Igen gumi!
Minden gumi más méretű mint a névleges. Százhetvennégyöttől egészen száznyolcvanöthatig szóródnak márkától tipustól függően. Ami útba lesz neki az a lánc. Tolómérővel mérd meg hány mili ami rajt van, gumiperem és lánc közti hézagot melléméred ahogy kell, és megkapod mekkora fér be max.
elvileg ezek 160-asok, de mégse.
Fagyáló legyen bent, a többit tolerálja.
Meg az aksit kivenném fűtetlen garázsban.
Takarni csak sima pléddel a por ellen.
Tankot teletölteni.
Ha van lehetőséged akkor felbakolni a gumik miatt.
Sziasztok!
Kettő kérdésem lenne!
Rf600 alá befér a 180as gumi hátulra gond nélkül vagy necces?
Másik kérdés, hogy tud-e nekem valaki a képen lévő hiányzó idomot (hátsóféknél), vagy esetleg valami segítség hol tudnám beszerezni?
Persze hogy van aki szenved vele mert ezek nem mai paripák és van amit össze vissza kokányoltak... Itt van az a rész hogy vagy kifogod vagy nem! Mikor meg vettem az enyémet az se nagyon azt sugallta hogy szerették. De műszakilag kipofoztam és lekopogom de túl nagy gondjaim nincsenek vele! ez lesz 3. szezonom vele és mondjuk éves szinten olyan 10-20e Ft ig költöttem alkatrészre! De ez is inkább kopó volt fékbetét, olaj, féktárcsa volt eddig a legdrágább meg az aksija... ja meg gumi de ezeket nem is számolom mert ezek kopnak. Karbi meg gyertya gondja volt meg kicsit a kábelezése volt tré. Pl cukorspárga ment az önindítóhoz ezeket ki cseréltem és azóta jó.
Itt is találsz olyat aki esküszik rá és olyat aki nem szereti mert szív vele. Kell javítgatni babusgatni de szerintem hálás kis gép...
Szia! Elolvastam, tenyleg Jo a leiras!
A Nagy infogyujtes kozepette talaltam egy olyan iromanyt, hogy "ket evig hasznaltam az RF-et es szornyu volt, hogy mindig volt vele valami gond." Ez volt azegy ahol csunyan lehuztak a gepet. Imadom ezt a mocit meg a messzi tavolbol is egyenlore.
Koszi!
Udvozletem kuldom!
Még a téli gyújtáshoz lenne egy kérdésem. Olvasgatom itt, hogy mindenki sokáig kínozza a gépet míg beindul. Én 3 hónap szünet után próbáltam begyújtani, szivatóval és 3 mp tekerés után belekapott. A gondom csak az, hogy szivatóval gyönyörűen,egyenletesen megy, de ha leveszem a szivatót és gázolom, akkor brutális robbanásokat produkál a kipufugóban és mint ha nem menne minden henger. Vagy csak úgy tűnik, mintha szaggatna. Gondoltam arra, hogy a téli szervizelésnél egy pipát rosszul tehettem vissza és nincs jó kontakt a gyertyánál, de gondolom, ez szivatós járatásnál is jelentkezne. Természetes ez, vagy szét kellessz szedni? Megjegyzem, nem melegedett soha sem fel rendesen, mivel egy szobában áll és nem akartam füstmérgezést kapni (bár majdnem sikerült).
A barátnőm nagyon imádja a 600 asomat, de túl nehéz neki. Először azon gondolkodtam, hogy veszek egy 900 ast és ő megkapja a 600 ast, de így semmi értelme. Kerestem 400 ast, gondolom pár kilóval könnyebb, de itt Szlovákiában eggyetlen eggyet sem leltem egy bazárban sem. Sőt azt vettem észre, hogy a 7 eladó RF ből, már csak eggyetlen egy maradt a legynagyobb autó-motor bazárban.
Úgy látom sajnos lassan már kihalnak a RöFi -k.
