Ülés alatt, az ECU-tól nem messze kell lennie elvileg egy kis matricának, azon van pontos modell és színkód is feltüntetve. Azt nézd meg, keress rá.
Nekem pl. RF 400 VR volt a típus, a színkód szerint pedig a "tűzpiros" vagy "téglavörös" volt a gyári színe - lényeg, hogy nem ez a mély-metál-bordó... Nehéz is volt kikevertetni hozzá sajnos.
Igen, képben vagyok a kínálatukkal, elég gyakori látogató vagyok. :)
800i meg érdekes, pont tavaly nem értettem, hogy egy hobbyszerelő ismerőst csak nem lehetett meggyőzni, hogy az Fi még fogaskerekes. De akkor ezek szerint széria közben váltottak.
VFR tényleg nagy kedvenc, de valahogy megcsapott a naggggyon nagy nyomaték és a túrásabb kivitel.
Most valahogy nagyon csapongok, de a végén sajnos úgyis az anyagiak döntenek majd. Viszont lehet ha már szűkült a kör, bedobok egy listát ide, aztán szívesen vennék egy kis pro-kontrát, hogy ne csak az úgyisabbaszerettembele jellegű szubjektív indokok döntsenek. :)
Imi: nekem akkor is tetszik az a műszerfal. Igen, kocka, és így 80-as éveket idéz, de na.
Tegnap voltam műszaki vizsgán és a motor teljesen hibatlanul átment...volna. De a papirokban kék metalíza szín szerepel és szerintük (kicsit szerintem is) a motor szürke. De ez még mindíg a gyári szine, amivel behozták magyarországról valamikor 2007 előtt. A zsaruk azt mondták őket ez nem érdekli, ha át akarom íratni a színt, akkor előbb menjek eredetiség ellenenőrzésre és utánna átírják. Csak azt nem értem, eddig ez miért nem bántotta senkinek a szemét?! Már a 4. gazdája vagyok és 1997 től már számos ellenőrzésen átesett és most kötnek bele. Nem tudja valaki, hogy mi ennek a színnek az eredeti neve, vagy kódja. Én arra gondolok, hogy fordítási hiba történt és a hülye tótok elb@szták. Ja a mociról a képek az albumomban. Köszönöm előre is a válaszokat.
Sajnos nem nálam van fizikailag, de normál állapotú, 95-ös példányról való, karcosnak karcos (gondolom polír segít rajta), illetve 1 helyen van benyomódva egy ujjnyi helyen. Tavaly tavasszal lett lecserélve a sportkipuffra, azóta áll.
A VFR-ek valóban elég drágák, de ennek is megvan az oka. A 800Fi-k csak az elején voltak jók, ha emlékezetem nem csal, mert később átalakították őket láncosra, ami bukta volt.
Azért ajánlottam a Grandemotot-t, mert én is ott vettem az enyémet, korrektek voltak, és olcsó is volt. Most is hoznak egyet, ára jónak tűnik, még honosítással is. Neked meg közel vannak.
Az RC36II szvsz szép, de valóban szokás kérdése. Ez a moci pont olyan, mint a GSXF a boci elejével. Sokaknak nem tettszik, sokaknak igen. Nekem igen.
Bandit is jó, de kevés van a piacon, és azok is drágák. Az kimondottan túra, RED mocijából kiindulva remek gépek. Bivaj erős, stabil, kényelmes.
A 100-at még nem tudom pontosan (de olyan 3500-ra saccolom), de 130-nál pontosan 5000-et forog az SV (persze 6-ban). Én ezen is nagyon meglepődtem. De hát az összes nagy gép ilyen.
Blackbird-del egyet kell értsek a fordulatszám tartomány legalján (kb 3000-ig) a V motoroknál szokni kell (szintén a tetejét is 7-től, csak ott még nem jártam :D) de ha megszokod, akkor nagyon jó. Az alját egyébként egyszerű megszokni, mert érzed, hogy nem szereti a gép annyira, de ahogy 3000-et eléri (lehet még annyi se kell) már szépen kisimul :) A nyomaték pedig nagyon jó .
