Sziasztok! Lehet én nem értek hozzá ennyire de sehol nem találom az rf400asomon hol kell feltölteni fagyállóval a hűtőrendszert, és kb mennyit kell beletölteni(ha teljesen kiürítem a rendszert)? Lécci segítsetek! Előre is köszi
hát én egy istállóból hoztam el az RF 900 úgy hogy csak 3 henger ment ma elvittem a szerelőhöz és aszt mondta hogy elég bátor vagyok aszt mondta hogy ere most kb 150 ezret rá kel költeni de akkor lesz egy 100% motorom de én így se bánom így tudom hogy ha most meg csinálja a szerelő utána nem lesz csak a kötelező szerviz
hát ja... én összel vettem,de inkább ne vettem volna,azóta csak a baj van vele,össze se merem számolni mennyit költöttem már bele.de ugy gondolom még fogok is költeni...
Az nagyon fasza! Én nem értem miért kell így elhanyagolni egy gépet. Ha magamból indulok ki amikor megvettem ezt a mocit többet babusgattam mint a csajomat. Mostam, políroztam, waxoltam, olajoztam, bütyköltem, simogattam, vele aludtam . Van aki ezzel nincs ííígy?!?!? Van akinek csak egy motorizált kétkerekű azt kalap? Az ilyen vegyen egy MZ-t és hajtsa szét azt.
valahogy én is igy voltam az enyémmel mikor megvettem.nem értettem hozzá annyira,és megvettem a legszarabbatt... most meg mindent nézhetünk át rajta és én is várom a következő meglepetéseket. (ja az én láncom csak össze volt drotozva ugy hoztuk haza több mint 200 km-etr)
jah azt elfelejtettem hozzá tenni hogy nagyjából mindenre rákérdeztem amikor vettem. Nem értettem akkor még a motorokhoz annyira, megnéztem a kormánycsapágyat, fékeket, gumit. A gyerek mondta hogy nem lesz vele gond mert ő mindig becsülettel szervizelte... Hát igen énis úgy látom! ÉS az első élményünk mikor jöttem vele autópályán haza és kifogyott a benzin. A gyerek azt mondta van benne elég és én el is hittem!
Mármint az előző gazdi hanyagságáról? Sajnos már minden nagyobb és látható hibát orvosoltam, de pl. lánc klipszel volt rögzítve... Mikor meglátták a szervízben lehűlt az arcuk, kérdezem mi a baj, már sírtam énis magamban hogy gyéríthetem akkor a bankszámlámat. Mondta a gyerek hogy klipszel kb. 30 lóerőig rögzítenek láncot, ez még hagyján de még rosszul is volt feltéve, és ha még mindig nem aggódtam volna eleget meg is volt hajolva. Tehát mondjuk úgy hogy csak az ima tartotta ott, és angyalok repültek a fejem felett mikor próbálgattam a vas határait. A többi meg csak kis apróság, a légszűrőszivacs porzott, szívta be a jó poros szmogos levegőt, én meg csodálkozok hogy miért kopott a motor, a fékfolyadék télen kikristályosodott, mikor egy szárazabb napon beröffentettem és mentem vele pár kört izgalmas élményekkel gazdagított. Még most tavasszal várok egy kindermeglepetésre szelephézagolás lesz. Kíváncsi vagyok mi lesz a szelepfedél alatt
Már mindent kínában gyártanak! Abból lehet tudni hogy vmi hamisítvány hogy nem kínában gyártják! Ha már a Bosch szerszámokat is kínában gyártják akkor hol kezdődik a minőség?!? PErsze én értem hogy mit mondasz, természetesen meg fogom venni a tömítéseket akármennyibe is kerül, mert muszáj. Annak is örülök hogy az előző gazdi nem nyúlt a karbisorhoz, mert ha a többi fasságából indulok ki még teli nyomta volna szilóval az úszóházat azt szevasz. Részemről ez csak egy kis kirohanás volt, szomorú hogy még egy tömítésen is így lehúzzák az embert
Ezen majd kapaszkodhatsz rendesen!
100Nm magas kormány mellé, nem lesz olyan egyszerű mint a kicsin.
Szép a festése! Gyári dob megvolt még? Fém fékcső az frankó.
Videót is mielőbb, kiváncsi mindenki!
380eFt jutottam hozzá 96 évjárat és 36000km van benne ha igaz a kormány túra kormány de nekem tetszik nagyon jó kényelmes a kipufogó meg tényleg egyedi tejesen nyitót dob és nem tudom miért de olyan lángot lő nem tudom hogy mi okazhatya de szerintem az hogy az egyik henger nem megy és a benzin a kipufogóba ég el
csao! Szép a nagy RöFi! mondjuk még dupla csöveset nem láttam ilyen motorokon de egyedi az tuti látom már kormányt turásabbra vette a tulaja! és ha szabad tudni mennyi volt az a jutányos ár érte? meg egyéb infokat megoszthatnál róla évjárat, km, meg ilyenekre gontolam! Üdv: Jani
Nem azt mondom, hogy olcsó, mert elsőre én sem akartam megvenni,
próbálkoztam a többiek által ajánlott "vágj alá tömítést" dologgal is...
de rájöttem, hogy annak a tömítésnek több szerepe van, mint elsőre gondolod.
