Az úgy létezik hogy okosba papírozták... Olyat ne vegyél meg! Sejtem mikre gondolsz! Nem akarok semmi rosszat vagy jót írni! De rendőr se hülye ennyire főleg hogy a bandit 250-es se fér bele A korlátba már!
Ha van korlátlan jogsid az eselteges olcsóságok hogy biztosítás stb miatt meg ne vedd! Oké hogy nem te csináltad de ezt okirat hamisításnak hívja a jog. Mivel nem te voltál és nem tudják rád bizonyítani így egy jó kis jogi procedúra után sikerülhet vissza papírozni... Nem éri meg! (Ez privát vélemény. Csak 1X er állítson meg egy olyan rendőr amelyik meg akar szívatni!)
köszönöm a választ imitrikes! igen a rekeszekre gondoltam. hmm az egy egész jo dolog....megis néztem a linkeket,köszönöm nemis vészes, többre gondoltam.
viszont kérdeznék egy olyat hogy, az hogy van hogy hirdetésbe oda van irva hogy 25kW-os azaz A1jogsival vezethető...de az adatok között meg 40kW, 54 LE szerepel...96-előtti motorról van szó. néztem 96 utáni motorokat is és azok csak 38 kW 52Le... hogy van ez akkor? nektek mi van a forgalmiban?és azt is tudja a motor?
Ezt tudja mindenki szerintem. De itt nem sokszor hoznak logikus döntést az illetékesek.
Mielőtt eladnád kérdezz rá a vizsgaálomáson mennyire változott náluk is a dolog!
Haver vitte a buldogot, nézték a fényképet és az első lámpát visszatetették vele.
sziasztok rég jártam itt a fórumon sajnos a 15-dikei túráról le maradtam de látom ti gurultatók egy nagyot sajnos én még csak ilyen kisebb karikákat megyek a 900-al (jogsi hiánya miatt) egyből egy kérdéssel fordulok felétek 900-ra létezik túra plexi mert a mi most van az nagyon nem jó 120 tempónál már tép le a szél a motoról előre is köszi
Ha a sportdobodban nincs bent az "e" jel, akkor erre még műszakin szükséged lesz! Enyémén is lejár ápril elején, elugrottam megtudakolni mit néznek el, és mit NEM nézhetnek el. Nekem bent az "e", nem kell szerelgetnem. Le kell fényképezzék a cuccot azért kell legálisnak lenni ha utángyártott.
Illetve én tudom ajánlani az LS2-őt, mint márkát. Lehet nem a legcsendesebb, de ha alsóbb kategóriákban nézelődtök, ebben minden extra van (mosható bélés, bogárháló, extra plexik, szerintem az egyik legigényesebb festések), és egyik legjobb ár / érték arányú.
Nem a reklám helye, máshol is forgalmazzák, de ők az importőr: http://motorparts.hu (itt legalább meglátod, milyenek vannak itthon)
Rekeszekre gondolsz, gondolom.
1995 utáni 400ccm motorokon amin van folyadéllristályos kijelző óra, azokon mindkét oldalt van 1-1 kisebb tárolórekesz. Többin --600, 900, 400 1993-1995-- csak bal oldalt van, de az nagyobb.
Köszönöm a segítséget, és a többiek javaslatait is!
Egyelőre a tegnap esti szellőztetés + mai pucolt gyertyák + egy kis hidegindító és be is röffent, picit köhécselt, de egy kis hegyi túra után fel is jöttem vele Bp-re, az ugye 200 km, és közben szépen ment, húzott, hangra is jó.
Egyetlen problematika, hogy a nullánál valamivel több, de a normál gázadásnál valamivel kevesebb gázra hajlamos torpanni. Nem újdonság, tavaly is csinált már ilyet, de akkor a karbi-pucc + beállítás után meg is oldódott. Úgyhogy TSanyi, lehet zargatni foglak egy ilyen karbi üggyel, csak hogy meg legyen az örömöd. Feltéve hogy nem hajtasz el... :)
(amúgy most biztosan sokat kap benzinből, mert hajlamos benzinszagot nyomni, illetve az alapjárat sem az igazi, néha elkezd nőni alapról a fordulat, mintha ráhúznám a szívatót)
Engem is meg szívatott. Bár ott én voltam figyelmetlen! Mert mire sikerült össze pakolnom addigra nem ment 1 henger :D Mire rá jöttem hogy a fúvóka vala hogy laza pedig meg húztam mindet!
De lehet neki is úgy kellene mint nekem!
Új tömítések, új tűszelep és össze. Nekem is ez oldotta meg a köpködést meg hogy hol ment hol nem a henger!
Úszó szintet én végül nem is állítottam bár ha jól rémlik gyári értéken volt!
Szia, nem probléma, mert úgyis megyek jövő honapban műanyagoshoz, akkor azt is megcsináltatom. sanya187kukachotmailpontcom az emailcímem, megbeszélhetjük, a részleteket. Mégegyszer köszönöm
Na... Te már megcsináltad, a Tied már jó. De Te is mit össze szívtál vele tavaly.
Ez a fórum valahogy a szerelésről szól .
Pont ezt beszéltük a túrán ebédkor ugye...
Nem mindig ugyan az a motor van itt terítéken, hanem mindig más
ugyan azzal a hibával, ezért a "szokás" ilyen értelemben nem egy
motorra értendő.
Igen, akkor kell 15-öt mérni, ha a kirugózott csapocskához ér éppen
az úszó fémlapja.
Ne felejtsd el leszorítani kézzel az úszóváz leszorító fületi (képek).
A CO csavarokat ellenőrzid, hogy hogy állnak, elvileg 1.75-2 fordulat
kifele, ha jól emlékszem a gyári körüli állás.
