Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

VFR nekem a hangja miatt lett nagy szerelem, de most úgy vagyok vele, hogy szeretnék inkább újabbat. 800 Fi-k azért csak elvétve vannak a belőtt kategóriában, de talán legjobban a sima RC36 tetszik (elől osztott lámpás). Na jó, azért a top5-ben benne van ez a konkrét példány is, csak irreálisan drágának tűnik nekem (viszont ez így ebben a formában nagyon el lett találva). Igazából az II-esnek csak az eleje nem annyira bejövős, de lehet, csak szokni kell. :)

Bandit és társai pedig nekem is azért tetszenének, hogy ormótlan nyomaték van bennük. Tudom az még eggyel fentebbi kategória, de most néztem Hayabusa videót, az is 3500 körül forog 6-ban 100-nál... Elképesztő.

A Falco, ami most nagyon tetszik, 140-nél forog 6ezret 6-ban, gondolom ott is ilyen 3-4e környékén van a 100. Az olyan jó nyugis túrás (és kis étvágyú) tartomány. :)
Szia, a 2 takaró idomért és a kipuffért mennyit kérsz?
Helló érdeklődők hogy van e alkatrészed még ha igen akkor jó lenne nekem lábtartó konzol kellene baloldali köszönöm szépen előre is helló.Tel:06205920530
Sziasztok érdeklődők hogy van e valakinek Suzuki RF 600r hez lábtartó konzol baloldali ha igen akkor hívjatok köszönöm szépen előre is sziasztok.Tel:0620/5920530
Majdnem elfelejtettem gratulálni hozzá !

Nagyon szép !
A VFR-t nem lehet összehasonlítani az RF400-al. Teljesen más élmény, menettulajdonság, kényelem. A V4-nek egészen más a karakterisztikája. Meg kell szokni az állandó rezgését, hogy 3ezer alatt egyből vissza kell váltani, körforgóban nagyon kell figyelni, stb.
Ha viszont megbarátkozol vele, kiváló motornak fogod érezni, és soha nem akarsz majd másikat. Persze vannak jobbak, de azok megint más világok.
A grandeba most hoznak egyet, lehet, érdemes megnézned, és még közel is vagy. Ha jót akarsz, RC36II-t nézel, 94-től 97-ig.
Ha mostanában lesz valami tali Érd közelében, akkor meg tudom mutatni az enyémet, akár ki is tudod prószálni.
A VFR azért kellően sportos. Szerintem hirtelen átülve nem okoz
túl nagy meglepetést az RF-hez képest, ami az agilitását illeti.
Pontosan emlékszem mikor Apu VFR-jét haza kellett hoznom, nem
ért semmilyen meglepettség a kezelését illetően, csak az ereje és a hangja.
Nomeg a Hondás "minden úgy működik ahogy kell".
Szinte úgy tudtam vele menni, mintha mindig is azon ültem volna.

A Bandit viszont sokkal mellbevágóbb volt, mert az RF-hez szokva
ezt tényleg meg kell ülni. Ahhoz képest nehéz dönteni, de még
a DL1000 is könnyebben dől. Hetedik sebesség nincs, még 6. se .
De 5.-ben 100-nál cserébe 3500-at pörög, és a nyomatékcsúcs
valahol 4500 körül van ha jól rémlik .
Danke! :)
(egyébként én még mindig piros (bordó, stb.) vagy esetleg fekete párti vagyok, de ez a mélykék (és nem az a babaház-bazári-kék) még nekem is tetszik (Imi most bontott pezsgőt)!

