Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megjött a NAUTILUS! Kipróbáltam, állat hangja van.
Helyet kell valahol találnom neki, mert a termosztát sajna rossz helyen van a nagy Rfeken.

http://www.metroman.hu/cat/Aut...


http://youtu.be/uuakT7YK0kU
Ma Én is elővettem pár kilóméterre. Jó volt érezni az erőt a simsonozások után!

Légtelenítéshez a gumicsöveket kell összenyomkodni, markolászni keményen, hogy kiszorítsad a levegőt. Alul kezded a hűtő és vízpumpa közöttivel, majd a hengerfej fölöttieket, és folyamatosan utánönteni a vizet ahogy a levegő helyére kerül a termosztátházból a víz. Végén a fölső összekötőcsövet is nyomkodd össze. Őncsed tele a termosztátházat, tedd rá a kupakot, kiegyenlítőt jelek közé kb félig, aztán indíthatsz. Innentől föl fogja termelni a maradék kis levegőt a tartályba és vizet szív vissza mikor lehül. Kiegyenlítőben figyeld nehogy kevés legyen a szint. Hidegen max közeli szinttel jó lesz.
Na ma én is bütyköltem kicsit a gépet!
És igaz az olcsó benzin átka! Vagyis inkább a szar kút átka! Ki pucoltam a gyertyákat mert beköpte... Vizes benzin (Luk........ )
Most tettem bele denaturált szeszt meg hoztam tiszta benyát bele. mentem vele kicsit azóta szegény működik szépen! Kár hogy már itt az ősz!
Hát a nagykönyvbe nem így írják. Gyárilag nincs légtelenítője.
Először feltöltöd az ábrán látható 27. pontnál ami a tank alatt van.
Uátan a kiegyenlítő tartályt töltöd fel amit a hátsó ülésnél találsz baloldalt ábrán 25.pontja ahol tudod tölteni!

Én indítás előtt meg nyomkodtam a csöveket akkor a levegő egerésze kijött. A "hűtő sapkát" vissza kell tenni és be kell röffenteni. Utána járatni és a kiegyenlítő tartályt kell sasolni a levegőt odafogja betolni ebből következik hogy a kiegyenlítő tartályban csökken a víz szint. Be kell teljesen melegíteni hogy a termosztat ki nyisson. Kiegyenlítő tartályban folyamatosan legyen víz és ha alá nézel akkor baloldal a kiegyenlítő tartálynak fogsz látni két jelet. az alsó a min a felső a max. Azt típus válogatja hogy hol kell lennie a szintnek. Van ahol azt írják hideg állapotban maxon van ahol melegen javasolják a maxot. én a két jel közé szoktam be állítani. Mész vele egy 10-15km-t addigra az összes levegőt ki kell hogy dolgozza. Beállítod a kiegyenlítőben a szintet és kész!
Köszi szépen! És a levegőztetésre akkor elvileg elég ha csak a kupakot leveszem és járatom a motort?
Van egy túlfolyó, ahol a felesleges víz kifolyik, ha túl sokat töltesz bele. Szerintem amíg nem folyik, tölthetsz. Ha meg már jön kifelé, akkor elég.
Sziasztok! Kicseréltem a hűtőfolyadékot a motorban de nem tudtam pontosan hogy mennyit kell bele önteni így teljesen tele öntöttem és járattam a motort úgy hogy nem tettem rá a kupakot. 10 percet járattam a motort majd rácsavartam a kupakot. Elég így kicserélni? mármint nem öntöttem bele túl sokat illetve nincs kialakítva speciális levegőztető a rendszeren?
Sziasztok.
Hőfokmérő érdekelne engem a műszerfalba. Tud valaki esetleg valamit segíteni ez ügyben?
Előre is köszi!
Jó a 900 asra is.
Én is nagyot néztem mondjuk mindig is érdekelt volna h merre kószál a volt verda én is pont figyeltem azt amit le írtál érdekes lenne újra látni meg menni vele majd felhívom a hírdetőt megkérdezgetek pár dolgot róla
Minap néztem, de a kipufogóösszekötő miatt nem voltam biztos bent, hogy Ez volt a tiéd. Felidomozták, polírozás nem látszik a villaszárakon már. Lábtartót is lecserélték.
MEGVESZED!?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_600-5227417 Valakinek nemismerős a gép?
Valaki nem tud véletlenül hátsó féktárcsát rf900-ra?
Helló!Az az idom 900 asé?
nekem is pont olyan kellene
Elrepedt az enyém
Csak olyan képek vannak, amin digit burkolat az analóg műszerfallal. Teljesen más az íve a cuccnak a műszerfal mellett, ahol itt rést látsz, ott fordított párosításnál átfedés lesz. Fúrni faragni lehet, de akkor inkább ne legyen ott semmi szerintem!
Fel lehet rakni, ebben igazad van, én is csak arra céloztam,
hogy csúnya. Nem passzol a digites műszerfalal.

