nem akartam nekiállni, ő mondta, hogy sok állás után a karbikban érdekes dolgot tud a benya művelni. Végül a karbik leeresztőjén keresztül kiengedtem az bennük ragadt levet, és hát az eleje zavaros volt, de a nagy része víz! Tehát gondolom a télen leült a víz a tankban is (pedig tele volt tankolva), lecsapódott, akármi.

Gyertya pucolás, összeraktam, indítottam, semmi. 1-2x röffent, de nem tudta elkapni (ekkor már bikázva, szóval volt elég erő hozzá).

Most még egyszer szétkaptam, gyertyák nélkül indítóztam egy sor, hogy hengerekből kimenjen ami esetleg bekerült (víz, benzin), és itt tart a dolog.

Kérdésem, hogy hogyan tovább? A karbi szétszedés még mindig nem az én asztalom, anélkül tudok-e valamit próbálkozni? TSanyi mondta még a hidegindító srpayt a légszűrőbe, ha semmi nem segít.

Nem tudom mi lehet, mert ilyet még nem csinált, és mondom, okt 31 után csak állt, de 4-ik próbára beröffent. Ment is egy darabig, majd elfogyott egy henger (tipikus gyertya beköpős téma), aztán már szívató ide vagy oda, de nem. Gázzal lehetett életben tartani egy darabig.

Javaslatokat szívesen vennék, mert most betegen sikerült már jópár órát elszórakozni vele, aztán ez így nem annyira jó.

Köszi!
Déneske szélárnyékban :) !
Sziasztok,

ma hoztam el a szerelőtöl a motort, teleszkók rendben 15-ös olajat rakott bele, nagyon jó lett, csak még egy kicsit furcsa az elgyengült teló után. Gyertyacsere is volt, most pöcc-röff remélem ilyen marad. Viszont elhagytam a jobb felső kopoltyúmat , ha van valakinek amitől meg akar szabadulni, attól átvenném, vagy ha látott valaki eladót valahol, segítségeteket előre is köszönöm. Most a lukat egy 13" teli dísztárcsából csináltam, mert annak jó volt az íve, csak hát nem annyira tetszetős így. Holnap rakok fel róla képet.
Képekek:
Szia hali !

Ez a link a tömítéses oldalra, ha itt kinézed az Athena cikkszámot
és írsz a Pinkmotors-nak, akkor nagy eséllyel berendelik neked ami kell.

Athena tömítések
Emitt van a sisak interfon, ez ugyan egy darab, de van párban is:
E-bay link
Tudok csak mire meg veszem vasat, kereket festéket plusz még az időm is! Akkor inkább ezt az időt a moci fújásának szentelném... :) 8-as akkor maga csavar méretét jelöli?
Szia!

Nekem hátul M8-as menet van. Most mértem meg.
Valszeg akkor neked is. Emelőt és szemet találsz itt az aprón is.
De ha tudsz heggeszteni akkor magad is elkészítheted.Nem nagy dolog.
Én is magam csináltam az enyémet. Nem szép,de működik és hamar megvolt.
Sziasztok!

Most értem haza egy kisebb körről,Szentendre-Pilisszentlászló-Lepence szakaszról.
Ha esetleg vki arra felé tervez motorozni akkor figyeljen mert Pszentlászló után lepence felé a kanyargós részt elhagyva az egyenesebb szakaszon,van egy kb 100m hosszú nem túl régi olajfolt!


hali01
Hali!

Fiúk kellene egy kis segítség! Motor emelő vásárlásán gondolkozok és abban kellene a segítség hogy több helyen olvastam hogy M6, M8, M10 -es emelő szem. Az RF milyen vagy mi alapján lehet ki találni hogy milyen kell nekem? Bocs a naiv kérdés miatt.
Szintetikus az olajad akkor viszont 6eig jó!
Hali! Az olaj jó mivel ha jól tudom félszintetikus olyan 3000-3500Km-ként illik cserélni.
Szűrőt pedig ez kell az enyém is 98-as 400-as
Oil Filter FHF-138
Most szeretnék olajat cserélni az rf 400-as mocimban. Repsol Moto Sintetico 4t 10W-40 ha ilyet veszek hozzá az jó bele ugye? És nem tudjátok hogy olajszűrőt hol tudnék venni hozzá? Jóformán csak 600-ashoz találtam...:/ Amúgy 98-as évjáratú a motor. Köszi előre is
Ja, és ezt is elértem:
Lapkás.
Ha még nem láttál ilyet, ne állj neki!
Azt én is sajnálom, hogy nem tudtál jönni !
Viszont ha minden jól megy jövőhónapra gondolkozok egy Kakucsban.
Érdekel ?

Azért én még ma gurultam egy százast, hogy meglegyen a félezer a
hétvégére .

Többieknek: a képeket igyekszem holnap felrakni.
Lámpakapcsolásból kiindulva még a generátor ami gyanús.
Igen, gondolom nem vagy ennyire komolytalan mint ahogy én reagáltam a problémádra.
Kopogás esetleg honnan jön? Hengerfej, főtengely, kuplung, váltó?
Kuplungom nekem is zajos kicsit, de csak ha terhelve van kb 2500ig.


2500 fölött azért nem zörögnek a kici kinaijak, mert kapaszkodnak!
ez tetszik de sajna mindne igy van ahogy leirtam