Az alapjárati csavart először állítsd minimumra és szivatóval indítsd.
Ha elindul, vagy el-elkapja, akkor lassan emelj az alapjárati
csavaron, mígnem melegen vissza tudd venni a szivatót és legyen
alapjárat.
Ha gázrántásra torpan, akkor tekerj kifele mindegyik CO csavaron
1/4 fordulatot (ekkor picit nő az alapjárat), vegyél vissza az alapjárati
csavarból (visszaesik az alapjárat normálisra), és ha még mindig
torpan, akkor ezt ismételd addig ameddig nem torpan és veszi a lapot.
Ha már kitekergetted 3-4 fordulatra a CO-kat, és csak úgy veszi,
akkor ott más gond is van.
A pillangók legalább szemre álljanak egy pozícióban az elején,
ha van alapjárat, veszi a lapot, akkor pedig egy karbi szinkron elengedhetetlen !
Ha van korlátlan jogsid az eselteges olcsóságok hogy biztosítás stb miatt meg ne vedd! Oké hogy nem te csináltad de ezt okirat hamisításnak hívja a jog. Mivel nem te voltál és nem tudják rád bizonyítani így egy jó kis jogi procedúra után sikerülhet vissza papírozni... Nem éri meg! (Ez privát vélemény. Csak 1X er állítson meg egy olyan rendőr amelyik meg akar szívatni!)
viszont kérdeznék egy olyat hogy, az hogy van hogy hirdetésbe oda van irva hogy 25kW-os azaz A1jogsival vezethető...de az adatok között meg 40kW, 54 LE szerepel...96-előtti motorról van szó. néztem 96 utáni motorokat is és azok csak 38 kW 52Le... hogy van ez akkor? nektek mi van a forgalmiban?és azt is tudja a motor?
Mielőtt eladnád kérdezz rá a vizsgaálomáson mennyire változott náluk is a dolog!
Haver vitte a buldogot, nézték a fényképet és az első lámpát visszatetették vele.
Tárolórekeszek mérete miatt került ide.
http://www.superzone.hu/
9000forint lesz.
Nem a reklám helye, máshol is forgalmazzák, de ők az importőr:
http://motorparts.hu (itt legalább meglátod, milyenek vannak itthon)
Nálunk ez lett: link
1995 utáni 400ccm motorokon amin van folyadéllristályos kijelző óra, azokon mindkét oldalt van 1-1 kisebb tárolórekesz. Többin --600, 900, 400 1993-1995-- csak bal oldalt van, de az nagyobb.
http://kalkulatorlap.hu/atiras..
.
http://www.netrisk.hu/biztosit...
Adatokat kitöltöd, mindent megkapsz pontosan.
Egyelőre a tegnap esti szellőztetés + mai pucolt gyertyák + egy kis hidegindító és be is röffent, picit köhécselt, de egy kis hegyi túra után fel is jöttem vele Bp-re, az ugye 200 km, és közben szépen ment, húzott, hangra is jó.
Egyetlen problematika, hogy a nullánál valamivel több, de a normál gázadásnál valamivel kevesebb gázra hajlamos torpanni. Nem újdonság, tavaly is csinált már ilyet, de akkor a karbi-pucc + beállítás után meg is oldódott. Úgyhogy TSanyi, lehet zargatni foglak egy ilyen karbi üggyel, csak hogy meg legyen az örömöd. Feltéve hogy nem hajtasz el... :)
(amúgy most biztosan sokat kap benzinből, mert hajlamos benzinszagot nyomni, illetve az alapjárat sem az igazi, néha elkezd nőni alapról a fordulat, mintha ráhúznám a szívatót)
Engem is meg szívatott. Bár ott én voltam figyelmetlen! Mert mire sikerült össze pakolnom addigra nem ment 1 henger :D Mire rá jöttem hogy a fúvóka vala hogy laza pedig meg húztam mindet!
De lehet neki is úgy kellene mint nekem!
Új tömítések, új tűszelep és össze. Nekem is ez oldotta meg a köpködést meg hogy hol ment hol nem a henger!
Úszó szintet én végül nem is állítottam bár ha jól rémlik gyári értéken volt!
Ez a fórum valahogy a szerelésről szól .
Pont ezt beszéltük a túrán ebédkor ugye...
Nem mindig ugyan az a motor van itt terítéken, hanem mindig más
ugyan azzal a hibával, ezért a "szokás" ilyen értelemben nem egy
motorra értendő.
az úszó fémlapja.
Ne felejtsd el leszorítani kézzel az úszóváz leszorító fületi (képek).
A CO csavarokat ellenőrzid, hogy hogy állnak, elvileg 1.75-2 fordulat
kifele, ha jól emlékszem a gyári körüli állás.
Az alapjárati csavart először állítsd minimumra és szivatóval indítsd.
Ha elindul, vagy el-elkapja, akkor lassan emelj az alapjárati
csavaron, mígnem melegen vissza tudd venni a szivatót és legyen
alapjárat.
Ha gázrántásra torpan, akkor tekerj kifele mindegyik CO csavaron
1/4 fordulatot (ekkor picit nő az alapjárat), vegyél vissza az alapjárati
csavarból (visszaesik az alapjárat normálisra), és ha még mindig
torpan, akkor ezt ismételd addig ameddig nem torpan és veszi a lapot.
Ha már kitekergetted 3-4 fordulatra a CO-kat, és csak úgy veszi,
akkor ott más gond is van.
A pillangók legalább szemre álljanak egy pozícióban az elején,
ha van alapjárat, veszi a lapot, akkor pedig egy karbi szinkron elengedhetetlen !
Mit hagytam ki ?