Nem kötekedni akarok, de akkor :
nincs szinte megkopva a lábtartón a gumi, kormánymarkolat, gyári a lánc, tárcsaszegecsek is szorosak, idomnál nincs kidörzsölődés sehol?
Ez mind mind sok kilóméter alatt érik egy motoron. Főleg a gumicuccok kopása.
HÁt olyan sok meglepetést okozott már nekem ez a motor... És attól tartok nem csak szelephézagolás lesz hanem egy vez.lánc csere is. Annak meg nagyon nem örülnék, mert így is van elég renoválni való az öreglányon. Kapásból egy olyan 80ezer lesz a mostani szezon kb. Olaj, szelephézag+karbiszinkron (meg ha közbejön még vmi), első gumi, talán szezon végére az első fékbetétek is, meg xenon bele. És még nem is számoltam bele a ruhákat (esőruha, normális bőrkabát)
Csak akkor ugyan az a blokkod, ha printrb 400-asa nem VC.
Ha változó vezérléses, akkor változó oldalon lapkás, plusz a magas
fordulati nyomókarokat is hézagolni kell, amihez emlékeim szerint ki
kell szedni a vezérmű tengelyeket is, mert képtelenség hozzáférni
az anyához.
Azért egy mindkét oldalt változós blokk 48 hézagja a maga 32 lapkájával
és 16 karhézagjával senkinek nem ér meg 10k-t...
Én magamnak csináltam, de még egyszer életemben nem akarok
látni ilyen hengerfejet...
szelephézagér nemkérhetnek el túl sokat. Egy 10-esből illik megcsinálni mer nem lapkás és így még csak korong sem kell hozzá. Ha meg többet kérnek az már lehúzás szerintem. De mindenkép érdemes beálítani ha időszerü meg utána szinkront csinálni. Egyébként szép a motorod. Nekem GSXF 400 van de ugyan ez a blokk van benne mindt az RF-ben és azér is szeretek ide járni.
A kábel már megvan, most rendeltem gyertyapipákat is. Annak se árt a csere. Remélem ez megoldja a problémát, aztán szezonkezdés előtt még vár rá egy olajcsere, meg viszem szelephézagolásra. Már előre félek mennyit fognak legombolni rólam
Mondjuk akkor tényleg érdemes kicserélni mer egyszerű is meg olcsó a gyujtókábel métere. Tavaj én is cseréltem őket. Múlt héten én is beröffentettem egy másfél hónap álás után. Hajszárítót a légszűrő torkához tettem hogy meleg levegőt szívjon és a motor az meg szobahőmérsékletü volt mer indítás kedvéér toltam csak ki.
Sejtettem... Köszi! A karbipucolás már meg volt télen aztán visszaraktam de állítottam a súbertűn (a középső állásba raktam), úgy kicsit torpant 6-7ezer körül. Kb egy 3 hete visszatettem az eredeti állásba a tűket akkor ugye a nagy hideg meg hó miatt nem lehetett menni. Múlthéten próbáltam esélytelen volt, még betolni se sikerült csúszott a hátsó kerék most nyomtam neki kis hidegindítót úgy nagy nehezen életre kelt. Egyébként még amikor visszaállítottam a súbertűket az eredeti állapotra kiszedtem az egyik gyertyakábelt a trafóból hogy megmérjem milyen hosszú kell. Sztem ott lesz a gáz mert már nagyon kukik a kábelek. Azt kicserélem a jövőhéten meglátjuk hogy mit produkál a leányzó!
Szeva! Szerintem nézzél gyertyaképet meg pucold meg és próbáld meg egyszer úgy. Ha így sem akkor egy alapos karbipucolás sűrített levegővel (membránokat elötte kiszedni mer átszakad a levegőtöl). Nekem is volt ilyen gondom vele hogy hiába mentem vele akkor sem ment rendesen minden henger. Ez amit leírtam nekem segített. Próbáld meg hátha
Ma én is elindítottam 3 hét után!
Először majdnem merülésig indítóztam,aztán kiszedtem az akksit!3-4 óra a nappaliban meg 1 óra töltés után kivittem visszaraktam!2dik pöccre indult!
Szevasztok! MA jó idő volt ezért beröffentettem kicsit a vasat. Azon meg sem lepődtem hogy naggggyon nehezen indult és csak hidegindító sprayvel de nagyon nem tetszik a hangja. Én arra tippelek hogy nem megy egy henger. Szerintetek? http://www.sportmotor.hu/motor...
kicsit mentem is vele, bemelegedés után is szar hangja volt
Bikázás nélkül ilyen hidegben nem szabad neki állni!
Legkisebb pára a benzinrendszerben -5 alatt bekásásodik, és csak nagyon lassan 0 környékén enged fel.
nincs szinte megkopva a lábtartón a gumi, kormánymarkolat, gyári a lánc, tárcsaszegecsek is szorosak, idomnál nincs kidörzsölődés sehol?
Ez mind mind sok kilóméter alatt érik egy motoron. Főleg a gumicuccok kopása.
Ha változó vezérléses, akkor változó oldalon lapkás, plusz a magas
fordulati nyomókarokat is hézagolni kell, amihez emlékeim szerint ki
kell szedni a vezérmű tengelyeket is, mert képtelenség hozzáférni
az anyához.
Azért egy mindkét oldalt változós blokk 48 hézagja a maga 32 lapkájával
és 16 karhézagjával senkinek nem ér meg 10k-t...
Én magamnak csináltam, de még egyszer életemben nem akarok
látni ilyen hengerfejet...
Ma én is elindítottam 3 hét után!
Először majdnem merülésig indítóztam,aztán kiszedtem az akksit!3-4 óra a nappaliban meg 1 óra töltés után kivittem visszaraktam!2dik pöccre indult!
kicsit mentem is vele, bemelegedés után is szar hangja volt
Legkisebb pára a benzinrendszerben -5 alatt bekásásodik, és csak nagyon lassan 0 környékén enged fel.