sztem meglesz a hiba, van a vízhűtőre rászerelve egy venti, ami elég csapágyas és sztem miatta lesz a hiba, de ennek a télen tuti utána kell nézni, mert nincs kedvem most legalább 3 évig új aksit venni :))))
Nagyon sajnálom, és jobbulást Neked! Az idény már nekünk is véget ért, talán még csütörtökön megyünk egy karikát, de nem biztos. Sajna jönnek a hideg idők, olyankor meg nem élvezet a mocizás. Az idén sikerült közel 7k km-ert tekernem május vége óta minden gond nélkül. Remélem jövőre is így lesz, bár még többet szeretnék menni.
Sziasztok
Sajnos nekem már pénteken végert ért a szezon. A munkahelyen ugrottam egy szépet, és bokatörés lett a vége! Ugyhogy se lánc csere se semmi, két hét fekvő gipsz stb.....
Széles utat nektek!
Üdv: Dani
Elvileg a rovátkákat elég nézni. Én ki szoktam mérni tolómérővel a
tengely távolságát a villavégektől, de ez sem teljesen korrekt, csak magamat nyugtatom.
Ha nagyon el akarja valaki NASA-zni a dolgot, akkor létezik tudtommal
lézeres lánc beállító segédeszköz, ami a lánckerekek egysíkúságát nézi,
de ez már szerintem is felesleges.
50E-től inkább, de már 30 fölött nincs értelme......nem beszélve, hogy adnak a lánchoz nittelőszemet és külön kéne venni petenteset ha csak nem eleve valami olyan lánc amihez az jár, de az már alapból gyenge lehet......nem olyan nagy összeg felrakatni a láncot szerintem, hogy érdemes legyen ezzel foglalkozni......
Sziasztok!
Szeretném beállítani a lánc feszességét, de nem vagyok biztos benne, hogy hogyan tudom visszaállítani középre a kereket, hogy egyenesen fusson. A csavaroknál, ahol állítom, a kis rovátkák ami ezt a célt szolgálná, nem tűnik úgy, hogy pontosan be lehetne állítani. Mértem a villához képest a kerék középvonalát, de valszeg nem szimmetrikus a villa sem. Nincs valami gyakorlati tapasztalatotok? Vagy elég a vonalkák alapján, mint ahogy a szervizkönyvben?
Na meg ha megforralta az elektrolitot, annak okát küszöböljétek ki mert különben nem lesz hosszú életű hiába VARTA!
Autóvillamosságisnál kössétek rá oszcilloszkópra, az kimutat akármilyen hibát a töltési rendszerben.
Sziasztok
Újabb fejlemény lánc ügyben. Beszéltem Nyíregyházán egy motor szerelővel, könyv szerint a RF 400 R elmehet patent szemmel is, mert 60 LE től kell nittelni a láncot. Szerintetek?
Üdv: Dani
Köszi szépen a segítséget. Sajnos újat kellett vennem, mert látszott rajta, h már párszor megforrt, savat is csak nyomokban tartalmazott. http://www.prpkft.hu/motor-akk... ilyet és itt vettem. A boltot csak ajánlani tudom, nagyon jó a kiszolgálás, és rendkívül segítőkészek.
Ha van töltés deszt vízzel töltsd fel a jelig. Ha nem gondozás mentes akkor kupakokat a tetején fogóval ellehet távolítani. Mivel átlátszó és látod a sav szintet így gyanítom hogy hagyományos aksi! Nekem a régi motoromba ilyen volt ott havonta töltöttem utána hogy tuti legyen! Akkor ha szerencséd van meg úszod az őszt vele! Bár RF-nél nem javasolt mert hallatom olyat hogy ki nyírja az elektronikáját ha szar az aksi! ( Ez nem tudom mennyire igaz)
Töltést mérjetek világítással.
A hagyományos ólomaksi helyett MF akkumulátort vegyél. Nincs gőzképződés ami szétmarja az aksi környékét, sokkal tisztább szerkezet, tovább bírja. http://www.biker-world.hu/kate...
