Ma Én is elővettem pár kilóméterre. Jó volt érezni az erőt a simsonozások után!
Légtelenítéshez a gumicsöveket kell összenyomkodni, markolászni keményen, hogy kiszorítsad a levegőt. Alul kezded a hűtő és vízpumpa közöttivel, majd a hengerfej fölöttieket, és folyamatosan utánönteni a vizet ahogy a levegő helyére kerül a termosztátházból a víz. Végén a fölső összekötőcsövet is nyomkodd össze. Őncsed tele a termosztátházat, tedd rá a kupakot, kiegyenlítőt jelek közé kb félig, aztán indíthatsz. Innentől föl fogja termelni a maradék kis levegőt a tartályba és vizet szív vissza mikor lehül. Kiegyenlítőben figyeld nehogy kevés legyen a szint. Hidegen max közeli szinttel jó lesz.
Na ma én is bütyköltem kicsit a gépet!
És igaz az olcsó benzin átka! Vagyis inkább a szar kút átka! Ki pucoltam a gyertyákat mert beköpte... Vizes benzin (Luk........ )
Most tettem bele denaturált szeszt meg hoztam tiszta benyát bele. mentem vele kicsit azóta szegény működik szépen! Kár hogy már itt az ősz!
Hát a nagykönyvbe nem így írják. Gyárilag nincs légtelenítője.
Először feltöltöd az ábrán látható 27. pontnál ami a tank alatt van.
Uátan a kiegyenlítő tartályt töltöd fel amit a hátsó ülésnél találsz baloldalt ábrán 25.pontja ahol tudod tölteni!
Én indítás előtt meg nyomkodtam a csöveket akkor a levegő egerésze kijött. A "hűtő sapkát" vissza kell tenni és be kell röffenteni. Utána járatni és a kiegyenlítő tartályt kell sasolni a levegőt odafogja betolni ebből következik hogy a kiegyenlítő tartályban csökken a víz szint. Be kell teljesen melegíteni hogy a termosztat ki nyisson. Kiegyenlítő tartályban folyamatosan legyen víz és ha alá nézel akkor baloldal a kiegyenlítő tartálynak fogsz látni két jelet. az alsó a min a felső a max. Azt típus válogatja hogy hol kell lennie a szintnek. Van ahol azt írják hideg állapotban maxon van ahol melegen javasolják a maxot. én a két jel közé szoktam be állítani. Mész vele egy 10-15km-t addigra az összes levegőt ki kell hogy dolgozza. Beállítod a kiegyenlítőben a szintet és kész!
Sziasztok! Kicseréltem a hűtőfolyadékot a motorban de nem tudtam pontosan hogy mennyit kell bele önteni így teljesen tele öntöttem és járattam a motort úgy hogy nem tettem rá a kupakot. 10 percet járattam a motort majd rácsavartam a kupakot. Elég így kicserélni? mármint nem öntöttem bele túl sokat illetve nincs kialakítva speciális levegőztető a rendszeren?
Én is nagyot néztem mondjuk mindig is érdekelt volna h merre kószál a volt verda én is pont figyeltem azt amit le írtál érdekes lenne újra látni meg menni vele majd felhívom a hírdetőt megkérdezgetek pár dolgot róla
Minap néztem, de a kipufogóösszekötő miatt nem voltam biztos bent, hogy Ez volt a tiéd. Felidomozták, polírozás nem látszik a villaszárakon már. Lábtartót is lecserélték.
MEGVESZED!?
Csak olyan képek vannak, amin digit burkolat az analóg műszerfallal. Teljesen más az íve a cuccnak a műszerfal mellett, ahol itt rést látsz, ott fordított párosításnál átfedés lesz. Fúrni faragni lehet, de akkor inkább ne legyen ott semmi szerintem!
Sziasztok!
Láttam ezt a fiókos dolgot! Nekem a komplett balos hiányzik digites műszeres az enyém.
Nos mivel nekem a sérült volt a fejidom tartóm így vettem egy bontottat. 600-asét ami 99% megy egyezett a 400-aséval. Annyi hibája van hogy egy fül hiányzik ami fióknak egy plusz felfogatása aminek szinte semmi értelme de van!
Lehet tévedek és Reddel nem akarok vitába szálin mert ha valaki ő ismeri ezeket az (RF) kecskéket...
De én ahogy néztem simán fel lehetne tenni a 600-as fiókos műanyagját a 400-as digitesre!
Én Ebayen néztem hozzá csak eddig nem volt pénzem meg venni rá!De postával együtt kb annyiért van mint itthon a bontott (már ha nagy ritkán van) vagy az utángyártott "szar"
Igen nagy szigor van a III. kerületben, amit bevittem elsőre, azon még több infó is volt, mint amit adtak, és a viszteher is rajta volt, másfél oldal volt, helyette kaptam egy egyoldalas papírt.
Ja, tavaly júli 1 óta csak a visszterhest fogadják el aminek az a lényege, hogy ha tartozása van az eladónak akkor a vevő tudomásul veszi, hogy amíg fennáll a tartozás nem lesz a tulajdona a jármű.....
Ma el vitték a kis Röfit csináltam még róla pár fotót és meg kért a srác hogy vigyem már neki el a motort hát ez az utolsó motorozás volt a mocival és mikor haza jöttem be vallom kicsit meg könnyeztem de tavasszal jön a másik
Anno még én is agyaltam ezen, hogy "mi lesz, ha...".
Akkor arra jutottam, hogy akkor járnék a legjobban, ha kivágnám a
rekeszt (lássuk be nem sok értelme van), kiműanyagoznám a helyét,
aztán pedig lefényezném.
Azt meg lehet szépen csinálni, nem fog úgy kinézni mint ami "úgy
akar kinézni mint az eredeti", és nem fogja minden agyatlan kilopni
belőle a papírzsebkendőt... tényleg vicc, hogy mindig csak az volt
benne, de rendszeresen "elfogyott" !
Persze könnyen beszélek, van itthon minden ami kell ehhez...
Ez sajnos nem köbcenti, hanem évjárat függő.
Ha jól rémlik 1996-tól gyártották a digitális műszerfallal szerelt
RF400-asokat, azokon az ÖSSZES műszerfal idom más, mint az
összes többi azelőtt készült RF-en, köbcentitől függetlenül.
A 600 és 900-as esetében nem volt ráncfelvarrás ilyen téren, azokat
ugyan úgy szerelték a gyártásuk végéig.
Mivel az orrkonzol is más, így az átépítés sem lehetséges 100%-osan.
Ha cserél valaki orrkonzolt, vesz műszerfalat és idomokat, akkor
is marad az elektronikus különbség, ami jelentős.
És nem tévedéből írtam, a műszerfal kialakítása is teljesen más,
sajnos tátongó rések maradnak, ha a kettőt össze reszelik.
Helyet kell valahol találnom neki, mert a termosztát sajna rossz helyen van a nagy Rfeken.
http://www.metroman.hu/cat/Aut...
http://youtu.be/uuakT7YK0kU