Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!:) De sajnos most nincs nekik:(
a burmi motornál suzukihoz vannak elektronikák kérdezd meg őket hátha tudnak segiteni
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, processzor hibás lett az elektronikám és bontott elektronika érdekelne. Ha valakinek van, vagy tud olyat akinek van, vagy akármi:) Az kérem jelezze! A motorom nem változó szelepvezérlésű! Köszii
Ha most 110 szemes van rajt akkor jó. De számold meg többször, nehogy rövid legyen!
Üdv
Most néztem, van 525 VX 110 lánc is, akkor ez is jó nekem? Akkor nem szarakodnék, ezt venném!
Köszönöm!
Ok meggyőztetek, csere az első lánckerék, meg megy a szerelőhöz a gép! Basszus én ezt gondoltam rá lehet valahogy rakni az új láncot kompletten!
Hú mikor lesz ebből motorozás! Járhatok kocsival dolgozni fújj!
Kérdezd meg szerelőtől, Ő mennyiért tudja adni a láncot. Rá is lehet beszélni, hogy árában rakja fel.Ha most nekiállsz, esetleg túl szorosra szegecseled az O gyürüt, nem sokáig fog elmenni ez se.
Szerelőnek meg van hozzá célszerszámja, csinált is már ilyet, nameg addig se unatkozik a műhelyben.

http://youtu.be/yfwECwz8r6I

Márkakereskedésben ugyan annyiért adták a D.I.D. láncot jt lánckerekeket, amennyiért a Pinkmotor honlapján láttam. Postaköltségért meg felrakták fél óra alatt lánckerekekkel.
http://www.pinkmotors.hu/
Én nem állnék neki idehaza!
Sajnos egyrészt felhozni sem tudnám (gondolom, nem fér bele egy átizsákba), másrészt pesten tudok venni 6000ért. Ha beleszámítom az útiköltséget, meg az időt, ugyanott vagyok, sőt. Azért köszi
Ja, nem voltam egyértelmű, a 114 hosszú lesz mindenképp, nekem
is az volt.
A 112 már rámegy, de azon meg csak 2 pilinckát tudsz majd feszíteni.
Tehát le kellene vágni 110-re mindkettőt, ha nincs más.
Jóreggelt !

Na azért ! Tudtam én, hogy nem stimmel az a 114 szem...
Ha van 110 szemes akkor azt vegyél, ha nincs akkor marad a 112-114...

(A lánckereket Te tudod... de egy elsőt mint írtam is, a helyedben
cserélnék, mert ropogni fog az új lánc is... főleg ha ez ennyire sz@r.
Ez nem régi 2 ütemű bringa, hogy megvárhatjuk míg körfűrész lesz a
lánckerékből, bár nekem végülis mindegy. )

A menete igen egyszerű, leszeded a kuplung fedelet (kb. 6 imbusz).
- meglazítod a régi láncot (hátsó tengely előre picit)
- méretre vágod az új láncot
- elköszörülöd a régi lánc egyik szemének a stiftjeit a nagy lánckeréknél
- ott kihúzod a szemet, majd a helyére befűzöd az új lánc egyik végét
- forgatod a kereket, hogy behúzza az új láncot a régi
- mikor körbeért behelyezed az új ! nittelő ! szemet, majd
visszaforgatod laza ágra és elnitteled.

Fontos, hogy nitteld, ne patent szemet használj, a 400-as RF már
túl erős egy patentszemhez, 50 ló felett már csak nittelőt szabad
használni. Ehhez sajnos kell egy nittelő.
(A "maszek" nittelési megoldást le sem írom, nem vagyok a híve...)
Nemrég találtam:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_600_motorhibas-511450
7
beszéltem a sráccal, de csak a gyári idomokra kérdeztem rá, megvannak még, de csak a motorral együtt adja el. Ha valakit érdekelne a motor, akkor lehet beszállnék az idomokért cserébe. (persze nem 50-50 ben )
Halló
Szia Red. Megnéztük ma a kecske hajtásláncát okával! Tények: elől 14-es lánckerék hátul 49-es, de a lánc csak 110 szemes!? Ha megrendelem a 114 szemes láncot, nem lesz hosszú? A szakik, motoros kolegák döntése alapján nem kel lánckereket cserélni, már előző tulaj megtette! A láncom viszont katasztrófa, kb 20 cm darabon beállva mint állat , meg 3 helyen 1-2 szem, ó gyürük off V alakot ölt a lánc ! Jó lenne ha leírnád a lánccsere menetét!
Üdv: Dani
meg van még!és fel is tud kerülni Pestre!Csak le kell jönnöd ért! meg van a hétvégi túrád!
Sasi! Megvan még az emelő? És vajon fel tud-e kerülni Pestre valahogy?
Egy szem 1db. "8"-as. Minden "8"-as játszik, legyen az külső vagy belső.
De úgy is mondhatnám, hogy 1 külső és 1 belső "8"-as az 2db. szem.
Köszi a kommenteket!
Holnap vizsgálom meg az alkatrészeket, majd írok mire jutottunk a szaktársakkal! Nem a lánckerék izgat, hanem tényleg 14-49 van e rajta, mekk a 114 szem az mennyi!?
Kösz mindenkinek
Üdv: Dani
Szerintem számold meg a láncszemeket, kíváncsi lennék neked pl.
tényleg 114 szemes-e ?!
Nekem nem volt az, hogy miért nem tudom, lehet mutáns lengővillám
volt...
Elvileg igen. Kell cserélni.
Gyakorlatilag a hátsót nem feltétlenül, de az elsőt mindenképp illik.
Az a 2500Ft az semmi a lánchoz képest, viszont az elsőt általában
megeszi a lánc.
Fontos a lánchossz.
A JT hivatalos oldalán 114 szemeset ajánl a 400-as RF-ekhez,
na erre szín tisztán emlékszem, hogy hosszú volt.
Levágtam belőle, de hogy most 2-őt vagy 4-et, azt nem tudom már.
Csak azért kérdeztem, mert úgy hallottam, hogy lánccsere esetén célszerű a fogaskerekeket is cserélni, mert az is meg tud kopni, és egy kopott lánckerék el tudja könnyebben koptatni a láncot is de emellett, jelentősen nem drágítja talán meg a szervízköltséget sem.
Nem tudom ez vonatkozik e a 400 as röfikre de nekem a 900 as lánccserénél ezt mondták.
Átvertek?
A
Nem
Fogaskerekeket is cseréled?
A
114szem a gyári
Sziasztok
Rendelnék láncot a géphez, már kértem is árajánlatot,
Ár Termék
17500 DID 525VX lánc (75LE+) (gyári 14-49 áttételre).
A kérdésem a következő, a lánc szemek száma mennyi? 114,116,118? Vagy így jó, és ne foglalkozzak a szem számmal.
Üdv: Dani
Helló! igen!