Amúgy képeken Imi rakott be anno két műszerfalat, azon egyértelműen
látszott, hogy a két műszerfal befoglaló méretei és kialakítása más.
Sziasztok!
Láttam ezt a fiókos dolgot! Nekem a komplett balos hiányzik digites műszeres az enyém.

Nos mivel nekem a sérült volt a fejidom tartóm így vettem egy bontottat. 600-asét ami 99% megy egyezett a 400-aséval. Annyi hibája van hogy egy fül hiányzik ami fióknak egy plusz felfogatása aminek szinte semmi értelme de van!

Lehet tévedek és Reddel nem akarok vitába szálin mert ha valaki ő ismeri ezeket az (RF) kecskéket...

De én ahogy néztem simán fel lehetne tenni a 600-as fiókos műanyagját a 400-as digitesre!

Én Ebayen néztem hozzá csak eddig nem volt pénzem meg venni rá!De postával együtt kb annyiért van mint itthon a bontott (már ha nagy ritkán van) vagy az utángyártott "szar"
Igen nagy szigor van a III. kerületben, amit bevittem elsőre, azon még több infó is volt, mint amit adtak, és a viszteher is rajta volt, másfél oldal volt, helyette kaptam egy egyoldalas papírt.
Ja, tavaly júli 1 óta csak a visszterhest fogadják el aminek az a lényege, hogy ha tartozása van az eladónak akkor a vevő tudomásul veszi, hogy amíg fennáll a tartozás nem lesz a tulajdona a jármű.....
Ma el vitték a kis Röfit csináltam még róla pár fotót és meg kért a srác hogy vigyem már neki el a motort hát ez az utolsó motorozás volt a mocival és mikor haza jöttem be vallom kicsit meg könnyeztem de tavasszal jön a másik
Anno még én is agyaltam ezen, hogy "mi lesz, ha...".
Akkor arra jutottam, hogy akkor járnék a legjobban, ha kivágnám a
rekeszt (lássuk be nem sok értelme van), kiműanyagoznám a helyét,
aztán pedig lefényezném.
Azt meg lehet szépen csinálni, nem fog úgy kinézni mint ami "úgy
akar kinézni mint az eredeti", és nem fogja minden agyatlan kilopni
belőle a papírzsebkendőt... tényleg vicc, hogy mindig csak az volt
benne, de rendszeresen "elfogyott" !

Persze könnyen beszélek, van itthon minden ami kell ehhez...
Furcsa... nekem azt mondták az okmányirodában májusban mikor
vettem a Banditot, hogy "visszterhes" legyen.

Letöltöttem a netről az elsőt amit találtunk, megírtuk és el is fogadták.

Lehet némelyik okmányirodában vannak saját szabályok .
Ez sajnos nem köbcenti, hanem évjárat függő.
Ha jól rémlik 1996-tól gyártották a digitális műszerfallal szerelt
RF400-asokat, azokon az ÖSSZES műszerfal idom más, mint az
összes többi azelőtt készült RF-en, köbcentitől függetlenül.

A 600 és 900-as esetében nem volt ráncfelvarrás ilyen téren, azokat
ugyan úgy szerelték a gyártásuk végéig.

Mivel az orrkonzol is más, így az átépítés sem lehetséges 100%-osan.
Ha cserél valaki orrkonzolt, vesz műszerfalat és idomokat, akkor
is marad az elektronikus különbség, ami jelentős.
És nem tévedéből írtam, a műszerfal kialakítása is teljesen más,
sajnos tátongó rések maradnak, ha a kettőt össze reszelik.
lelehet tölteni, csak én már náluk szembesültem a ténnyel
Ha jól tudom, az internetről is le lehet tölteni azt a formátumot, amit elfogadnak. Az okmányirodák oldalain kell kutakodni.