Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Sajnos nem akar felébredni téli álmából a röfi!Tegnap próbáltam:akksi feltöltve,bika kocsira próba meg próba szívató nélkül.Elkezdett kicsit pufogni mintha indulni akarna.Szívató rá,kicsi pufogás aztán hosszú próbálgatásra sem indult be de még a pufogás is megszünt.Gyertyák ki,pucolás.Semmi! .Hozzá kell tennem,hogy sajnos nem hivatalosan lett elrakva.Tehát nem lett kijáratva a benya sem belőle.Tavaly gond nélkül használtam a mocit.Mi legyen a folyamat következő része?Viszket a fenekem a jó időbe! .Remélem ti már gurultok!Előre is köszi a segítséget!
Szaisztok ma én is beindítottam!
November óta nem volt indítva, akksi bent, moci a garázsban. Melóból hazaérve +10C mondom indítás! 6 - szor forgattam át először szívató nélkül, aztán szívató ez így ment aztán feléledt! Nem köpte be /féltem tőle/! Jól bemelegítettem aztán csaptam egy karikát, állat volt már hiányzott a hang stb! Ja meg a kezemet teszteltem, mert dec elején elvágtam flex-el de bírta! Horror.
Ha pedig egyben van és fincsi olajat is öntöttem bele, akkor nekiállok
még egy szinkronnak is, mert az kell...
Szokásos téli szét-őssze.
Karburátor sor ki, szét, tömítéscserék, úszószint, aztán volt még
vezérműlánc csere, szelephézag állítás.
Most össze-fele rakom, de még kuplung olajat lecserélem, láncot
lepucolom, lánc olajzót felszerelem.
Meg volt egy kis kozmetika, felpolíroztam a két dekli fedelet,
lábtartókat, meg folyamatosan cserélgetem a csavarokat rozsdamentesre.
Ja, és még ha lesz időm kiütöm az első kerék csapágyakat is, mert
kicsit hallom menet közben hogy susmorognak.
Üdv Urak!
Én is beindítottam a mocit ma!
Nem volt könnyű. Tegnap leszívattam az akksit, kipucoltam a gyertyákat és megpróbáltam kiégetni, de nem megfelelő erőforrást választva ehhez, nem sikerült. Aztán megpróbáltam betolni...FAIL!
Aztán jött az ötlet, hogy kocsiról bikázni...ekkorra már megszívta magát, így nem hozott sikert az új 5let. Ma gyertya ki kiéget gázsütő lángon, aztán betesz, bika kocsiról és elsőre lássanak csodát mind a 4 henger beindult. HIHETETLENÜL ÖRÜLTEM! KERÜLTEM IS VELE EGY KICSIT, DE ELMONDHATATLAN, HOGY MENNYIRE HIÁNYZOTT..... Mindenkinek hasonló szépet, jót...!
sziasztok, már régen írtam, ma beindítottam én is a mocit, másodikra indult, akku a szobában vészelte át a telet, a motor meg kint a hidegben, de legalább fedél felett volt. Lemostam, és mentem egy 20 km-t, remek volt. Nekem is 3 hengerezett elsőre, de kb. fél perc után beindult. Az első telókat felkell újítani, mert már elgyengült.Röviden ennyi történt. Jó motorozást mindenkinek.
Mért mit szedtél szét rajta?
Helló!
Köszi a tanácsot de én így már majdnem össze törtem GPS-em az volt a szerencsém hogy el tudtam kapni. Nekem úgy is csak városban kell míg a-b között meg teszem az utat! Ez is inkább csak pesten! Még a bicajos tartóján gondolkoztam hogy valahogy fel rakom a kormányra De az elég meredek!
GPS nem igen szereti a tanktáskát nyáron mert nem tud hülni 30 fok környékén. Egyszer próbáltam a tanktáska térképtartójába tenni, 40 perc után nekiált szakadozni a hang, majd szöveg helyett már csak recsegést hallottam. NEM kézmeleg volt a cucc mikor megálltam pihenni és kivettem.