Egy kis ötletelés, aki tud segítsen! :)
Tehát lemerült az aksim, pedig csak 1 napig nem volt használva. Nem akarta elindítani a gépet. Be lett bikázva, mentem is vele egy jó fél órát, az alatt sztem elvileg vissza kéne töltenie. Néhány órával később megint nem indult. Mi lehet a hiba? Talán vége az aksinak. (nem tom, h milyen idős, de már párszor meg volt forrva, meg a folyadék se sok benne, de már néha csinált ilyet...)
Hi látom megy a bizniszkedés meg tuning :D Én lekopogom de minden okés a kecskével. Ami van az meg tavasz!
Ez a láncos történet érdekes volt! Lassan nekem is érik szerintem! Bár még nincs hülyére feszítve és nem vettem észre hogy nagyon zajos vagy "szar" lenne.
Fújását kellene a télbe meg csinálnom végre, hogy csinos legyen :D
kormányt egyenesbe állítod, hosszú lécet a hátsó kerék mellé aminek párhuzamosan kell futni az első kerékkel.
A
Sajnos nekem már pénteken végert ért a szezon. A munkahelyen ugrottam egy szépet, és bokatörés lett a vége! Ugyhogy se lánc csere se semmi, két hét fekvő gipsz stb.....
Széles utat nektek!
Üdv: Dani
tengely távolságát a villavégektől, de ez sem teljesen korrekt, csak magamat nyugtatom.
Ha nagyon el akarja valaki NASA-zni a dolgot, akkor létezik tudtommal
lézeres lánc beállító segédeszköz, ami a lánckerekek egysíkúságát nézi,
de ez már szerintem is felesleges.
Szeretném beállítani a lánc feszességét, de nem vagyok biztos benne, hogy hogyan tudom visszaállítani középre a kereket, hogy egyenesen fusson. A csavaroknál, ahol állítom, a kis rovátkák ami ezt a célt szolgálná, nem tűnik úgy, hogy pontosan be lehetne állítani. Mértem a villához képest a kerék középvonalát, de valszeg nem szimmetrikus a villa sem. Nincs valami gyakorlati tapasztalatotok? Vagy elég a vonalkák alapján, mint ahogy a szervizkönyvben?
Köszi,
A
Autóvillamosságisnál kössétek rá oszcilloszkópra, az kimutat akármilyen hibát a töltési rendszerben.
Azt a pár Forint plusszt megérte volna a zárt rendszerű MF.
Újabb fejlemény lánc ügyben. Beszéltem Nyíregyházán egy motor szerelővel, könyv szerint a RF 400 R elmehet patent szemmel is, mert 60 LE től kell nittelni a láncot. Szerintetek?
Üdv: Dani
http://www.prpkft.hu/motor-akk... ilyet és itt vettem. A boltot csak ajánlani tudom, nagyon jó a kiszolgálás, és rendkívül segítőkészek.
Az vidáman fogja tekerni és tovább bírja mint a 8Ah
A hagyományos ólomaksi helyett MF akkumulátort vegyél. Nincs gőzképződés ami szétmarja az aksi környékét, sokkal tisztább szerkezet, tovább bírja.
http://www.biker-world.hu/kate...
Egy kis ötletelés, aki tud segítsen! :)
Tehát lemerült az aksim, pedig csak 1 napig nem volt használva. Nem akarta elindítani a gépet. Be lett bikázva, mentem is vele egy jó fél órát, az alatt sztem elvileg vissza kéne töltenie. Néhány órával később megint nem indult. Mi lehet a hiba? Talán vége az aksinak. (nem tom, h milyen idős, de már párszor meg volt forrva, meg a folyadék se sok benne, de már néha csinált ilyet...)
előre is köszönöm a válaszokat! :)))
Ez a láncos történet érdekes volt! Lassan nekem is érik szerintem! Bár még nincs hülyére feszítve és nem vettem észre hogy nagyon zajos vagy "szar" lenne.
Fújását kellene a télbe meg csinálnom végre, hogy csinos legyen :D
Széles utat nektek meg jó időt még sokáig!