Na ma elvégeztem a karbisoron RedOne és Letsgo tanácsait! Első nagy szerelés! És némi csalódás de nagyobb elégedetség volt az összerakás után! :D Megy mind a 4 henger pöcre indul oldaltámaszon 8-9 ezret forgattam le simán bárhonnan rántok oda neki simán gond nélkül! Na de ha megyek vele akkor 4-5 ezer között ledadog és ennyi egyszer durrant is a kipu de nem volt vészes pont egy ilyen ledadogás erővesztés után! Hogyan tovább? Mit tegyek? Ez haladás már szerintem és nem lehet nagy a baj talán! Mindent köszönök RedOne és Letsgo!
Simán... Az önindítód "kevés" naftával megy és elveszi a gyújtástól a powert ezért nincs megfelelő szikra és nem indul el! Én ezért tettem egy kapcsolót az első lámpámra meg ki cseréltem a cukor spárga kábeleket...
Na úgy néz ki, megoldódott a probléma. Új akku kellett, azzal pöccre indul. Amit nem értek, az már csak az, hogy hogy a túróba forgathatta az önindítót, ha beindítani már nem volt elég ereje.
Én szoktam vele msnen beszélni de azt mondja mintha mindig másik szarakodna... Ezt a gyertya képből vonta le! De azt nem hinném. Én is mondtam neki tűszelep csere "O" gyűrűk és lássuk mi történik.
A szinkron óta az enyém is egyik este hidegen szarakodott de szerintem én rontottam el mert szívató nélkül akartam indítani és beköpte a gyertyát. Aztán másnap reggel szívatóval pöcre indult és mind a 4 szépen duruzsolt azóta rendben van minden vele! Fogyasztás is jobb de még pontosat nem tudok mert nem volt tele a tank.
De hozzáteszem, az én karbisoromról bátran enni lehetett, mindenhol,
MINDENHOL makulátlanul tiszta volt, az összes tömítés új volt, tehát
így könnyebb volt lokalizálni a problémát.
És nem mellesleg ismertem az összes apró alkatrész előéletét,
tehát nem feltétlen ez a Te megoldásod, csak leírtam a tapasztalatom
egy hasonló tünet megoldására.
Miután nagyobb fúvókákat (100) kapott anno a motor, nekem ugyan ez
volt, időnként kimaradt az egyik henger, szétszedtem, úszószintet
ellenőriztem, tűszelepet megnéztem, de miután tudtam hogy az jó
-mivel én cseréltem-csináltam- így nem sok esélyt adtam neki.
Mindegy, miután összeraktam egy rövid ideig megint jó volt, aztán
ugyan az... a végén rájöttem, hogy a nagyobb főfúvóka miatt
kb. 1/4 fordulattal jobban ki kellett tekerni az ahhoz a hengerhez
tartozó karbi pilot (vagy CO) csavarját.
Utána a probléma ahogy jött, el is tűnt. A henger megfelelően indult...
Szvsz a karbisort kéne átnézni. Annál a hengernél, ami nem megy, nagy valószínűséggel túlfolyhat, mert nem zár a tűszelep, vagy el van dugulva. Csodák nincsenek, ha a gyújtás jó, akkor az üzemanyaggal van gond. Vagy sokat kap, vagy semmit.
Ezekből kiindulva lépj tovább szerintem.
imitrikes a szerelőhöz? Nem szívesen adom még egyszer egy ilyen nagyképű semmit nem érő kezébe azt amit szeretek! Inkább az öklömet adnám az arcába vagy valami kemény tárgyat! Az ilyen menjen utcát söprögetni! De akkor is menni fog a gép ha beleszakadok akkor is!
Oké én feladtam! Két napja hoztam el a "szerelőtől" talán nem is nevezném szerelőnek csak egy nagyképű senkiházinak! Elhozom és 127 km után ismét nem megy! :( Nem hajtom szét nem gyilkolom a gépet de mégis rossz! Egy henger induláskor nem megy aztán majd bekapcsolódik vagy nem! :S Ma néztem gyertya jó de valahogy még mindig semmi már alig akar felpörögni is! Lövésem sincs mit tegyek vele már gondoltam rá h oké roncstelep vagy valami csak ne idegeljen már vagy csinálják meg! Valakinek valami ötlet! Szikra van, benzin van, elindul de 1 henger majd talán ha úgy dönt! :S Ez a szerelő szerintem szart se csinált vele csak h el tudjam hozni annyit! Ha megcsinálta volna szerintem nem lesznek ugyan azok a tünetek 127 km után!:S
Akkor meg húzódozik mint a szűzkislány. Mire 18 lesz mint az enyém, megkedveli az életet.
Tankot leveszed.
De előtte:
benzincsapot elzárod
farokidomot leveszed
elzárt csapról a felső benzincsövet lehúzod
tankvisszajelző csatlakozóját széthúzod a benzincsap mellett
12es kulcsnyílásu hatlapfejű csavarokat lebontod a vázról a biztosítékok mellől ami a tanktartót fogja
leveszed a tankot.
