Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja igen, a visszafele út természetesen nem autópálya, csak lusta
voltam szenvedni a googli térkép útvonaltervezőjével.
Aha, emígyen nézne ki:
és végül maradna az északi félkörös verzió?
Üdv!

Mivel minden előrejelzés a jelen állapot szerint elég jó időt mutat
15.-ére, így egyelőre maradunk annál a napnál.

Indulás 15.-én reggel 8.30-kor az érdi TESCO parkolóból.
Innen kb. két óra alatt leérünk Balaton magasságig, itt tudunk találkozni Letsgo-val (írd meg, hogy hol talizzunk).

Utána elindulunk a felvidéken és megkezdjük a kört .
Remélem olyan 14 magasságában elérjük a Csopaki csárdát,
legalább is ez a cél.
Akkor egyszerűen takard le műanyaglemezzel, körbegitteled és lefested feketére.

http://www.sportmotor.hu/motor...
14701 hozzászónak még meg lehet a tető ha a burkolat esetleg össze is tört.
Hát ez kemény, ilyet még nem láttam rf-n Látványosnak látványos az tuti:D de nekem nem kellene azis biztos, kicsit zsúfolttá teszi a szép egyedi rf lámpát
Igen, nekem a zseb megvan, csak ajtó kéne rá, mert kicsit ronda egy lyuk az idomon. Nekem mindegy, ha nem nyitható, csak legyen letakarva. Ha bármi ötletetek van befedésre, az is érdekel.
Viszont van egy értelmes méretű balos zsebed!
Szia!

Majosházán tudnak neked csinálni utángyártott verziót (egész jobbos idomot), bár az nem nyitható.
De ha jól veszem ki, neked a hely már megvan, csak ajtó nincs? Mert akkor azt meg valaki akinek 96 utáni van, leméri, és meglesz az.

(nekem sajnos nincs jobbos zseb)
Viszont ami jó hírnek látszik: már 14 fokot mondanak 15-ére!

Pedig kezdtem egészen elvetni az ötletet a nagy hideg miatt (tegnap még 9 fok volt maxnak jósolva). Lehet, hogy mégis csatlakozok! :)
Sziasztok.

Valaki tud nekem küldeni valami pontos rajzot a jobb oldali első "műszerfal-zseb" takaró ajtócskáról? Arra gondoltam, hogy elviszem egy ilyen 3d nyomtató céghez, hátha normális áron tudnak nekem csinálni egyet. De ehhez kellenének a pontos méretek, meg a pontos forma. Köszi előre is.
Szevasztok! Valaki informáljon hol kaphatok RF400-hoz szelepfedél tömítést. Sehol nem találok és kéne! SOSbe kéne a segítség! Hálás köszönet előre is!
Hali!

Ez a csomagtartó valamilyen gyárias megoldás (Givi és társai), vagy házi készítés?
Ott van még!
Köszi, A
szia, ha jól emlékszem az aprod.hu - n láttam 900ashoz dobot.
Sziasztok!
RF900 hoz keresnék gyári kipufogó dobot, km skálás sebességmérőt, és sérülés ill. horpadás mentes vagy csak karcos üzemanyagtankot. nincs valakinek a polcon elfekvőben?
Köszi,
A
Helló! Az útvonalad tetszik! Én Csákvárnál csatlakoznék mert a többit ismerem :D és km-er pénz sajnos meg Barátnőmet edzem hogy bírja. Most hétvégén csaptunk egy 160-km-t
Én viszont Keszthelyt lehet kihagynám. Én sümegről - Tapolcára mennék és onnan végig tolnám az északi partot.

Ha pedig nem akarunk balatonozni van egy nagyon szép út mégpedig Eleje amit írtál-Sümeg- Lesencetomaj - Tapolca- Diszel- Monostorapáti- Kapolcs- Vigántpetend- Pula- Ezen az úton végig nemes vámosig - és ott le zuzunk csapoknak (Red vendéglő melett lyukadunk ki :D ) Itt kaja és pihenés (én nem hagynám ki)- alsóörs káptalan Füred- Balatonalmádi- B.fűzfő- Balatonkenese- Balatonakarattya itt lenne a lösz fal amit meséltem! Végig lehet látni a partot...
Nekem úgy hogy B-fűzfő- Csákvárnál csatlakozok és ez a kör 311km ha nem vámosnak megyünk akkor Veszprémbe tudunk jó helyen tankolni olcsón.

A linken csatolom az általam tervezett utat amit én módosítottam nézettek meg természetesen nekem Red változata is jó de ott is Csákvárnál csatlakoznék.

Útvonal Letsgo féle
Sziasztok!
Nekemis megvolt a szezonnyitó gurulásom, cirka 150km-re sikeredett! Téli pihenő után az inditással semmi problémám nem volt (mondjuk 7-8 hónapos akksim van és egész télen a motorba volt). kisebb nagyobb pihenőkkel 1-2 hónapot állt a Röfi! Széles utat, olcsó benzint nektek!
Kicsit nézegettem a térképet, és Laci illetve még egy két ember
javaslatára lehet nem kerüljük meg a Balcsit, mivel a déli part dögunalom...

Balaton felvidék viszont tényleg szép, tavaly én is bemotoroztam egy
részét, úgyhogy ezt csak alátámasztani tudom.

Nos a következő útvonalon gondolkodom, egyelőre nagyvonalakban:
Érd (talipont), Bicske, Csákvár, Söréd, Bodajk, Dudar, Hárskút,
Herend, Úrkút, Ajka, Halimba, Nyirád, Sümeg, Keszthely, innen
fel a Balaton parton, Tihany kitérővel, Csopak (kajálás) és itt
megbeszéljük hogyan vissza, sok lehetőség nincs...

Szóval ez a terv, Letsgo ha tudsz még falvakat amivel érdemes ezt
a fő csapást meggörbíteni a felvidéken, akkor tedd hozzá légyszi.

Eddig ez Érdtől-Érdig ~400-420 km
Még egy kép :) Ezen fater is rajta van :P
Látszik a fotón, hogy a két legalsó, és két legfelső lyukakat használom, a középsők csomagkötözésnél jönnek jól. Tehát a két alsó a lábtartók belső oldalára van odacsavarozva, a két felső pedig az ülés alatt futó csővázhoz. Maximálisan stabil.4 csavar fixen tartja.
Az utolsó képet csak azért tettem be, hogy kb így áll a motoron.

Meleg napokat mindenkinek és kezdjük el gyűjteni az idei kilométereket! Vajon ki nyer idén?

Üdv

R
Megvoltak az első kilométerek idén először Kb.8 indítás után, fix alapjárat, gázadásra semmi fulladás, bemelegedés után a szivató visszavétele után, folyamatos alapjárat, 4 hengerrel. Maximálisan elégedett vagyok Valami csörgő hangot hallok előlről a blokk felől, de csak gázadásra hallom, menet közben... Mi lehet? Tippek?

Valakinek igértem képeket a túradoboz konzolról. Elkészültek, ha szar a minőség akkor bocsi, sietnem kellett, ha kell csinálok majd normálisakat, ez telefonos. Remélem feltölti mind a 6-ot.
Köszönöm szépen, ebben az esetben valószinűleg nem megyek :P
Mégegyszer köszi!
Helló sziasztok!Ez nagyon nagy vidi lett!