Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ugyanez volt, de egy nyeletnyi hidegindító spray beröffentette gond nélkül. Tudom, hogy nem tesz jót a motornak, de évente mondjuk 3x szerintem még elviselhető.
Hú de pang a fórum!
Mindenki téli álmát alussza?

Az én RöFim nem akart beindulni kb 2 hete, már kezdett merülni az akksi, de hozzáteszem benne hagytam. Viszont a nagy hidegben nem volt már benne. Kivettem, mikor éreztem, hogy gyengül és bevittem. Egy fél óra a radiátoron és pöccre indult. De aztán múlt hét vasárnap már bentről kihozva sem indult csak 1-2 másodpercre. Aztán annyira sem. Tolni sem sikerült, mert -8 volt és megcsúszott a gumi, aztán mire vért izzadtam, feladtam és bevittem a helyére, azóta akksi bent(house) motor letakarva. Majd hétvégén újra próbálkozom, ha 0 körül lesz a Celsius.

Többiekkel mi van? Látom többen árulják a vasat...
http://www.onroad.hu/cikk/teleszkop-szereles-motullal.html

05:16
Valami hasonló szükítőt csinálj!
Vagy csak egy hasonló hosszú csövet furkálás nélkül nyitott véggel.
REMUS meg csak egy sima csövet tol bele a dobba, nem szűkít, hanem a csavarnál távtartót csinál.
http://www.forcar.hu/site/remu...
Sziasztok!Ej latom mar mindenki huzna a bajszat. En is varom mar. Bar az idöjaras elörejelzes szerint meg a marciusban is gagyi idölesz... :(
majd csinálok képeket holnap... gyári a kipüfögő,de üres a dob... nincs csunya hangja,de én akarnák bele vmi hangtompitót csinálni... nincs vmi ötletetek azon kivül hogy vegyek rá egy újat
Nahát, ez tök olyan......akkor mégsem rossz az...
Kicseréltem a szimeringet. Nem jött könnyen szét, megszokta a helyét a felső csúszógyűrű. Mikor megvettem a motort, akkor kimostam mindkettőt, és olajat cseréltem. 2 szezon után elég tiszta volt az olaj, alig engedett el fél decit a szimering. Összerakásnál szintén a felső csúszógyűrű visszatolása tellett több időbe mint amit előzőleg rá szántam.

Találtam 1 régebbi képet, ahol a váz nálam is furán, torzítva tükröződik.
De azt látod, miről beszéltünk!?

Körbejárós videót csinálj lécci róla! Konkrétan az indexekre vagyok kíváncsi hogy mutatnak üzem közben.
Hangja gondolom gyári ezzel a dobbal.
Meg képet oldalról telibe, elölről, hátulról a tükör miatt. elgondolkodtam egyen, csak nem tudom hogy áll a motoron. LUISban láttam nagyon hasonlót.
Hasonló beállítású képekre gondolok:
Ha tényleg csak fénytörés akkor nincs gáz....
tuti nincs semmi baja,csak a fény miatt látni ugy,most néztem meg és hálistennek semmi baja... :)
megyek máris megnézem,de remélem nincs igazatok....
Így képről tényleg olyan..
Olyan mintha meg lenne rogyva, horpadva a váz.
még tavaszig lehet át festetem mert tényleg elég ronda...
Tank alsó szélénél furán tükröződik a váz fényezése.
én már motoroznááááááááááááááák! :)))))))))
Hát... biztosan nem, de ha az a motor valaha egy bölcsővázas
GSX-R 750 volt, akkor már a korából és a benne feltehetőleg lévő
kilométer mennyiségből is adódhat a blokk állapota.

Elég kemény gépek voltak azok... 20+ éve.
Gyanítom nem véletlen tartotta meg a blokkot a Suzuki és ültette át
az 1100-1200 szériákra.
Ezt gyönyörűen meg írtad! Gazdasági totálkár :D
van benne valami! de gyanítom nem azért füstölt mer finoman bántak vele!
Az rendben, hogy építő mentalitású embereket nem vonz a rombolás,
ezzel egyet értek.

De az a blokk már az elején gazdasági totálkáros volt .
Kár érte! Én nekem ilyenkor mindig az jut az eszembe hogy van aki még életre keltette volna és használta volna... Soha nem értem hogy miért jó szét csapni egy gépet... Ő nem tudja magát meg védeni! Állatok

( Lehet azért van ez mert az építés híve lennék nem a rombolásé! )
csak egy időre jegelték a dolgot :-)
gyorsan törölték.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/hummer/h2/hummer_h2-5501366