rég írtam, mert nem volt sajnos időm a motorral foglalkozni , én nyáron irattam át egy autót, és nem fogadta el az okmányiroda az adásvételit amit vettem, mert : minden adat rajta van ami szükséges, de formailag sajnos nem megfelelő , és kaptam tőlük adásvételit amit elfogadnak. KB 2 hetet csúsztam az átírással, mert akitől vettem, szabira ment. Szóval be kell menni az okmányirodába és kérni, ingyen van, és egy felesleges kört megspórolhatsz.
Szia, benéztem :-) bocs...
A belpiacosok mindig különlegesebbek...
Nem tudom ugyan a 3 moci közül mekkorák a méretek (4,6,900ccm) de esetleg ezt lehet rápróbálnám, ha nem használod amúgy se a tartót. Itt is hirdette a tulaj a fórumon. http://www.kepesmotor.hu/idomo...
sanszos, hogy nagyobbról való, mint a tiéd.
Nem dobálóznál ilyen szavakkal, ha tudnád, hogy a kézügyességem az annyira nincs, hogy a kalapácsot nem tudom megkülönböztetni a satutól . Na majdcsak találok valakit a közelben, aki tud ilyet.
Faragjál rá másikat! Nem lesz domború, de pántokat is tudsz csináltatni rá műanyaghegesztő szakemberrel. Zárnak meg valamilyen elfordítós csavaros valamit.
Az a jobbos az belpiacos sajnos, olyat jószerivel sehol nem fogsz találni.
Egyszer régebben találtunk a kollégámmal (neki is belpiacos motorja van)
egy japán webshopos bontót, egyedül ott láttam, de már akkor méreg-
drágára jött volna ki.
Papír írószer boltban kapsz 4 példányos nyomtatványt 200HUF. Felsőt kitöltöd, de mind a 4-et külön külön kell aláírogatni mindenkinek.
2 felső példány a vevőé, 2 alsó az eladóé. Okmányirodába beviszed, ha esetleg nem íratja át a vevő, akkor is leigazold az eladást.
Egy kérdésem lenne hogy a motor eladásánál egy sima adásvételit kel írin pl nyómtat1ók egyet a netről az is jó? és utána mit kel még lemondani? léci segítsetek mer még nem adtam el papiros motort
Hát még szoba jött az Rf 900 is de igazából szeretnék egy kicsit fiatalabb motort és félek idősebb motort venni vannak szép állapotú rfek is fent és igazából sport motort szeretnék én szeretek gyorsan menni és igazából ezért adom el a 400 ast mert egy ilyen motort nem szeretnék széthajtani igazából az álom motor az egy Busa de az nagyon nagy álom
A pára ellen kell bedugózni, nameg az apró rágcsálók!
Mostani és tavaszi ködös időjárás megtalál minden rést és beszivárog. Légszűrőházba meg előszeretettel (volt erre is példa, szerencsére nem nálam) befészkelnek rágcsálók, kismadarak.
Zöld kerekes ETZm kint állt pár évet a pajtában, valamikor lekerült róla a légszűrő és karbi közötti gumi. Pár nap áztatás után engedte csak el a henger a gyűrűket, ráfújtam a hajtókarra és szállt róla a rozsdapor.
Legalább 1 szívó és kipufogószelep nyitva van, ahol befér a pára.
Akkor a gyertyasoromban volt 10000km. Nem törvényszerű, hogy kinyírja de egyik éven úgy jártam.
Valaki elárulja tudatlan fejemnek, hogy miért kell betömni a kipufogót, meg a légszűrőház csonkját?
Állatkák, pókok ellen?
Akksi kivételt tudom miért kell.
Imi!
Én is indítgattam 2hetente a gépet tavaly, meg előtte télen is, be is melegítettem normálisan és semmi baj nem történt a gyertyákkal. Hozzáteszem nekem kb 4000 volt akkor a gyertyákban.
NA letettem téli álmot aludni. Garázsban van, fűtőtest mellett, kontans 6-7 fokban, letakarva, akksi kivéve, kipufogó betömve. Remélem, nem lesz gond az indítással......csak lennénk már ott!
Szerintem erről kár lenne vitát nyitni. Úgy gondolom maradhatsz, mert tanácsokra, észrevételekre mindig szükség van...
Sok sikert a gép eladáshoz és a 9es megvételéhez!
Amúgy miért nem RF900? Csak kérdés, nem kötekedés, ha az tetszik, az tetszik...
rég írtam, mert nem volt sajnos időm a motorral foglalkozni , én nyáron irattam át egy autót, és nem fogadta el az okmányiroda az adásvételit amit vettem, mert : minden adat rajta van ami szükséges, de formailag sajnos nem megfelelő , és kaptam tőlük adásvételit amit elfogadnak. KB 2 hetet csúsztam az átírással, mert akitől vettem, szabira ment. Szóval be kell menni az okmányirodába és kérni, ingyen van, és egy felesleges kört megspórolhatsz.