suberthez nem nyúltam hozzá, és az állás előtt szépen ment a moci. Akkor megpróbálom beállítani az úszószintet, hogy teljesen lezárjon, ha 15-höz ér az úszó.
Tegnap 6 hónap pihenő, levegőszűrőcsere és első kerék csapágy csere után kihoztam a mocit és az kell mondjam én vagyok a legszerencsésebb fickó akit ismerek :D Elsőre gyúlt a gép és fél perc szivató után szépen duruzsolt. Kapott még 2 percet pöfögni és adtam neki egy kicsit. Megy mint a golyó, ha még nem jobban mint téli álom előtt. Remélem ez a szerencse kitart!
Sok szerencsés kilómétert mindenkinek!
subert hova van allitva? ha motor megy csak hirtelen gaz adaasnal meg torpan v fullad akkor ez is meg oldhatja. Alpbol kozepsö allas kellene. De en felülröl a msaodikba tettem kevesebbet eszik es meg szüntek a le dadogasai.
Köszi. A probléma megoldódott. A pucolás óta, mert az nem most volt, két alapjárati fúvókám eltömődött oxiddal. De kipucoltam. Alapjárat már ok. Csak ha odahúzom neki, akkor fullad. Már csak azt nem tudom, hogy vajon sokat kap, vagy pedig keveset. Szerintetek? Most úgy van beállítva az úszó, hogy 15 mm-nél zár, de ha belefújok egy erősebbet, akkor a szelepen lévő rugós tengely enged, és még kinyit. Úgy kéne állítanom, hogy 15-nél teljesen lezárjon?
Szia! A fekete kockára nem tudom mire gondolsz!
Az adója 1 évre a 400 VC-nek ami az erősebb 5X Le 7000-8000Ft között van. A biztosításra nem tudok pontosat mondani mert az kor függő és biztosító függő. Nagyon meg kell nézni mert nagyon nagy különbségek vannak! Én bonusz 2be 3000 párszázat fizetek negyed évente!
A tűszelepek úgy működnek hogy amikor meg tellik az úszóház benzinnel! Az úszót fel emeli és el zárja a tűszelep a benzint! Ha még mindig folyik akkor ott még valamelyik nem okés!Az az nem zár el és túlfolyik! Amit hibát írsz ez volt nálam is! CO csavarja van a karbi alján... De arra már pontosan nem emlékszem hogy mennyire kellet ki terekni! Aszem 1 teljes meg fél volt de ezt majd többiek meg írják pontosan...
sziasztok tudnátok nekem mondani pár adatot kb mennyit kell fizetni egy évre az rf-re gondolok itt teljesitményadóra,biztositásra meg a motoron a kormány alatt mind a két oldalt az a fekete kis kocka az mi?van alatta valami? köszi
Köszi. 2 tényleg meg volt szorulva. Mikor kell, hogy zárjanak a szelepek? Mikor a csap kint van, vagy mikor bent?
Már sokadjára szétszedtem, és összeraktam. Egy olyan problémával küzdök, hogy ha a karbisor túlfolyójába belefújok, akkor beindul a moci, ha folyamatosan fújom bele óvatosan a levegőt, akkor jár is. Viszont amint megszűnik a nyomás a karbiban, ledadog. Tudja valaki, hogy mitől lehet? Sokat kap? Vagy nem kap eleget? Esetleg kevés levegőt kap? Ez esetben hol tudom állítani a levegőt?
Ezt el fogadom... Sőt értem is, hogy sok olyan járat hely van ami el tömődhet! De akkor az enyém miért nem szokott el tömődni? (Ezért írtam hogy 1X er rendbe kell tenni és békén kell hagyni)
Pistabaaa!
Sztem haonó gondal küdhetsz mint én a hosszú állások után.
Elképzelheő,h becsöpögnek a karbik kicsit és eláztak a gyertyák.
Ezért teszárlatosak lettek. Nem ad szikrát,vagy nem ott ahol kéne.
Nem tudod kipucolni. Tegyélbe másik négyet és sanszos,h menni fog.
Több helyen tömődhet el nem csak egy helyen.....van benne pár fúvóka, furat stb.....nem beszélve ha nem is eltömődött hanem csak pár O gyűrű enged át és nem keveset kap hanem pont fordítva, túl sokat....ezt csak szétszedéssel lehet megállapítani...
A karbi állandó szét szedése szerintem nem a legjobb dolog! Páran esküsznek rá. Én 1X-eer meg csináltam rendbe raktam! Tömítések tűszelepek stb. És minden tavasszal nem szedem szét! 2-3 havonta el szoktam indítani télen és soha semmi baja nem volt tavasszal!
