Én is túltettem magam az első egy tankos túrán. Reggel -11óra- fiammal elmentünk simsonozni, aztán délután átültem az RFre. Irány a PANNÓNIA-RINGre megnézni mekkora élet van a szezonkezdő tegnapi versenynap után. Onnan kiugrottam egyet Rohoncolni. Tegnap megnéztük gyerekekkel a Szellemlovas II. részét 3D. Fiataloknak nagyon tetszett a technika. Vasárnap még jobb idő lesz, valamit megint kitalálok majd -Rohonc megint bent lesz -.
Már csak az út minősége miatt is!
hello! tudna nekem valaki segiteni? rf 900 asom van es halk kopogasok halatszanak benne de csak 2000 fordulatig! es meg nem tul meleg a motor a lampafelkapcsolaskor megszunik a kopogas de amint jobban bemelegszik ismet kopok! remelem valaki tud ra nekem valaszt adni! valaszotokat elore is koszonom! udv
Helló!
Én szeretem nekem is 400-asom van! De nem érdemes meg venni! 600-asal jól jársz csak tudni kell azt hogy kezdő az ember és tisztelni kell az erejét. Bár nekem is van egy haverom akinek már 125-őt se adnám a segge alá mert felcsavarná magát valami fára! Ha vérmérsékleted "normális" akkor nem kell félni a 600-astól.
A 400-nak jelen helyzetbe 1 előnye van az adója és a biztosítása jóval kevesebb... Adó kb fele biztosítást pontosan nem tudom.
Fogyasztásuk is kb azonos ha jól be van lőve minden olyan 5L körül + - fél liter.
Későbbre nézve a 600-ast könnyeben el tudod adni és ha gondod van vele akkor könyebb alkatrészt találni hozzá.
Mivel árban közel azonosak csak 600-asat szabad meg venni.
Egyébként nekem is ezért van 400-mert régen mikor vettem nem találtam meg ezt a fórumot és nem homályosítottak fel... :)
Amúgy a 400-as sem rosz csak nehéz. Tehát élményre legalább olyan mint 600as lenne csak a pacik el maradnak erősen!
Szerintem kezdő motornak pont ideális. Pont egy éve voltam ugyanott, ahol most te, és ezzel kezdtem neki a motorozásnak. Egy hihetetlenül szelíd, kezesbárány, ha az ember elég megfontolt.
Ha tudsz, inkább vegyél '96 utánit, azok kicsit jobb állapotban vannak, plusz pár LE-vel többet is tudnak, volt egy ráncfelvarrás a típuson '96-ban.
Mesélni? Azt tudnánk .
Szóval, alaposan gondold meg. Ez a motor Japán belpiacra készült, ezért az alkatrészellátása elég kaotikus, és drága. A magyar piacon lévőknek az állapota katasztrofális, pont ezért. Leharcoltak, gányoltak, barkácsoltak. A karbisor valóban érzékeny, de ha minden tömítés új, jól be van állítva, és a szűrők is jók előtte, akkor nincs vele gond sokáig. A blokk maga nem rossz, tartósnak is mondható normál használat mellett. A javítása is megoldható, csak jó szakihoz kell vinni, vagy otthon megcsinálni, ha ért hozzá az ember.
Maga a motor egészében nagyon szép, tanulónak ideális, ha az ilyen felépítésű motorok tettszenek, akkor nem fogsz benne csalódni. Arra készülj fel, hogy hibátlant nem fogsz kapni. Arra figyelj, hogy az idomzata egyben legyen, ne legyen hiányos. Javítva szinte mindegyik volt, ezért inkább a javítás és fényezés minőségét kell nézni. Olyat vegyél, amin gyári dob van, vagy adják hozzá azt is. A fékek legyenek rendben, ne a cserével kelljen kezdeni, mert az horror összeg lesz.
Ajánlom, hogy beszélj Pistabáával innen a fórumról, az Ő mocija rendben van, és el szeretné adni.
Röviden ennyi, a többiek úgy is írnak még okosságokat.
sziasztok tudnátok nekem mesélni egy kicsit az fr400ról... most csinálom a nagy jogsit, és utánna szeretnék valami 400-as gépet és talán ez tetszik a legjobban.mire kell figyelni?még nem volt szerencsém sor4hengerhez.... hogy van ez a karbi szinkron?azt miértkell mindig álítani? vagy mikre kell figyelni? köszi.
Üdvözlök minden kedves topiklakót!
Tegnap új klubtaggal bővült a létszám,szerény személyemben.
Ma részt vettem én is RedOne vezetésével a túrán.
Remek kis gurulást vezettünk elő.
Mindenki jól elfáradt és átfázott.
Megpróbálok csatolni egy fotót is a csapatról.Amin én nem vagyok rajta,hiszen én készitettem a képet :)
Már csak az út minősége miatt is!