Pár dolog megmaradt a Röfiből, de nekem feleslegessé váltak:
- gyári kipufogó
- (gondolom) gyári plexi, de feketére festve (én ezt cseréltem füst színűre)
- bal hátsó sérült kapaszkodó (csak a felülete sérült, funkcióját ellátja)
- bal és jobb első, után gyártott üvegszálas takaróidomok
A kipufogó kivételével 400-600 kompatibilisek a cuccok. Ha érdekel valakit, dobjon egy mailt!
Legyen igazad, és csak a rövid táv miatt köpte be. De be olt melegítve, vagyis pár percet járt. Mindig szoktam melegíteni, hideg motorral nem indulok el. Gyertyát viszont cserélek, mert ez még az amivel vettem . Már megvételkor ki akartam cserélni, csak nem úgy alakult...
Szelepfedél tömítés nincs, nem lesz, csak japánban volt...
Szívás, de a szelepfedél tömítés tényleg belpiacos, tényleg senkinél
nincs, mégcsak utángyártott se !
Athénát ne vedd meg, én is bepróbáltam hátha, de nem VC blokkos.
Olajlehúzó gyűrűt külön nem fogsz kapni, én 2 éve felhívtam a
Suzukit, a 400-as Bandité jó hozzá, de csak garnitúrában van,
egy karnitúra 1 dugóhoz akkoriban volt kicsivel 20 alatt !
Szia,
nem tudom mekkora a motorod, 4/6/9 de a 6/9 esekhez bemész egy Suzuki boltba és lehet venni hozzá szimmeringeket. Nem szokott különösebben drága lenni és tuti, hogy oda való!
Itt van kép: http://www.cmsnl.com/suzuki-rf...
Ha viszont már kézben van a szimmering, vannak szakboltok, ahol minta alapján adnak ilyesmit...
én pl. itt szoktam vásárolni: http://www.gordulo-simmering.h...
meg itt: www.rolling.hu/
Ha jó a pumpa, nem vennék bontottat én se, inkább ezt újítanám fel.
Köszi,
A
Csatlakozok hozzád, mert nekem is NGKCR9EK-val nem ment!Sz.tem a 8-as a tuti a mociba! Alapszabály gázzal nem indítunk, csak szivatóval, ha gázt húzol beköpte!
Nekem volt igazam! :D Túl volt szívatva és hengerből el párolgót a sok anyag! A kétkörmös változatát használd! Az egy értelmű hogy nagyobb a szikra! mivel 2 pólusról húz középre!
Máskor ha ilyen kicsit használod kicsit had járni. Bár ha így be köpte az gáz! Nem eszik sokat a motor?
Amióta nekem a fogyasztása rendben van nincs ilyen gyertya kormozódásos nem akarok indulni problémám.
Meg tegyél neki valami kis adalékot hogy ki pucolja! Én szoktam neki rendszeresen adni benzinhez... Kicsit jobban megy ha meg nem tekerem kevesebbet eszik
Erre a klímára a 9-es való. A 8-as magasabb hőértékű,vagyis nagyobb hő kell a tökéletes kiégéshez.A délebbre fekvő melegebb klímával rendelkező országokban ideális.A 10-es pedig alacsonyabb hőértékű,vagyis könnyebben felmelegszik.Ezért inkább északi szomszédainknak való.
Az,h hány pólusú a motornak szinte mind1. Talán a több pólusúval tökéletesebb lehet a gyújtás.Ezzel lehet jáccani.
De a hőértékre azért nem árt odafigyelni.
A magas hőértékű gyertya nem ég ki rendesen.Lerakódások keletkezhetnek rajta,majd később esetleges gyújtáskimaradás.Főleg ha már kicsit csipegeti az olajat.
Az alacsony hőértékű pedig túl melegedhet és kopogásos égés (csörgés) léphet fel.Amit nem feltétlenül hall meg az ember,de a motornak káros lehet hosszú távon.
Nos nem úgy alakult a hétvégém, hogy szerelni tudjak, de du. hajtott a kíváncsiság és beindítottam. Elsőre indult, kicsit füstölgött, de járt mind a 4 henger. Nem csináltam vele semmit, csak kedd óta pihent. Nem tudom mi javulhatott meg benne, de azért egy gyertya cserét megejtek. Most NGK CR8EK van benne. Ki milyet használ? Mivel jobb a 2 pólusú mint az 1 pólusú gyertya?
Annyi volt a baja a vízpumpának h alapjáraton ment a motor és ciripelő hangot adott ki a vízpumpa nagyobb fordulaton elmúlt. Nincs ott másnak baja köszi az okosságot azért ;) Am közben ezt is megérdeklődtem hogy csak egybe lehet kapni vízpumpát külön töm.szelencét nem :\ a használt ára 10 ropi de én újra vadászok.
Ha bikával sem forgat rendesen akkor lehet,h megfeküdt az önindítód.
Nem tudom milyen felépítése van.De ha perselyes mint az autóknál,akkor ha az kikopik,megfeszülhet a forgórész és hol forgat rendesen,hol nem.Ha csak ennyi akkor nem hiszem,h nagy móka lenne javítani.
füvön álni nem lehet, ezt találtam : A zöldfelületek védelme miatt kiszabott helyszíni bírság nem függ a zöldterület állapotától – mondta Csíkos Imre. – Akkor sem lehet zöldfelületre parkolni, ha a növényeket már kitaposták az autók. A bírság célja, hogy ismét zöldfelület lehessen az adott terület. Kérdezd meg, hogy a fű a ház tulajdona e, mert akkor van esélyed ott parkolni.
Kocogtasd meg egy 13-as kulccsal az AC-pumpát.