1 töltsd fel az akksit
2 gyertya ki szed ki éget
3 tankból benya le, tegyél bele tiszta benzint 2-3L
Ezt meg csinálod szerintem menni fog!
Utána mész kicsit a mocival vissza teszed a régit és megint meg járatod! itt javasolnám hogy legalább félig járd ki és tankolj rá! (STP-ből én használok benzinez való adalékot... Nálam a fogyasztásán meg látszik úgy hogy én rendszeresen adom neki! 1200Ft egy flakon amit 4-5 tankra szoktam kb elosztani a 1 flakont)
De ha el lett volna tömődve, már akkor sem indult volna nem?
Na de jó, kezdem elveszíteni a fonalat - és nem is vitatkozni akarok, mert Te értesz hozzá, én meg nem, csak így naiv próbálkozóként a dolgok végére akartam járni. :)
Tegnap 6 hónap pihenő, levegőszűrőcsere és első kerék csapágy csere után kihoztam a mocit és az kell mondjam én vagyok a legszerencsésebb fickó akit ismerek :D Elsőre gyúlt a gép és fél perc szivató után szépen duruzsolt. Kapott még 2 percet pöfögni és adtam neki egy kicsit. Megy mint a golyó, ha még nem jobban mint téli álom előtt. Remélem ez a szerencse kitart!
Sok szerencsés kilómétert mindenkinek!
Red le írása szerinte 15nél zárnia kell!
Köszi. A probléma megoldódott. A pucolás óta, mert az nem most volt, két alapjárati fúvókám eltömődött oxiddal. De kipucoltam. Alapjárat már ok. Csak ha odahúzom neki, akkor fullad. Már csak azt nem tudom, hogy vajon sokat kap, vagy pedig keveset. Szerintetek? Most úgy van beállítva az úszó, hogy 15 mm-nél zár, de ha belefújok egy erősebbet, akkor a szelepen lévő rugós tengely enged, és még kinyit. Úgy kéne állítanom, hogy 15-nél teljesen lezárjon?
Üdv: Krisztián
Az adója 1 évre a 400 VC-nek ami az erősebb 5X Le 7000-8000Ft között van. A biztosításra nem tudok pontosat mondani mert az kor függő és biztosító függő. Nagyon meg kell nézni mert nagyon nagy különbségek vannak! Én bonusz 2be 3000 párszázat fizetek negyed évente!
Eladó sorba került egy RF gyári kipufogó és 4db gyári irányjelző!
Ha valakit érdekel: 06-70/605-69-53
Köszi. 2 tényleg meg volt szorulva. Mikor kell, hogy zárjanak a szelepek? Mikor a csap kint van, vagy mikor bent?
Már sokadjára szétszedtem, és összeraktam. Egy olyan problémával küzdök, hogy ha a karbisor túlfolyójába belefújok, akkor beindul a moci, ha folyamatosan fújom bele óvatosan a levegőt, akkor jár is. Viszont amint megszűnik a nyomás a karbiban, ledadog. Tudja valaki, hogy mitől lehet? Sokat kap? Vagy nem kap eleget? Esetleg kevés levegőt kap? Ez esetben hol tudom állítani a levegőt?
Előre is köszi a segítségeket.
Üdv: Krisztián
Sztem haonó gondal küdhetsz mint én a hosszú állások után.
Elképzelheő,h becsöpögnek a karbik kicsit és eláztak a gyertyák.
Ezért teszárlatosak lettek. Nem ad szikrát,vagy nem ott ahol kéne.
Nem tudod kipucolni. Tegyélbe másik négyet és sanszos,h menni fog.
hali01
Köszi a linket! Jók a képek! Mostmár a motorom gazdájáról is van fotó:)
csak egy szét-össze segít .
1 töltsd fel az akksit
2 gyertya ki szed ki éget
3 tankból benya le, tegyél bele tiszta benzint 2-3L
Ezt meg csinálod szerintem menni fog!
Utána mész kicsit a mocival vissza teszed a régit és megint meg járatod! itt javasolnám hogy legalább félig járd ki és tankolj rá! (STP-ből én használok benzinez való adalékot... Nálam a fogyasztásán meg látszik úgy hogy én rendszeresen adom neki! 1200Ft egy flakon amit 4-5 tankra szoktam kb elosztani a 1 flakont)
Na de jó, kezdem elveszíteni a fonalat - és nem is vitatkozni akarok, mert Te értesz hozzá, én meg nem, csak így naiv próbálkozóként a dolgok végére akartam járni. :)