Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No, hát közeledik a 15.-e !

Két lehetséges cél van képben, az évek óta szokásos Balaton-körbe,
illetve egy másik cél, Ómassa - őskohó.

Balcsit körbemotorozni már picit unom, de biztos és megbízható útvonal.
Ómassán még nem jártam, de szeretnék. A 3-as 25-ös út egész jó,
azokon nagy meglepi nem lehet, Eger után a hegyi út képezné meglepetés tárgyát.

Írok még, hogy melyik lesz a végső útvonal, ezt a jövőhéten eldöntjük.
De, emlékszem, itt Érden egy méteráru boltban .
Sziasztok! Látom mindenki küzd a géppel... :) Héten én is fogok! Felni fújás szerezek hozzá egyedi felni csíkot, "új" gumi. Bár ahogy néztem itt a többség télre hagyta pihenni a vasat. Én havonta vagy 2 havonta 1X- er be röfentettem! Nekem semmi gondom nem volt a téli állásból adódóan. Bár idén nekem is lesz egy kis motor szerviz viszem szelep hézagra! Remélem mást nem kell a blokkban bántani!
Remélem idén több RF-el össze futok mint tavaly! Széles utat nektek baleset és hibamentes idényt...
http://www.rokastyle.hu/mueste...
A 3. oldalon van egy karbonhatású műbőr kültérre, strapabíró 10580Ft/m (137 cm széles anyag). Én ilyet fogok venni. De azért itt van elég választék. Mondjuk látom gödöllői vagy de talán annyira nincs messze. Egyébként én egy kígyóbőr mintásat akartam venni mert sztem qurva jól néz ki (5. oldal), de írtam nekik és azt mondták hogy nem bírja a kültéri használatot, ami nagggyon kááár! PEdig milyen állatú nézett volna ki a Röfin
Szerintem keress egy kárpitost, aki megcsinálja. A neten sokan hirdetik, hogy vállalnak ülés áthúzást. Az alap olyan 5-6k ft körül van, és egy-két óra alatt megvan. Én is viszem mostanában az enyémet, mert ki van szakadva, és a szivacsot is ki akarom cseréltetni vastagabbra. Igaz, nekem itt van pár utcával arrébb egy szaki, aki vállal ilyeneket. Őt is a neten találtam.
Még mindig az a fránya kárpit!?
Sziasztok!

Ülés kérdésben senki más? Mindjárt indulhatnék, ülés meg a régi.... :(

Tehát esetleg ki hol vett műbőrt az ülésre, ha már nem gyári? Fontos, hogy ne csúszkáljak rajta.
Fontos lenne :(
Red te hol vetted a tiédre nem emlékszel? Megnéztem boltban, de csak egy féle huzat volt a 2 boltban összesen :(

HELP ME! :)
Ha pesti vagy akkor itt: http://www.oring.hu/ énis itt vettem
Köszönöm!Ötlet beszerzésre?
a szükséges O gyűrű méretek:
tűszelep fészek: 7,5x1,5 VITON
úszó: 6,07x1,3 VITON
a vákuumnál: 4x1 VITON

értelem szerűen 4db kell mindegyikből
Köszi a jó tanácsokat!Ha nem indul nyüszögök!
IGen! Kivesz, szétszed, ha régen nem volt már szétszedve akkor a tömítéseket is cseréld ki benne mindenképp (kb. 1000 Ft az a pár O gyűrű), a fórumra én le is írtam az O gyűrűk méreteit (december körül). FOntos hogy VITON anyagú legyen mert az bírja a benyát. Ha úszóház tömítés is kell az rábaszós mert 13ezer forint a szett. Én az enyémet csak szilikonnal megfújtam kicsit. Az úszóházak aljáról a kakit töröld ki, fúvókákat fújd át sűrített levegővel, gumimembránokat vizsgáld meg nincs e rajta szakadás, vagy anyaggyengülés. Ha van megint csak rábaszós mert kurva drága! Esetleg megpróbálkozhatsz akkor a javítással ( http://tommodore.blog.hu/2010/... ). Ha még a régi kereszthornyú csavarok vannak a karbiba akkor azokat nem árt cserélni (M5ös 16mm-es inbuszra, vagy torxra, jó a horganyzott csavar is de a legjobb a rozsdamentes). Majd rájössz hogy miért kell kicserélni a csavarokat mihelyst megpróbáltad kicsavarni őket. Én még javasolnék egy gyertyakábel és gyertyapipa cserét ha még nem tetted, mert egyrészt nem drága (4300 Ft a 4 pipa + 1000FT/m a szilikonos kábel) másrészt nekem naggggyon megérte. Az új pipák ellenállása 5kOhm, ami nekem benne volt az 11kOhm volt már, uhogy érezhetően jobb lett a gyújtás. Jobban reagál a gázadásra, dinamikusabban gyorsul (még mikor 3 henger ment akkor is... ). HÁt nagyjából most ennyi jutott eszembe, jah meg persze egy karbiszinkron ha már kész vagy nemárt. A többiek úgy is kijavítanak ha vmit kihagytam. SOK SIKERT!
Bocs ha hülyeségnek tünnek a kérdéseim!
Nem volt rajta a fedél, de a lyukba is fújhatod, első indításnál szívatót ne húzz rá
én megvártam míg kihűl
Levetted a fedelet vagy az ülés felől a lukba?
a légszűrőházba, de nem kell sok bele, kb 1-2 mp ig nyomod csak
Melegen teszed vissza?
Gyertya kivesz, gáz begyújt, fogóval beletartod a tűzbe, pár percig, néha kis láng fog "felcsapni" ha már nem reagál a tűzre akkor kész van. Csak vigyázz mert tud sütni (legalább is én így csináltam)
Hidegindító hova?Bocs de nem vagyok hozzáértő még!
Nekem is sikerült beindítani, a recept ami nekem bevált: gyertyákat kivettem, kiégettem. Légszűrőt kimostam, benzincsövet, benzinszűrőt kicseréltem, gyertyák nélkül megtekertettem 2 szer. Majd egy fújásnyi hidegindító, szívató nélkül pöfögött, szivatót rá, és simán indult saját akksiról bika nélkül. Ennek örömére mentem vele vagy 10km -t.
Hogy is műxik a gyertyakiégetés?
Köszi a választ.Miben is merül ki kb a pucolás?karbi ki átmosás,kompresszorral kifújás?utána valami beállítás?
KÉÉÉÉÉSz a csinibaba! Az anomália a következő volt. Az egyik karbi membránházának teteje rosszul lett feltéve, begyűrte azt a kis fika O gyűrűt és gondolom így nem volt elég vákuum. Gyertyákat kiégettem karbikat kipucoltam, visszatettem (mondanom sem kell hogy a tetves szorítóbilincsekkel már megint meggyűlt a bajom) bikakábel a verdára és tekerés. Jó sok idő volt mire megszívta magát benyával de aztán életre kelt és egész szépen muzsikált. Íme az eredmény:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Uhogy holnap lóra pattanok és megköpetem a lusta disznót!
Én karbipucolást javasolnék. Sajnos azt nem lehet megúszni...