Hello!A tanacsokat leirtak neked. viszont csak 600 ba gondolkozz ha Rf. 400at semmi szin alatt. jo motor de 600 as minimaliassal eszik többet vagy nem is. kicsit a fizetni valo kicsit több 600 utan de ha 2en motoroztok mindenkepp 600. nekem 400 as van nagyon szeretem es jo turazni is de 2szemelyt nagyon eszre veszi a kicsi. Ha meg van györbe van egy 600 rf türkiz zöld volt aszem 450en volt kep alapjan patika es fel ev garit adra a kereskedö... Bocs a hosszu levelert...
Sziasztok! Tippekre lenne szükségem hogyan tudnám elkerülni, hogy szét fagyjon a drágám:D mivel nem tudom sajnos meleg helyen tárolni, ezért a kinti kis garázsban van most elszállásolva, de kurva hideg van kint esténként, meg hajnalban mint tudjátok. Ha jó vastagon betakarom valamivel az elég? vagy trükköznöm kell hogy átvészelje ezt a mocskos hideget? vélemény?:)
Szerintem ellenőrizd, hogy a benzinpumpa nyomja e a benyát. Lehet, nem jó, és hosszú állás után nem tölti fel a karbikat. Ami tényleg fontos, hogy semmi szín alatt se adj gázt, mert abban a pillanatban megszívja magát. Onnantól tuti nem fog indulni.
Igaz az én motorom 400-as, de én minndig így inditózom. Először szívató és gáz nélkül átforgat! Utána teljes szívató kb 10-15 másodperc, utána szivató teljesen vissza megint forgat 10-15 másodperc! ilyenkor 4- 5 eljátszom ezt és lassan beindul! Gázt véletlenül sem huzok, mert akkor a sajátom (mocim) beköpi a gyertyát! Üdv: Dani
Én sose zárom el a csapot.
Alapból kocsira rákötöm a bikát, szivatót ráhúzom teljesen, kuplung be, motor függőlegesre, és nyomom a gombot. 6 hét után már valószínű üresek az úszóházaid még ilyen hidegben is.
Egy darabig mindenképpen el fogsz vele köszörülni mire elindul, mert idő kell telenyomni a karbikat. Szivató rajt legyen végig, megszívni nem tudja magát mert nincs mit amíg nem nyom az AC.
10 mp tekerés, 10 mp pihentetés amíg el nem indul hacsak nem voltak problémáid az ősszel vele.
Valahogy így fog indulni, csak esetleg a sokadik próbánál.:
By: Imitrikes, Nekem is segitett!
lecseréltem a benzint,vagy kéthete szétszedtük komplet a karbi,átpucoltunk rajta mindent,beálitottuk,akkor begyult,és utána vagy két napig gyult,utána nem gyujtottam vagy három napig és már cirkuszolt,csak lő egy nagyot mihelyt abba hagyom a startolást... tulszivatni hogy lehet?
Sziasztok!
Hosszas tanakodás után kiszemeltem az RF típust amit szívesen vennék. Még nem volt nagymotorom! Hosszú éveket töltöttem bringán így hát a kétkerekűzés nem okoz gondot. Robogóztam is volt egy húzott Runnerem ami nem volt gyenge. Túrázgatni kirándulgatni járnék vele. Elég soványka a választék a használt motorok piacán ebből a modellből. Szeretnék segítséget kérni tőletek mire figyeljek a vásárlásnál mik a buktatók. Ha valaki tud eladó RF-et arra is nyitott vagyok. Első látásra beleszerettem a gépszörnyetegbe! :) Csodaszép és jókat írnak róla a márkatársak is. Egyenlőre a 600-as ami előtérben van. Várom mindenkinek a hozzászólását, véleményét.
Üdvözlettel: Zsigmond
Valaki használ ilyen mágnest a kilóméterórához? Elég erős, adja a jelet rendesen? Mert a kerékpáróráé 60 környékén elveszti a fonalat nálam.