Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ott a 4kilós gyertyapipája.
a TANK ALATT A TERMOSZTÁTHÁZBAN. Az az érzékelő amire csak egy vezeték megy.
Óra mélységét nézd, elfér-e a tartótól.
NA az király! Már csak egy kérdés, hol találom a vízhőfok jeladót a blokkban?
Órát meg kell próbálni mit mutat ha rákötöd. Vagy ha van potmétered terhelésmérést tudsz csinálni. Vagy érzékelőt is cserélsz az órához.
Pipa, blokk megegyezik, akkor a pipa is.
No, megvan az olaj, a vezlánc, a fúvókák, már csak idő kell és
nekiesek a motornak, aztán jöhet a március .
Szevasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 400-as RF-hez jó az a gyertyapipa amit a GSF 400-ashoz lehet kapni (NGK SD05F)? Vagy esetleg tudjátok a pipa paramétereit? Akinek most szét van kapva a gép és megnézné nagyon hálás lennék. Továbbá be lehet szerelni a gépbe egy univerzális vízhőfok mérő órát? Pl. egy olyat ami a képen van
Jól fogalmaztál jobb lehet! De valójában értelmetlen! Főleg a 600-as vagy 900RF-nél mert ott már van power is. Ez max annak jó akik gyorsulási versenyre jár vele. De azt meg szerintem nem RF-el teszi.
Köszönöm a linkeket és a tanácsot! Sokat segítettetek! :D
A másik az szinter, ami jobban harap a több pénzér.
Autófényező 20 perc alatt kipolirozza, csiszolja, polirozza.
Nincs már meg.
Ez lehet hogy jó!De Ferodo szerintem jobb és olcsobb is.

http://www.pasztomotor.hu/inde...


http://online-motor.hu/sp
d/FDB...
Jóképű autófényező megoldja a sárgulást!
Sajna ha besárgult, akkor az úgy is marad, mert maga az anyag színe változott meg. Az pedig polírozással nem jön ki:)))
Lenne egy kérdésem a plexim elég sárga már hogy tudom ki polírozni?valaki emlitete nekem hogy fogkrémmel is kilehet lehet hogy itt a fórumon de nem biztos és előre is köszi

A tiltás az egy dolog, de ez a gyújtástérképet variálja, ami bizonyos
fúvókázások mellett jobb lehet.
Egyáltalán nem biztos, hogy gyilkos dolog.

Idióták kezében minden motor halálra van ítélve, nem kell ahhoz
egy 300 dolláros CDI.
Sziasztok!

Kérdésem lenne ez a fék Rf400r-hez jó?

http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Énis Imi véleményét osztom. Akksi! Nekem is volt ilyen problémám. A akksi sarukat megdolgozod kicsit csiszolópapírral és máris eltűnik a kontakthiba. Egy töltés sem árt ilyenkor. Én télire mindig kiszedem az akksit, így meg lehet előzni ezeket a problémákat.
Szia Imi
Véletlenül neked nincs meg a 400-as kilóméteróra kihajtása? Átvennném!
Köszi üdv: Dani
Hát gondolj bele! pl 400asnál ki szeded a tiltás aztán tekered... Nekem van egy buherált CDI-m nincs benne tiltás... Egyszer ki próbáltam durvább de többet nem mertem használni... Meg nem is valami stabil eszköz volt. Ezért is mikor meg vetem a mocit vissza raktam a gyárit!
Ez miért gyilkos ?

Értem mi ez, de van tapasztalatod, vagy csak a "tuning" miatt érted, hogy "ölős" ?
Hogyan öljünk meg Rf motort: Dyna 2000 CDI
Azér' csak óvatosan!
Uuuh igazad van bocsi el írtam