Hengerfejre rá fogsz ismerni. Abból kiáll 4 gyertyapipa vastag kábelekkel. azokat felfelé meghúzva kijönnek rastogó hang kíséretében.
Ott bent a lyukakban van a 4 gyertya. 16-os gyertyakulcs kell hozzá vagy crova, vagy olyan amit a tescoban is kapsz hosszú T szárral.
Enyém nem VC volt, ezért kicsit más a hengerfej.
A Turult adja 2500ér. A kistenyérnyi gsxr logót 700 asszem. Elképzelést kér mit akarunk, megszerkeszti árában ha nem csak pár darab kell. Szin nem probléma, lehet egy része piros, másik kék, harmadik akármilyen, negyedik... .
Ha lehúzod a 2 vékony kábel csatlakozóját és akkor is pörget, akkor a reléd állt be. Ha lehúzva nem pörget gyújtásra, visszadugva viszont igen, akkor a nyomógombod érintkezői ragadtak össze vagy a vezetékei összezárnak valahol..
Pedig ha tompitottad van, de refi nincs, akkor a fényváltó kapcsoló és az izzó -ezeket is beleértve- között kell legyen a hiba. Ott meg csak vezetékek meg a biztosítékház van.
Affrancba, már megint nem indul. Péntek reggel nem indult be, péntek este pöccre, szombat délután pöccre, ma délután megint nem indult be, akárhogy próbálkoztam. Csak tudnám, mi alapján dönti el, hogy működik-e.
Igen, a biztosíték tuti, hogy jó. Szóval ha a refi nem is világít akkor a visszajelzőnek kellene? - és fordítva is? Viszont darabjaira szedtem az elejét, kiszedtem a xenont (úgyse volt bekötve - ELADÓ - ha valakit érdekel, vagy csere Rf alkatrészre) műszerfalban megnéztem az izzókat és a tank visszajelzőben nem volt. Beletettem egyet világít, tankot levettem újra, visszajelző alját megkapargattam, forrasztottam rá vezetéket bekötöttem. Eddig úgy néz ki, hogy jó. Szerdán újra nekiesek a refinek, szétkapom a kapcsolót, hátha.
A szinkron óta az enyém is egyik este hidegen szarakodott de szerintem én rontottam el mert szívató nélkül akartam indítani és beköpte a gyertyát. Aztán másnap reggel szívatóval pöcre indult és mind a 4 szépen duruzsolt azóta rendben van minden vele! Fogyasztás is jobb de még pontosat nem tudok mert nem volt tele a tank.
MINDENHOL makulátlanul tiszta volt, az összes tömítés új volt, tehát
így könnyebb volt lokalizálni a problémát.
És nem mellesleg ismertem az összes apró alkatrész előéletét,
tehát nem feltétlen ez a Te megoldásod, csak leírtam a tapasztalatom
egy hasonló tünet megoldására.
volt, időnként kimaradt az egyik henger, szétszedtem, úszószintet
ellenőriztem, tűszelepet megnéztem, de miután tudtam hogy az jó
-mivel én cseréltem-csináltam- így nem sok esélyt adtam neki.
Mindegy, miután összeraktam egy rövid ideig megint jó volt, aztán
ugyan az... a végén rájöttem, hogy a nagyobb főfúvóka miatt
kb. 1/4 fordulattal jobban ki kellett tekerni az ahhoz a hengerhez
tartozó karbi pilot (vagy CO) csavarját.
Utána a probléma ahogy jött, el is tűnt. A henger megfelelően indult...
Ezekből kiindulva lépj tovább szerintem.
Tankot leveszed.
De előtte:
benzincsapot elzárod
farokidomot leveszed
elzárt csapról a felső benzincsövet lehúzod
tankvisszajelző csatlakozóját széthúzod a benzincsap mellett
12es kulcsnyílásu hatlapfejű csavarokat lebontod a vázról a biztosítékok mellől ami a tanktartót fogja
leveszed a tankot.
Hengerfejre rá fogsz ismerni. Abból kiáll 4 gyertyapipa vastag kábelekkel. azokat felfelé meghúzva kijönnek rastogó hang kíséretében.
Ott bent a lyukakban van a 4 gyertya. 16-os gyertyakulcs kell hozzá vagy crova, vagy olyan amit a tescoban is kapsz hosszú T szárral.
Enyém nem VC volt, ezért kicsit más a hengerfej.
Imi! Tudsz nekem egy képet küldeni arról, hogy hol vannak a gyertyák ebben? Vagy elmondani, hogy jutok hozzájuk.
http://www.kepesmotor.hu/ruha_...
A Turult adja 2500ér. A kistenyérnyi gsxr logót 700 asszem. Elképzelést kér mit akarunk, megszerkeszti árában ha nem csak pár darab kell. Szin nem probléma, lehet egy része piros, másik kék, harmadik akármilyen, negyedik... .
Elérte a változó kort.
És a fesz.szabályzó merre van ? Az drága ha tönkremegy?