Nekem ugyanez volt, de egy nyeletnyi hidegindító spray beröffentette gond nélkül. Tudom, hogy nem tesz jót a motornak, de évente mondjuk 3x szerintem még elviselhető.
Az én RöFim nem akart beindulni kb 2 hete, már kezdett merülni az akksi, de hozzáteszem benne hagytam. Viszont a nagy hidegben nem volt már benne. Kivettem, mikor éreztem, hogy gyengül és bevittem. Egy fél óra a radiátoron és pöccre indult. De aztán múlt hét vasárnap már bentről kihozva sem indult csak 1-2 másodpercre. Aztán annyira sem. Tolni sem sikerült, mert -8 volt és megcsúszott a gumi, aztán mire vért izzadtam, feladtam és bevittem a helyére, azóta akksi bent(house) motor letakarva. Majd hétvégén újra próbálkozom, ha 0 körül lesz a Celsius.
Többiekkel mi van? Látom többen árulják a vasat...
Valami hasonló szükítőt csinálj!
Vagy csak egy hasonló hosszú csövet furkálás nélkül nyitott véggel.
REMUS meg csak egy sima csövet tol bele a dobba, nem szűkít, hanem a csavarnál távtartót csinál. http://www.forcar.hu/site/remu...
majd csinálok képeket holnap... gyári a kipüfögő,de üres a dob... nincs csunya hangja,de én akarnák bele vmi hangtompitót csinálni... nincs vmi ötletetek azon kivül hogy vegyek rá egy újat
Kicseréltem a szimeringet. Nem jött könnyen szét, megszokta a helyét a felső csúszógyűrű. Mikor megvettem a motort, akkor kimostam mindkettőt, és olajat cseréltem. 2 szezon után elég tiszta volt az olaj, alig engedett el fél decit a szimering. Összerakásnál szintén a felső csúszógyűrű visszatolása tellett több időbe mint amit előzőleg rá szántam.
Találtam 1 régebbi képet, ahol a váz nálam is furán, torzítva tükröződik.
Körbejárós videót csinálj lécci róla! Konkrétan az indexekre vagyok kíváncsi hogy mutatnak üzem közben.
Hangja gondolom gyári ezzel a dobbal.
Meg képet oldalról telibe, elölről, hátulról a tükör miatt. elgondolkodtam egyen, csak nem tudom hogy áll a motoron. LUISban láttam nagyon hasonlót.
Hasonló beállítású képekre gondolok:
Hát... biztosan nem, de ha az a motor valaha egy bölcsővázas
GSX-R 750 volt, akkor már a korából és a benne feltehetőleg lévő
kilométer mennyiségből is adódhat a blokk állapota.
Elég kemény gépek voltak azok... 20+ éve.
Gyanítom nem véletlen tartotta meg a blokkot a Suzuki és ültette át
az 1100-1200 szériákra.
Kár érte! Én nekem ilyenkor mindig az jut az eszembe hogy van aki még életre keltette volna és használta volna... Soha nem értem hogy miért jó szét csapni egy gépet... Ő nem tudja magát meg védeni! Állatok
( Lehet azért van ez mert az építés híve lennék nem a rombolásé! )
Mindenki téli álmát alussza?
Az én RöFim nem akart beindulni kb 2 hete, már kezdett merülni az akksi, de hozzáteszem benne hagytam. Viszont a nagy hidegben nem volt már benne. Kivettem, mikor éreztem, hogy gyengül és bevittem. Egy fél óra a radiátoron és pöccre indult. De aztán múlt hét vasárnap már bentről kihozva sem indult csak 1-2 másodpercre. Aztán annyira sem. Tolni sem sikerült, mert -8 volt és megcsúszott a gumi, aztán mire vért izzadtam, feladtam és bevittem a helyére, azóta akksi bent(house) motor letakarva. Majd hétvégén újra próbálkozom, ha 0 körül lesz a Celsius.
Többiekkel mi van? Látom többen árulják a vasat...
05:16
Vagy csak egy hasonló hosszú csövet furkálás nélkül nyitott véggel.
REMUS meg csak egy sima csövet tol bele a dobba, nem szűkít, hanem a csavarnál távtartót csinál.
http://www.forcar.hu/site/remu...
Találtam 1 régebbi képet, ahol a váz nálam is furán, torzítva tükröződik.
Körbejárós videót csinálj lécci róla! Konkrétan az indexekre vagyok kíváncsi hogy mutatnak üzem közben.
Hangja gondolom gyári ezzel a dobbal.
Meg képet oldalról telibe, elölről, hátulról a tükör miatt. elgondolkodtam egyen, csak nem tudom hogy áll a motoron. LUISban láttam nagyon hasonlót.
Hasonló beállítású képekre gondolok:
GSX-R 750 volt, akkor már a korából és a benne feltehetőleg lévő
kilométer mennyiségből is adódhat a blokk állapota.
Elég kemény gépek voltak azok... 20+ éve.
Gyanítom nem véletlen tartotta meg a blokkot a Suzuki és ültette át
az 1100-1200 szériákra.
van benne valami! de gyanítom nem azért füstölt mer finoman bántak vele!
ezzel egyet értek.
De az a blokk már az elején gazdasági totálkáros volt .
( Lehet azért van ez mert az építés híve lennék nem a rombolásé! )