Szerintem 11 körül jó volna indulni, akkor már az idő is egész jó (remélem) nyír1 melyik részén laksz? én borbányán. Még írok Dani73-nak, hogy neki mikor jó.
Sziasztok!
Megméri nekem valaki egy gyári RF900 ason ezt a méretet?
Nem tudom, hogy min faragjak, a frissen vásárolt gyárinak hitt dobon, vagy a motoron lévő kipufogón? Nem esik lyukra a felfüggesztési pontja dobnak az utas lábtartójánál lévő rögzítési ponthoz. Lehet, hogy rövidítettek az érkező krómcsövön a sportdob miatt.
Köszi,
A
Red akkor 15.kén reggel írsz ide hogy megyünk e vagy se?
Az időjárás előrejelzés szerinte rendben lesz a dolog!
Moci harcra kész... Még holnap a láncot ki pucolom...
A tűszelepek végén az a kis csapocska eredetileg rugós.
Gyakori hiba, hogy a csapok megszorulnak, nem rugóznak rendesen,
vagy ellágyul a kis rugó és nem tart ellen eléggé.
Apropó: mivel még mindig gyűlik az ilyen jellegű szerviz infó, aki érez magában erőt, írhat nyugodtan pár ilyen hasznos leírást, és tesszük is ki az oldalra, aztán amikor kérdés van, akkor képpel-mindennel elég csak egy linket berakni!
Tökéletes állapotban voltak a gumigyűrűk, ezért nem is cseréltem őket ki. Ha felhúzom az úszót nyit, és nem kell lenyomnom, a gravitáció hatására elzár, ezért szerintem nem szorul. Bár az egyik szorult, de azon már segítettem. Bíztam is benne, hogy utána megszűnik a túltöltés. A légszűrő leszedése nekem is eszembe jutott már az alapján, amit az rfklub-on olvastam.
igen de ha meg szorul akkor vagy nyitva vagy zarva es akkor ha nyitva marad el arasztja a cuccot. de egyszerü tulfolyot vezesd egy kannaba inditsd el es a kipufogo csovet nezd meg. a melyik nem megy jol az hideg marad. de ha fullra folyik akkor levegöszürö haz le es szivo oldalni fog a benya ott amelyik karbid rakoncatlankodik. tüszelepeknel nem volt egy kis perem a gumin?
Ha leszedem a karbik alját, és fejre állítva belefújok az üzacsőbe, akkor zárnak. Ha megemelem az úszókat, nyitnak. Ebből gondoltam, hogy az úszószint lehet a hiba. A szelepek ki lettek pucolva, úgy tűnik rendben működnek.
Az uszo szintet ne bantsd ha regen jo volt. Mitöl menne el? A tüszelep vagy nem zar, vagy ha csereltel tömitest amit remelek akkor a tüszelep feket nem jol tette be.. Nekem is ezzel volt bajom... vagy ki jott vag meg feszült a tüszelep. Egyebkent amit be irtak linket ha azokat le ellenörzöd ill csereled a tömiteseket akkor jo lesz. En a szintet nem allitanam el....
Hosszú kihagyás után újra itt. Egy kis segítségre lenne szükségem. Pár évet pihent a mocim. Csúnyán beálltak a karbiban a szelepek. Azok már ki vannak pucolva, de közben lehet, hogy elmászott az úszószint. Indításkor a túlfolyón ömlik a benya. Tud valaki segíteni, hogy mihez kell belőnöm az úszószintet RF 400-nál?
Előre is köszi a segítségeket.
Sajnos betegség miatt nem fog nekem sem összejönni ez a márc 15. :(
Pedig beleéltem már magam, de most nem kockáztathatom a suli közepén a még jobban lebetegedést.
Viszont a következő túrára neveznék, ha mást nem, a méltán híres május 1-et idén meg kellene tartani! :)
Délután mikor indultam haza és indítottam a gépet most csak fél szívatót húztam és ahogy hozzáértem a gombhoz indult is szépen :)
Ma csak az a csúnyaság történt, hogy kifogyott a benzin szerintem idő előtt, bár mostanában téptem neki :) , de sebaj, mert segítettek elérni a kutat, majd a motort az autósok... Köszi nekik!
Megméri nekem valaki egy gyári RF900 ason ezt a méretet?
Nem tudom, hogy min faragjak, a frissen vásárolt gyárinak hitt dobon, vagy a motoron lévő kipufogón? Nem esik lyukra a felfüggesztési pontja dobnak az utas lábtartójánál lévő rögzítési ponthoz. Lehet, hogy rövidítettek az érkező krómcsövön a sportdob miatt.
Köszi,
A
Red akkor 15.kén reggel írsz ide hogy megyünk e vagy se?
Az időjárás előrejelzés szerinte rendben lesz a dolog!
Moci harcra kész... Még holnap a láncot ki pucolom...
Gyakori hiba, hogy a csapok megszorulnak, nem rugóznak rendesen,
vagy ellágyul a kis rugó és nem tart ellen eléggé.
Érdemes megnézni ezeket is...
Ha leszedem a karbik alját, és fejre állítva belefújok az üzacsőbe, akkor zárnak. Ha megemelem az úszókat, nyitnak. Ebből gondoltam, hogy az úszószint lehet a hiba. A szelepek ki lettek pucolva, úgy tűnik rendben működnek.
Üdv: Krisztián
Itt van egy szép leírás hozzá:
http://www.rfklub.hu/2011/04/1...
Amit köszönünk szépen!
A
Ide: Kamov@c2.hu
Üdv: Dani
Hosszú kihagyás után újra itt. Egy kis segítségre lenne szükségem. Pár évet pihent a mocim. Csúnyán beálltak a karbiban a szelepek. Azok már ki vannak pucolva, de közben lehet, hogy elmászott az úszószint. Indításkor a túlfolyón ömlik a benya. Tud valaki segíteni, hogy mihez kell belőnöm az úszószintet RF 400-nál?
Előre is köszi a segítségeket.
Üdv: Chris.
Sajnos betegség miatt nem fog nekem sem összejönni ez a márc 15. :(
Pedig beleéltem már magam, de most nem kockáztathatom a suli közepén a még jobban lebetegedést.
Viszont a következő túrára neveznék, ha mást nem, a méltán híres május 1-et idén meg kellene tartani! :)
Ma csak az a csúnyaság történt, hogy kifogyott a benzin szerintem idő előtt, bár mostanában téptem neki :) , de sebaj, mert segítettek elérni a kutat, majd a motort az autósok... Köszi nekik!