Ha sikerül nagyobb távot megtenni, akkor jöhet arról is beszámoló!
Egyébként én sem panaszkodhatok, párommal 300-400 km-t RF-el is megtettünk 1 tankolással általában, de vannak azért kényelmesebb gépek biztosan. SV meglep, hogy ide sorolod, de lehet, hogy tényleg csak szemre pici és kényelmetlen. :)
Én pedig pont egy kicsit túrásabbat keresek. Mármint persze, olykor szerettem kicsit sportosabban közlekedni, de gyakran hiányzott a hetedik fokozat, amikor csak úgy elpöfögtem volna a naplementében. :)

VFR-t sem sikerült még kipróbálnom sajnos, de pont meglenne az, amit keresek: alacsonyabb fordulatról is jobban tol, kevésbé váltogatós-pörgetős. Nehéznek meg nehéz, sportosnak meg kevésbé sportos (nem az a tipikus kanyarvadász). Viszont nekem igenis tetszik a műszerfala: az óra is hasznos dolog, de a benzinszint jelző még inkább! Számlap is el van találva, nekem begyere. :)
186 cm vagyok, tehát kb akkora, mint te. A motor teljesen gyári, semmi változtatás nincs rajta. Mi is szinte mindig ketten fogunk közlekedni vele, tehát a túra jelleg is szempont volt.
Meg kell hogy nyugtassalak, pozícióra nekem kb teljesen ugyan olyan, mint az RF. Vékonyabb a V2 miatt, de ez szerintem előny. A tömege kb ugyan annyi, mint az RF-nek, de talán a vékonyabb váz és/vagy jobb súlyeloszlás miatt könnyebb vele motorozni, legalábbis én így érzem.
A hátsó ülés az RF-en elég szar volt, de barátnőm 156 cm elég jól elboldogult ott is, akár 400 km-t is 2 megállással. Voltuk Horvátországban is, ott az első nap 600 km-t mentünk de azt is kibírtuk.
Na az SV hátulja kicsit magasabban van, tehát jobban kilát mögülem, és az ülés párnája sokkal puhább és végre nem lejt. A lábaink pozíciója kb ugyan ott van.
Tehát az SV nem túra, hanem sport-túra, csakúgy mint az RF, de szerintünk kényelmesebb.
A kormány is ugyan olyan csutka, ehhez megint hozzá kell erősödni, de nem rosszabb, mint az RF-en.

Egyszóval nem érzem kicsinek, és kényelmetlennek se.

Ugye azt nem kell mondanom, hogy nem egy versenymotor, tehát nem a csúcstechnikából építették, de a 18 éves RF-nél nyilván fényévekkel jobb rajta minden :D

Külön tetszik, hogy minkét lámpa világít és jól látni vele este is (RF-ről ezt nem annyira mondható el).

Azért azt hozzátenném, hogy hétvégén vettem, eddig csak kb 100 km-t mentünk vele, de ezek az első benyomások.
Ezt jó volt megint meghallgatni.
4kilósban az tetszett jobban mint a 6kilósban, hogy sportmotorosabban lehetett hajtani. Többet váltani, jobban kihúzatni.

VFR tetszeni annyira nem tetszik, de ahogy tol 2-3ezerről az bizony meggyőző! Kb 10Nm többlet van a 600RFhez képest, de teljesen más élmény. Na meg az a 80as évek beli műszerfal a miénkhez képest . Kanyarodni viszont az RFel könnyebben tudok. Könnyebb lenyomni sokkal.
Ne fogd a gyertyákra a dolgot. Sok összetevő kell, hogy tuti legyen a cucc! Ha csak egy feltétel hiányzik,(karburálás, sűrítés, gyújtás) már rakoncátlankodik
(eh, úgy látom a szóismétlés nagyon megy nekem most megy nagyon )
Imi válaszolt, és igen, bocs, ezt elfelejtettem írni: '96 előttiekhez vannak a takaró idomok.
Műszakilag jó állapotban volt, akut problémája nem volt, külsőleg sajnos 1-2 karc és horzsolás már került rá amióta utoljára láttad (na de monjduk Imi Martin dobja is felkerült, ha már itt tartunk [sőt, ha már itt tartunk, valahogy így utoljára nálam]).