Másrészt én úgy emlékszem, amit én vettem az Athena volt, nem kínai gagyi.
De ha az is lett volna, akkor elég jóra sikeredett, mert miután kompletten
felújítottam a karbisort, szobaképes lett a motor, nem kellett
megfulladni a benzinszagtól és fél literrel kevesebbet evett vegyesben...
Arról nem is beszélve, hogy teljes védettséget szerzett a
"belpiacos, nem indul hidegben" átok ellen.
Nyilván nem CSAK amiatt az 1 tömítés miatt, de a sok pici sokra megy.
Nem olyan vééééészes? 4 spárga vastagságú gumidarabért 13ezer forintot elkérni nem vészes? Hát te tudod... Nekem elég pofátlannak tűnik. MErt még nem is csúcsminőség, egyféle van amit kínában legyárottak azt kalap. Egyébként ez a magyar mentalitásnak is köszönhető... Angliába 7font per darab az rfhez az úszóház tömítés, 10 rongyra jön kb. ki a mostani retek valutaárfolyam miatt (360ft 1font). Miért van az hogy nálunk minden ilyesmi drágább? Persze én is örülök hogy van hozzá, és tisztában vagyok azzal hogy a motorozás nem egy olcsó hobbi, de azért a trógerkodásnak is van határa. Szívesen kiadok pénzt a minőségi alkatrészekért, minőségi láncért, lánckerékért, kuplungért, abroncsért, de egy retkes tömítésére igen is sajnálom a 13ezer forintot.
Sziasztok ma ismét Rf tag lettem sajnos a motor nem 100% kos de elég jó áron jutottam hozzá van egy nagyobb baja nem megy az egyik henger de az csak a gyertya miatt a többi apróság ezért jövő héten megy is a szerelőhöz elég sok mindent meg kel csináltatni rajta karbi szinkron,olaj csere,gyertya csere ,lánc csere szelep hézag állítás,ülést áthúzatni,kékekbe olajcsere talán betéteket is kel cserélni kb ennyi festés meg jövőre
Szerintem a mai árakat tekintve nem olyan vészes az a 4 tömítés.
Főleg nem úgy, hogy tizenakárhány éves motort vettél.
Ezeknél a motoroknál ez van. Ezt bele kell kalkulálni az árba.
Ilyen a használt, öreg motor.
Az autóhoz pedig ne hasonlítsd, mert nagyságrendekkel több
autó van, több utángyártó cég, sokkal nagyobb kereslet és verseny a piacon.
Senkinek nem éri meg tizenéves motorokhoz alkatrészeket forgalmazni gombokért.
Én marhára örültem, hogy egyáltalán találtam mindent ami kellett
egy egyébként is belpiacos motorhoz, amihez közhiedelem szerint
sincs semmilyen alkatrész (ami majdnem helytálló).
van kint ismerősöm angliába meg németbe őket megkértem, hogy nézzenek kicsit körül. Egyébként ahogy nézegettem összesen 8rongy körülre jön ki a 4 tömítés angliába, ha azt még feldobják nekem postán kb. 10ezer. Kb. 2ezret spórolok, nem sok! Gyalázat azért hogy mit művelnek a motoros alkatrészekkel. Ha autóhoz kell pár fillérért megkapsz egy tömítést, ha motorhoz akkor "lehúzzukabarmot" üzleti taktika megy. Mást ne is mondjak mint a tetves termosztát, ami RF-be a gyári (persze azt még Mo. se lehet kapni) 8-9ezerre jön ki (tömítés nélkül...), azt megvettem a suzuki kocsiba valót 1800ért tömítéssel együtt . Lassan már a benyára is azt mondják: "motorba kell akkor 550/liter"
100Nm magas kormány mellé, nem lesz olyan egyszerű mint a kicsin.
Szép a festése! Gyári dob megvolt még? Fém fékcső az frankó.
Videót is mielőbb, kiváncsi mindenki!
próbálkoztam a többiek által ajánlott "vágj alá tömítést" dologgal is...
de rájöttem, hogy annak a tömítésnek több szerepe van, mint elsőre gondolod.
Másrészt én úgy emlékszem, amit én vettem az Athena volt, nem kínai gagyi.
De ha az is lett volna, akkor elég jóra sikeredett, mert miután kompletten
felújítottam a karbisort, szobaképes lett a motor, nem kellett
megfulladni a benzinszagtól és fél literrel kevesebbet evett vegyesben...
Arról nem is beszélve, hogy teljes védettséget szerzett a
"belpiacos, nem indul hidegben" átok ellen.
Nyilván nem CSAK amiatt az 1 tömítés miatt, de a sok pici sokra megy.
Főleg nem úgy, hogy tizenakárhány éves motort vettél.
Ezeknél a motoroknál ez van. Ezt bele kell kalkulálni az árba.
Ilyen a használt, öreg motor.
Az autóhoz pedig ne hasonlítsd, mert nagyságrendekkel több
autó van, több utángyártó cég, sokkal nagyobb kereslet és verseny a piacon.
Senkinek nem éri meg tizenéves motorokhoz alkatrészeket forgalmazni gombokért.
Én marhára örültem, hogy egyáltalán találtam mindent ami kellett
egy egyébként is belpiacos motorhoz, amihez közhiedelem szerint
sincs semmilyen alkatrész (ami majdnem helytálló).