Elkészültem a tervezett dolgokkal végre a motoron.
Telószimering kicserélve, légkürt végleges helyén -cső miatt van minimális késése ami eddig nemvolt-, himbarendszer kitisztítva-zsírozva.
Himba tűgörgők sokkal jobb állapotban voltak mint a kicsié mikor azt csináltam.
Újév napjától múlt hétvégéig pihent, de könnyen indult, 50 kilómétert mentem is vele akkor kipróbálni a javításokat.
akinek szüksége lenne esetleg a képeken szereplő kormányrögzítőkre, nem tudom mi a pontos nevük, szóljon és oda tudom neki adni, mert nekem még a régebbi van és ez nem jó nekem. Viszont később kicserélem a kormánycsutkáimat szerelékestül, ezeket megtartanám tarcsinak, de ha kell valakinek valami róla, amíg nem talál magának, azokat is szívesen kölcsönadom, hogy addig is tudjon menni a géppel. Ha a szerelésig eljutok, lehet kérek segítséget, ha elakadok, vagy valami nem működik.
Ma mentem egy 200 km-t hiba nélkül, idő is jó volt, szuper kezdet, hasonlókat mindenkinek.
Én meg 12-én viszem hozzá telófelújításra és átnézésre, nekem kicsit közelebb van, remélem hamar kész lesz vele, hogy tudjak vele menni. Én is a jó vélemények miatt viszem hozzá.
Köszi!
Egyébként ha valakinek van kedve átvenni, nyugodtan (dobjon mailt nekem), mert most eléggé olvasóba váltottam át itt a fórumon, aztán így nem nagyon frissül a sportmotoros RF klub (meg sajnos a netes sem, pedig jó nagy anyagot lehetne gyűjteni oda is!).
Időkép szerint 15-e még "meleg" (max. 9 °C), utána kis lehűlés valamint éjszakai -1-ek (én csak emiatt féltem a gépet, mert ugye nem lenne garázs utána itt Pesten), de 24-25. tájékán már támad a tavasz, jönnek a 20 °C körüli idők. :)
Érdekes egyébként, hogy tavaly ősszel a szezonzárón 11-12 fok volt délben, napsütésben, félórára, majd meg fagytunk (reggel 8-9 körül 0-3 °C), most meg a nappali 8-9-10 °C már tiszta melegnek érződik! (bár elviselném a 12-15 fokot is a balcsis menetre)
Az enyém is most hétvégén megy hozzá szelep hézag miatt! Remélem nálam nem talál ilyeneket. De a Láncot én is mondtam neki hogy kukkolja meg legyen kedves! Örülök, hogy többen meg vagytok vele elégedve ezért is viszem én is hozzá Balcsiról... meg ér annyit hogy olyan nyúl hozzá aki ért is hozzá.
Hali !
Szeretném kicserélni a mocimban (Rf400 "96") a hengerfejtömítést, na és itt kellene egy kis segítség hogy pontosan milyen kellene bele ?
Tudnátok segíteni ? Előre is kösszi !
Üdv : Ágos
Így nyersen kimondva nem kifejezetten ez a cél, ez nálunk már tradíció.
Tavaly összekötöttük az RF-es klub néhány tagjával, az jól sikerült,
most ezért írtam be ide megint.
Még annyit a Balaton megkerülős projekttel kapcsolatban, hogy ha rá tudom beszélni öcsémet és apámat, akkor ők is jöhetnek esetleg egy GS500-al és egy Kawa ER-5-el?
Ha lesz motorom addigra és a családi programok is engedik, akkor én is csatlakoznék.
Addig is egy kis összefoglaló, hogy mi történt a motorommal az elmúlt időszakban:
Elvittem az itt már többek által javasolt szerelőhöz Gödöllőre, akit azóta én is csak javasolni tudok. Nem először járt itt a gép, de ez alkalommal nézettem meg a szelephézagot és csináltattam egy karbitisztítást. Hétfőn vittem Röfit, úgy volt, hogy pénteken mehetek érte öcsémmel együtt, akinek a GS500-asán kellett egy-két dolgot csináltatni. Öcsémé elkészült, de az enyémről kiderült, hogy majdnem el van szakadva a vezérműlánc :( (3 sorból kettőnek lőttek)
Itt kezdődött a tortúra, de szeptember végétől november közepére elkészült és most nagyon szuper hangja van :)
Még igaz nem kaptam vissza, mert hidegben nem szeretett indulni, de most dolgozik rajta a szerelő, remélem, hogy holnap mehetek érte, de semmi sem garantált... :(
Már nem kicsit elvonási tüneteim vannak, de erre a szezonra egy nagyon egyben lévő gépem lesz végre, alig várom!