380ért ment el, pont mint Red-é egy éve... :P

Egyébként ha visszaolvasol, van pont egy srác, aki 400-ast keres, esetleg kontaktolj vele.
Nafene, rég láttalak errefelé!
És épp írni akarom, hogy ja, SV, de akkor már inkább az ezres, abból is az S, erre mit látok...

Nem kicsi?
Mármint sajnos menni még nem tudtam vele, de motorkiállításon felültem rá, és olyan vékonyka, picike, könnyűke, hátul még inkább annak tűnik. Én majd 190 cm vagyok, barátnőm pedig nem 20 kiló vasággyal (és nem is extra méret), de valahogy félek tőle, hogy kicsi lenne.

Egyébként nem félek én a V2-től, sőt: kezdek belezúgni az SL 1000-be (Aprilia), bár tény, hogy az SV olcsóbb, és szervizelni is az valószínűleg, csak hát amikor minden második szembe motor SV... :\ Na de persze valamit valamiért.

Amúgy mesélhetnél nekem hosszabban is az SV-ről, mint ex RF 400 tulaj, akár itt, akár mailben, akár személyesen. :)
Hoppá!
Nem jó a tiédhez.
A gyertyatémához hozzászólva nekem is CR9EK volt/van benne és nem okozott problémát. Tény hogy hidegben én nem használtam a motort...
A jobb első jó vajon a 97-es modellhez? ha igen, akkor lecsapnék rá, ha meg tudunk egyezni.
Én az SV-t nagyon tudom ajánlani a 400-as után meglepően könnyű vele motorozni, kezelni stb. Én kb 2 km-t mentem egyedül, utána mondtam is barátnőmnek, hogy nyugodtan felülhet mögém, mert nem lesz gond .
Mellesleg pont ilyen gépeket nézegettem, mint te (VFR, Bandit) és először az SV fel sem merült, mert hogy ááá én félek a V2-től :D Aztán utánanéztem, és a leírások alapján úgy döntöttem kipróbálok 1et. Ahogy látod vásárlás lett belőle .
Mellesleg a 3 közül az SV a legolcsóbb.

A V2-től pedig már nem félek, sőt... hihetetlen jó
Próbálj ki egyet mindenképp!
Minden motorhoz drága az alkatrész... kivéve a kínaiakhoz.
A 600-hoz pont ugyan annyiba kerül egy vízpumpa mint 400-hoz,
max. könnyebb beszerezni... ugyan ez az önindító.
Generátor a főtengely végén van, azzal nem tudsz mit kezdeni .

Ha már bele kell nyúlni egy akármilyen motorba, akkor a pénztárcába is, ez sem köbcenti függő.
A 400 blokk maga szinte teljesen azonos a 400 Banditéval, 1-2
apróságot kivéve (teljesen nem csereszavatos az öntvény maga).

A 2. fokozatot minden motor dobálja, ha botlábú tulajé volt.
Úgy gondolom, hogy a kettest a legkönnyebb hazavágni, ha sokszor
elrontják a váltást...
A műszerfal melletti, kormány alá eső. De egyik sem rekeszes, és nem is gyári minőségű (ilyen üvegszálas műanyag jellegű). Én még ezekkel vettem, de bontóból szereztem hozzá gyárit.
hmm kezdek egyre jobban megijedni a 400-astól... nem igaz hogy ennyire nem lehet kapni dolgokat hozzá. vizpumpa generátor öninditó gyujtás...és ezek még a legkissebb dolgok. legapróbb alkatrész is 20ezertől kezdődik?márha talál hozzá az ember... és a motorba még nemis lett belenyúlva...láttam már többen is irták hogy a 400-as szereti kidobálni a 2.fokozatot... belefutok egy ilyenbe...onnantól kezdve ne használjam vagy mi?...
Igazad van! Köszi a kiigazítást . Rosszul emlékeztem,kevertem a bosch-al.