Nekem vagy 3x fordult elő a legváratlanabb időpontokban, hogy
megragadt az AC pumpa.
Nézd meg, nem tört-e meg valahol a benzincső.
Nekem a vadi új benzincső egyszer csak megtört (magától), pedig
előre gondolkodva csöveztem, nehogy megtörjön... megtört...
Ha nem tudod mennyit futottak a gyertyák, akkor cseréld le őket.
Azok is tudnak meglepetéseket okozni.
De szerintem most a gond azzal van, hogy az első indításkor az
akkuban még volt elég kraft, pihent eleget, aztán mivel csak
alapjáraton járattad nem sok töltést kapott vissza, leállítottad,
és a következő alkalommal már csak jól megszívta magát.
Mennyiért sikerült eladni a gépet? Milyen állapotban volt (idomok, kopó alkatrészek állapota). Nekem is esedékes lesz az eladás. :)
Küldök nektek 1 képet az új vasról
Pár dolog megmaradt a Röfiből, de nekem feleslegessé váltak:
- gyári kipufogó
- (gondolom) gyári plexi, de feketére festve (én ezt cseréltem füst színűre)
- bal hátsó sérült kapaszkodó (csak a felülete sérült, funkcióját ellátja)
- bal és jobb első, után gyártott üvegszálas takaróidomok
A kipufogó kivételével 400-600 kompatibilisek a cuccok. Ha érdekel valakit, dobjon egy mailt!
Magyar webáruház nincs,ahol tudnék rendelni?
én innen szoktam rendelni....
Red Baront kérdezd, ők tudnak japánból rendelni. Persze az ár kicsit borsos lehet a szállítás miatt.
Hengerfej
Szelepfedél tömítés nincs, nem lesz, csak japánban volt...
Szívás, de a szelepfedél tömítés tényleg belpiacos, tényleg senkinél
nincs, mégcsak utángyártott se !
Athénát ne vedd meg, én is bepróbáltam hátha, de nem VC blokkos.
Olajlehúzó gyűrűt külön nem fogsz kapni, én 2 éve felhívtam a
Suzukit, a 400-as Bandité jó hozzá, de csak garnitúrában van,
egy karnitúra 1 dugóhoz akkoriban volt kicsivel 20 alatt !
nem tudom mekkora a motorod, 4/6/9 de a 6/9 esekhez bemész egy Suzuki boltba és lehet venni hozzá szimmeringeket. Nem szokott különösebben drága lenni és tuti, hogy oda való!
Itt van kép:
http://www.cmsnl.com/suzuki-rf...
Ha viszont már kézben van a szimmering, vannak szakboltok, ahol minta alapján adnak ilyesmit...
én pl. itt szoktam vásárolni:
http://www.gordulo-simmering.h...
meg itt:
www.rolling.hu/
Ha jó a pumpa, nem vennék bontottat én se, inkább ezt újítanám fel.
Köszi,
A
-Hengertalp tömítés
-Hengerfej tömítés
-Olaj lehúzó gyűrű szett
-Szelepfedél tömítés
Szelepszár szimeringet már találtam:)
VC blokkhoz kell,és piroshoz:)
N14 N9 W3A, W3AC, W4A, W4AC B8HS, B8HV 240-280
N15 N8 W5A, W5AC B7HS 225-240
N17 N7 W7A, W7AC B6HS 175-225
N19 N5 W8A, W8AC, W9A B4H, B5HS 95-175
Az RF-be 8-as kell és ajánlott 2 körmös! Rf-esek nagy része ezzel jár köztük én is 3.éve ugyan azzal a 2 körmössel semmi baja és pöc röf...
Máskor ha ilyen kicsit használod kicsit had járni. Bár ha így be köpte az gáz! Nem eszik sokat a motor?
Amióta nekem a fogyasztása rendben van nincs ilyen gyertya kormozódásos nem akarok indulni problémám.
Meg tegyél neki valami kis adalékot hogy ki pucolja! Én szoktam neki rendszeresen adni benzinhez... Kicsit jobban megy ha meg nem tekerem kevesebbet eszik
Széles utat!
Az,h hány pólusú a motornak szinte mind1. Talán a több pólusúval tökéletesebb lehet a gyújtás.Ezzel lehet jáccani.
De a hőértékre azért nem árt odafigyelni.
A magas hőértékű gyertya nem ég ki rendesen.Lerakódások keletkezhetnek rajta,majd később esetleges gyújtáskimaradás.Főleg ha már kicsit csipegeti az olajat.
Az alacsony hőértékű pedig túl melegedhet és kopogásos égés (csörgés) léphet fel.Amit nem feltétlenül hall meg az ember,de a motornak káros lehet hosszú távon.
Nem tudom milyen felépítése van.De ha perselyes mint az autóknál,akkor ha az kikopik,megfeszülhet a forgórész és hol forgat rendesen,hol nem.Ha csak ennyi akkor nem hiszem,h nagy móka lenne javítani.
Nekem vagy 3x fordult elő a legváratlanabb időpontokban, hogy
megragadt az AC pumpa.
Nézd meg, nem tört-e meg valahol a benzincső.
Nekem a vadi új benzincső egyszer csak megtört (magától), pedig
előre gondolkodva csöveztem, nehogy megtörjön... megtört...
Ha nem tudod mennyit futottak a gyertyák, akkor cseréld le őket.
Azok is tudnak meglepetéseket okozni.
De szerintem most a gond azzal van, hogy az első indításkor az
akkuban még volt elég kraft, pihent eleget, aztán mivel csak
alapjáraton járattad nem sok töltést kapott vissza, leállítottad,
és a következő alkalommal már csak jól megszívta magát.