RedOne, Banditot még nem próbáltam, pedig én is azt szerettem volna először, de pont az általad leírt hátrányok miatt vetettem el. Aztán persze lehet, hogy csak ez is megszokás kérdése, az tuti hogy kényelmesebb, mint az SV, mert fotelek vannak elöl-hátul :)
Egyébként én is úgy terveztem, hogy majd kipróbálok több motort, és azután döntök, de úgy alakult, hogy egyből beleszerettem az SV-be és mivel a próbán sem éreztem kényelmetlennek, ezért nem is kerestem tovább...
Nekem pl. RF 400 VR volt a típus, a színkód szerint pedig a "tűzpiros" vagy "téglavörös" volt a gyári színe - lényeg, hogy nem ez a mély-metál-bordó... Nehéz is volt kikevertetni hozzá sajnos.
800i meg érdekes, pont tavaly nem értettem, hogy egy hobbyszerelő ismerőst csak nem lehetett meggyőzni, hogy az Fi még fogaskerekes. De akkor ezek szerint széria közben váltottak.
VFR tényleg nagy kedvenc, de valahogy megcsapott a naggggyon nagy nyomaték és a túrásabb kivitel.
Most valahogy nagyon csapongok, de a végén sajnos úgyis az anyagiak döntenek majd. Viszont lehet ha már szűkült a kör, bedobok egy listát ide, aztán szívesen vennék egy kis pro-kontrát, hogy ne csak az úgyisabbaszerettembele jellegű szubjektív indokok döntsenek. :)
Imi: nekem akkor is tetszik az a műszerfal. Igen, kocka, és így 80-as éveket idéz, de na.
Tegnap voltam műszaki vizsgán és a motor teljesen hibatlanul átment...volna. De a papirokban kék metalíza szín szerepel és szerintük (kicsit szerintem is) a motor szürke. De ez még mindíg a gyári szine, amivel behozták magyarországról valamikor 2007 előtt. A zsaruk azt mondták őket ez nem érdekli, ha át akarom íratni a színt, akkor előbb menjek eredetiség ellenenőrzésre és utánna átírják. Csak azt nem értem, eddig ez miért nem bántotta senkinek a szemét?! Már a 4. gazdája vagyok és 1997 től már számos ellenőrzésen átesett és most kötnek bele. Nem tudja valaki, hogy mi ennek a színnek az eredeti neve, vagy kódja. Én arra gondolok, hogy fordítási hiba történt és a hülye tótok elb@szták. Ja a mociról a képek az albumomban. Köszönöm előre is a válaszokat.
A dobról tudnál feltenni egy képet, méretekkel?
Köszi,
A
néha megyek ausztriába,ott is találkozhatunk
Valóban kéne találkozni, nyáron összehozhatnánk vmit, majd nézem a BME-s fórumot is .
Tényleg tied az sv?
Jó ideje nem találkoztunk ezen változtatni kéne
Azért ajánlottam a Grandemotot-t, mert én is ott vettem az enyémet, korrektek voltak, és olcsó is volt. Most is hoznak egyet, ára jónak tűnik, még honosítással is. Neked meg közel vannak.
Az RC36II szvsz szép, de valóban szokás kérdése. Ez a moci pont olyan, mint a GSXF a boci elejével. Sokaknak nem tettszik, sokaknak igen. Nekem igen.
Bandit is jó, de kevés van a piacon, és azok is drágák. Az kimondottan túra, RED mocijából kiindulva remek gépek. Bivaj erős, stabil, kényelmes.
Blackbird-del egyet kell értsek a fordulatszám tartomány legalján (kb 3000-ig) a V motoroknál szokni kell (szintén a tetejét is 7-től, csak ott még nem jártam :D) de ha megszokod, akkor nagyon jó. Az alját egyébként egyszerű megszokni, mert érzed, hogy nem szereti a gép annyira, de ahogy 3000-et eléri (lehet még annyi se kell) már szépen kisimul :) A nyomaték pedig nagyon jó .
RedOne, Banditot még nem próbáltam, pedig én is azt szerettem volna először, de pont az általad leírt hátrányok miatt vetettem el. Aztán persze lehet, hogy csak ez is megszokás kérdése, az tuti hogy kényelmesebb, mint az SV, mert fotelek vannak elöl-hátul :)
Egyébként én is úgy terveztem, hogy majd kipróbálok több motort, és azután döntök, de úgy alakult, hogy egyből beleszerettem az SV-be és mivel a próbán sem éreztem kényelmetlennek, ezért nem is kerestem tovább...