A vezérműlánc megrongálódásáért felelősségre vonható előző szerelő vállalta a felelősséget és visszaadta a nála szelephézag állításért otthagyott összeget. Persze a teljes felelősségvállalás az lett volna, ha a teljes javítást fizeti, de a mai világban ennek is örülök...
Nézegettem az évadnyitót, de hétköznap (csütörtök) lesz . Ez jó mindenkinek? Mert lehet, a hétvége jobb lenne. Mondjuk nekem mindegy, de azért gondoljuk át. Az előrejelzés szerint sajna akármilyen idő is lehet , mert mindenki mást mond.
Telószimering kicserélve, légkürt végleges helyén -cső miatt van minimális késése ami eddig nemvolt-, himbarendszer kitisztítva-zsírozva.
Himba tűgörgők sokkal jobb állapotban voltak mint a kicsié mikor azt csináltam.
Újév napjától múlt hétvégéig pihent, de könnyen indult, 50 kilómétert mentem is vele akkor kipróbálni a javításokat.
akinek szüksége lenne esetleg a képeken szereplő kormányrögzítőkre, nem tudom mi a pontos nevük, szóljon és oda tudom neki adni, mert nekem még a régebbi van és ez nem jó nekem. Viszont később kicserélem a kormánycsutkáimat szerelékestül, ezeket megtartanám tarcsinak, de ha kell valakinek valami róla, amíg nem talál magának, azokat is szívesen kölcsönadom, hogy addig is tudjon menni a géppel. Ha a szerelésig eljutok, lehet kérek segítséget, ha elakadok, vagy valami nem működik.
Ma mentem egy 200 km-t hiba nélkül, idő is jó volt, szuper kezdet, hasonlókat mindenkinek.
Látogatói információk! : parkolás, jegyárak, megközelítés, stb.
Én szombaton indulok.
Egyébként ha valakinek van kedve átvenni, nyugodtan (dobjon mailt nekem), mert most eléggé olvasóba váltottam át itt a fórumon, aztán így nem nagyon frissül a sportmotoros RF klub (meg sajnos a netes sem, pedig jó nagy anyagot lehetne gyűjteni oda is!).
RF Klub a SportMotoron
RF Klub a zInterneten
Érdekes egyébként, hogy tavaly ősszel a szezonzárón 11-12 fok volt délben, napsütésben, félórára, majd meg fagytunk (reggel 8-9 körül 0-3 °C), most meg a nappali 8-9-10 °C már tiszta melegnek érződik! (bár elviselném a 12-15 fokot is a balcsis menetre)
Szeretném kicserélni a mocimban (Rf400 "96") a hengerfejtömítést, na és itt kellene egy kis segítség hogy pontosan milyen kellene bele ?
Tudnátok segíteni ? Előre is kösszi !
Üdv : Ágos
a láncok.
Tavaly összekötöttük az RF-es klub néhány tagjával, az jól sikerült,
most ezért írtam be ide megint.
De ez nem "szervezett" túra vagy ilyesmi...
Ha lesz motorom addigra és a családi programok is engedik, akkor én is csatlakoznék.
Addig is egy kis összefoglaló, hogy mi történt a motorommal az elmúlt időszakban:
Elvittem az itt már többek által javasolt szerelőhöz Gödöllőre, akit azóta én is csak javasolni tudok. Nem először járt itt a gép, de ez alkalommal nézettem meg a szelephézagot és csináltattam egy karbitisztítást. Hétfőn vittem Röfit, úgy volt, hogy pénteken mehetek érte öcsémmel együtt, akinek a GS500-asán kellett egy-két dolgot csináltatni. Öcsémé elkészült, de az enyémről kiderült, hogy majdnem el van szakadva a vezérműlánc :( (3 sorból kettőnek lőttek)
Itt kezdődött a tortúra, de szeptember végétől november közepére elkészült és most nagyon szuper hangja van :)
Még igaz nem kaptam vissza, mert hidegben nem szeretett indulni, de most dolgozik rajta a szerelő, remélem, hogy holnap mehetek érte, de semmi sem garantált... :(
Már nem kicsit elvonási tüneteim vannak, de erre a szezonra egy nagyon egyben lévő gépem lesz végre, alig várom!
akit érdekel, itt a szerelő (Suri) által írt cikk:
http://motorszerelo.com/2011/1...
A vezérműlánc megrongálódásáért felelősségre vonható előző szerelő vállalta a felelősséget és visszaadta a nála szelephézag állításért otthagyott összeget. Persze a teljes felelősségvállalás az lett volna, ha a teljes javítást fizeti, de a mai világban ennek is örülök...