Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azthiszem most büszke vagyok, hogy ennek a blokknak a vére
csörgedezik a Banditban.

Viszont ahogy elbánnak vele... bár gondolom valamiért már mindegy volt.
Nameg bedugva a MARTIN!
De pont mikor -10 fok alatt van!?
Hamarosan lesz 0 környéke.
Újév napján motoroztam kb 40 kilómétert, azóta nem volt időm elővenni mikor tomboltak a plusszok. Hamarosan megint odaérünk, addig meg még ki kell cserélnem valamikor azt a szimeringet.


Kicsit első években még Én is inditgattam 4-6 hetente, de leszoktattam magam róla.
Motor az állványon, aksi csepptöltőn. Mikor lehet gurulni, elindítom.
Addig meg néha megnézem a videóimat, meg másokét.
Ha nem fűtött garázsban áll jót tesz neki ha megjáratják egy kicsit, de legalább 1 órára ha már beindították....amúgy havonta egyszer nem árt...
Nem akarok okoskodni, de ilyen hidegben miért indigatjátok szegény öreg mocikat, nem erre lettek tervezve. A sajátomat leállítottam dec elején, majd márciúsban előveszem!
Üdv: Dani
Akkor csak beállítás.... .....de gondolom nem használod sűrűn ilyenkor így nem érdemes állítgatni ha nyáron amúgy indul...
Mértem kompressziót már egyből azzal kezdtem 9,5-10 között van mind a 4 henger, tehát ez miatt indulnia kéne.
Hidegen egyszerűen nem indul persze biztos benne van hogy -10 fok van. ha eldúsítom a keveréket (befogom a szívócsonkot, vagy spriccelek bele benzint akkor egyből megy.
Valószínű, hogy azért csinálja mert ilyen hideg van....
ha nem sűrít eleget lehet olyan dús a keverék, hogy csak na, akár felöntheted a henget benzinnel is ......meglepően sok motor főleg a sportszűrősök szenvednek kompresszió hiányban......ahol a szűrőt olajozni és tisuzztítani kell az mindig gáz mert kevesen csinálják meg időben, szerintem ezért tértek át a papírra bár abból is van modern amit kicsit olajozni kell....
a haver zx 12r-je is ilyen időben hajszárítóval indul....bedugja a légbevezetőbe...
szerintem ,ha nem indul efektív nem a komprresszió miatt van...
nem elég dús a keverék ...
8 bar nyomással is indulnia kell...
Azt elég nehéz megmondani konkrétan, hogy na most ez az érték alatt már nem fog indulni......azt tudom, hogy aki ilyennel jött hozzám és a beállítások nagyjából jók voltak akkor a kb 20°-os hőmérsékleten 10-15%-kal a szervizlimit alatt mért gépek 5°alatt már nem indultak......persze karbis mert az injektor valamivel jobb ilyenkor.....ebben az időben meg a szerbizlimit alattiak talán be sem indulnak......esetleg hidegindítóval...
találtam egy tömör listát.
Mekkora kompresszió alatt nem indul egy blokk ?

(Azt tudom, hogy nekem milyen értékeknél volt gondom anno, de
kíváncsi lennék az "általános" értékre.)
Nálunk még mindig nem volt egy mili hó az idei télen!
Időképet nézve, mindenhol máshol esik.
El jött az ideje az 50 ccm motoroknak.

http://www.idokep.hu/felhokep
első féktárcsákat hányas, mekkora csavarok fogják?
Nekem szerencsére a 400 egy pöcre indult tavaly a 900-st mióta haza hoztam azóta nem indítótam be de remélem ez is be indul egy pöcre majd holnap ki derül
Mérjetek kompressziót.....
Szia,
Én ma már teljesen szétkaptam a karbit és feldörzsáraztam a szivató fúvókáját, de így is nagyon nehezen indul, pedig fűtött garázsban áll.
Igen, nekem is 400-asom van és hidegen nem indul abszolút csak ha vagy 1,5 órát a meleg garázsban:S é sem jöttem rá hogy mi lehet a baj, gyertya szivató tökéletes, mégsem indul hidegen:S
Ellenőrizni kell a súbertű pozícióját, a CO csavarok beállítását. A szívatót is nézzétek meg még egyszer.
Szia, szerintem a gyertyákat mindenképp pucold ki, és nézd meg hogy mindegyik ad-e szikrát.
Sziasztok.
RF 400as-al járt már valaki úgy hogy új gyertyák, karbi kipucolva szinkronizálva, melegen pöccre indul, hidegen viszont mindig megkell dúsítani a kervéket (karbi szívócsonkját befogom és megszívja magát) úgy simán indul hidegen is. A karbiban minden furatot átfúvattam működik a szivató rendeszere de mégis ezt csinálja.
Valaki tapasztalt már ilyet?
Köszi hogy elolvastad....