Köszönöm, ötletnek jó. De hogy a túróba cserélem ki? Na mindegy, valszeg ezt szerelőre bízom.
Egyébként semmi baja a rugóstagnak, csak amikor ketten ülünk rajta, akkor azért érzem, hogy néha az én ízlésemnek alacsonyabban ül.
Az hosszú lesz.
25 miliméterrel hosszabb a 9 kilósé mint a kicsiké.
Kora beli GSX-R tükrők hosszú száruak, viszont laposabb a talpuk. De elég a szártól cserélni. Legalább nem kell lebontani a burkolatot. Imbuszcsavart szétveszed és csere.
Szerzel két megtermett ismerőst, alányúlnak és megemelik neked.
Egyébként a görbevázas 1200-es Banditok központi rugóstagja
kicsit hosszabb, keményebb és erősebb csillapítású.
Anno J3sus applikált be egyet a 600-asába, neki bejött.
A szívás a dologban az, hogy már bontóban se nagyon van ilyen.
B verzió, elviszed Kárászy-hoz és felújíttatod, illetve gyártatsz bele
egy erősebb rugót. Biztos neked is maxon van már az előfeszítés
és gondolom ahogy ráülsz rögtön leül... legalább is ez szokott lenni.
C, veszel egy újabb rugóstagot a motor értékének az 1/3-áért .
Sziasztok!
Engem is érdekelne ez a hosszabb szárú tükör (jobb, bal).
Le tudná valaki mérni a különbséget a hosszú és a rövid között?
Így elsőre kép alapján nem tűnik sokkal hosszabbnak.
itt találtam hasonlót http://www.nagyvas.hu
de szerintem a 130015, 130016 egyforma a 130017 -el csak a gumiborítás hiányzik.
Nem lehet tudni, hogy melyik motort szerelték a hosszabbikkal?
Lemondok az elővásárlási jogomról a te javadra. :) Sajna egyelőre belátható időn belül nem fog vásárlásra kerülni a sor. Sasit majd keresem, ha úgy alakul, de ha neked előbb kell, ne habozz.
Másik kérdés: Meg lehet valahogy emelni a motor hátulját kicsi? És ha igen, hogyan?
Szia, más is gondolkozott már átalakításban: http://www.customfighters.com/...
ezen a fejidom nekem nagyon nem tetszik, http://www.motopoint-vogtland....
a google is elég sokat kidob,
érdekes, hogy kinek mi tetszik.
Én sem fogom átalakítani, csak eljátszottam a gondolattal, (vagy ki tudja :) )
Várj, félreértettél. Nekem van csizmám. Barátnőmnek kellene, de neki meg az nagyon nagy. Az emelő lehet, hogy kelleni fog, de max télre. Addig meg gyűjtögetek. Azért köszi
Hello Anteka! Semmi infom nincs erről a moccról csak az rf 400hoz fűznék hozzá pár dolgot ami a vidiben van! Sztem Rf ugy szép ahogy van és ahogy kijött a gyárból! de ez az én véleményem! egyszer árultak egy "nakedosított" rf 900ast! fekete színű volt azis de az annyiba különbözött ettől h egy enduro lámpa volt elöl és semmi műszer, olyan streetfighteres jellege volt na az nagyon jol nézett ki szebben sztem mint ez! ha alakítanám rf-t én inkább ugy csinálnám! csak ennyit szerettem volna! Üdv: Jani
Nekem tetszenek a naked -ek is, sokáig gondolkoztam banditban -csak azon nem éreztem "jól" magam. Az Rf -en nekem a tanktól hátra jön be a forma. Átalakítás elsőre jól hangzott, de belegondolva, cserélni kellene: kormány, kormánybefogó, kuplung és gáz konzol, tükrök, fényszóró, plexi. Ennyi?
Egy biztos az eleje nem átépített... Telók az nem RF-é és a műszerfal sem! Nem vagyok benne 100%ig biztos de polgárdin mocis talin mintha láttam volna ezt a gépet! Ha átépített akkor jó de gyanús hogy perecből ennyi maradt... Nekem pont a spoilerek tetszettek az RF-en...
Egyébként semmi baja a rugóstagnak, csak amikor ketten ülünk rajta, akkor azért érzem, hogy néha az én ízlésemnek alacsonyabban ül.