Ugyan azt a konzolt használom amit az autóba. Kitakar sokmindent a műszerfalon, de jobban figyelek az index visszavételére (sürübben nyomkodom) többi meg nem zavar.
Tömítéseket kapott újat, mondjuk az úszószintet nem állítottam de nem is volt vele probléma a pucolás után. Minden esetre veszek bele egy szűrőt biztos ami ziher meg megcsinálom amit tudok. Nem hagyhat cserbe a csikó ilyen jó időben!
A tankban lévő szűrő csak a nagyobb szennyeződéseket szűri ki. Ráadásul hajlamos elrohadni, kilyukadni, eldeformálódni.
Nálunk az örökös három hengerezést hidegen az egyik porlasztó állandó túlfolyása okozta, ezért az a henger mindig megszívta magát indításkor. Úszószint beállítás, tűszelep csere, tömítés csere megoldotta.
Ha újak a gyertyák, ott nem lehet probléma.
Sajnos a motorok nagyon hajlamosak arra, hogy ha indításkor csak egy kicsit is több üzemanyagot kap a kelleténél, azonnal meghal, és nuku indulás.
Pedig esetek nagy többségében a gyertya a hunyó.
A tankban van a szűrő de gondolom ezt tudod. Szal azt mondod iktassak be egy szűrőt az AC előtt? De minek? nem végzi jól a munkáját az eredeti? Mondjuk nem tétel mert max 200 forint
Most jövök rá, alap dolog... ha van benzinszűrőd az AC pumpa előtt,
akkor cseréld ki, ha még nem tetted meg.
És ne ezt a "kocka" alakú kínai fostaligát rakj be helyette, hanem
autósboltban lehet kapni azt a nagyobb fehér hengeres papírszűrőst.
Nekem is össze kellene már raknom a motort...
... máskülönben nem megyek 15.-én sehova .
Mindent kiderítek a hétvégén! Jó idő lesz lesz időm szétkapni. Egyébként nyáron kapott új gyertyát és iridium gyertya szal reméljük nem kell újra cserélni mert elég drága mulatság lenne. Minden esetre kiégetem ha kell.
Gyertyák biztos jók? Ha a nem menő henger gyertyaképe taknyos, akkor azt égesd ki gázon rendesen vagy cseréld ki újra!
Kitartóan kell inditózni. Türelem rózsát terem.
Ha hétvégén lesz +10 C akkor indítok, remélem nem lesz probléma, Nov. óta nem volt indítva!
Túlszivattad, beköpte a gyertyát! Gyertyapucolás lesz a megoldás!
pneumatika cuccokat forgalmazó bolt. Ez nagy nyomásra tervezett cucc, a cég hozzájárulásaként. Nem nyúlik mint a benzincső.
Hát nagyon remélem hogy csak ez kell neki!
Nipolán csőre gondolsz? Leg olcsóbb ha gazdasági boltba veszed én is ott vette kocsihoz 60-120Ft körül volt métere
Akkor gyertyákat vedd ki pucold meg (Én ki szoktam égetni gázon) és minden jó lesz!
Hát úgy kezdődött a sztori, hogy múlthét előtti héten akartam először gurulni egy karikát, de még jócskán mínusz volt és nem indult a masina (nem volt nálam hidegindító spray). Sokat nyúztam, tekertettem de meg se nyikkant, megpróbáltam betolni persze csúszott a kerék. Akkor hagytam is a picsába. Aztán múlthéten vittem magammal hidegindítót akkor kurvanehezen de beindult és már csak 3 henger ment. Most kapott új kábelt meg pipát és még mindig szar. Mondjuk a gyertyákat nem szedtem ki, arra tudok még gondolni hogy amikor nem indult be nagyon megszívta magát benyával. De az uccsó ötletem a karbi más baja meg nem lehet! Amikor kipucolás után visszaraktam a karbit mentem is vele és jó volt, bejött a kurvahideg nem tudtam vele menni és már ilyen lett. Magától nem megy semmi tönkre