Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, akkor még egyszer, de ha ezt sem olvasod el, többet nem segítek.

A mért fesz kevés. Ha elindítod a mocit, és világít a lámpa, 5000fordulaton 13,5-15,5V a megfelelő. Ha nem világít, akkor is. Kösd le a világítást, és úgy mérj.
Ha nincs beindítva a motor, add rá a gyújtást, és úgy próbáld végig. Ha a hiba marad, akkor a fesszabályzó nem játszik. Ezután végig kell nézni az akkutól kiindulva az összes test vezetéket, hogy rendesen meg vannak e a csatlakozások. Lehet, csak valahonnan lecsúszott a csati. Ha minden jó, akkor a foglalatokat kell alaposan átnézni. Ehhez jó a műszer, mert az egyik végét rárakod az akksi negatívjára, és a másik végével végigméred a test kábeleket. Ahol ellenállást mérsz, vagy szakadást, ott nem jó a vezeték. Mindezt gyújtás nélkül persze.
Persze feltétel, hogy az akksi tuti jó legyen. Ha az nem jó, neki se állj. Vagy próbáld autó akksiról, nem lesz semmi baja, viszont a hiba még látványosabban elő fog jönni.
Remélem tudtam segíteni.
Helló érdeklődők hogy tetted rá a csomagtartó konzolt nem e tudnál küldeni egy két képet oké köszi szépen előre is helló.Tel: 0620/5920530
Helló érdeklődők hogy nem e tudsz szerezni csomagtartó konzolt hogy lehet rá tenni Suzuki rf re köszi szépen előre is helló hívj.Tel: 06205920530
Sziasztok valaki tud szerezni Suzuki RF 600r hez csomagtartó konzolt akkor szóljon köszi szépen előre is sziasztok.Tel:0620/5920530 E-mail: k.miklos@citromail.hu
Ezt hogy érted?
Illetve mki vagy bárki!
Hogyan tudnám teljesen kizárni a fesz szabályzót?
Hol, mit, mire kéne rámérjek?
Nincs itt ilyen szaki? :)
De jó lehetett! Egyszer nekem is lesz tuti hogy valami bandát össze ütök és úgy vonulunk végig :D
Sziasztok. Megvolt a meglepetés a haver lagzijára. Azért sikerült összeszedni néhány motorost és majdnem több figyelmet kaptunk mint az ifjú pár :D

Néhány kép, sajna csak mobilos és még nappal szemben :D

https://picasaweb.google.com/v...
Jah amúgy derékszöggel meg mértem a felni peremét mértem...
Nem pontos! Utólag le vágtam holnap meg mérem mert nem jól számoltam!

Gumi meg táncoltathatja? A láncon húztam és azóta vettem észre most kicsit lazítottam vissza... Bár kanyarokba nagy gyorsításnál volt már ilyen! gumit kellene kicseréltetnem...
Hol ennyi? Gumi, agy, felni?
Valahol hiányzik a tested. csiszolópapírral és kontaktsprével támadd meg!
Ha végül fesszabályzó gondod lenne, nekem megvan még.

http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Gyújtáskapcsolóval kezdjed, és a vezetékek szigetelésének meglétével.
Tankot leveszed, szét tudod húzni a gyújtáskapcsoló vezetékét.
Ha nem szűnik meg a jelenség akkor vezeték..
A 12,6V szvsz kevés. Jó töltés mellett 13,5V lenne a min. Én azt mondom, hogy valami test hiányzik valahol, mert az izzók csak egymáson keresztül kapnak feszt, ezért világít minden, ha egyet bekapcsolsz. Nézd át az összes test vezetéket alaposan, Valahol az akksi környékére tippelek.
Meg mértem a kerék távolságot a villák között hátul... Az létezhet hogy jó úgy ha nem egyforma a távolság? jobboldal 16,5CM baloldalon meg 17,8cm
Sziasztok! RF 400asba benzinszint jeladót hol tudok szerezni? Az enyém kifingott! Megcsináltam azt a tesztet ami a szervíz manuálba volt és szárazon meg se nyikkan! Esetleg megbütykölni lehet ezt a kis szarságot, vagy esélytelen, szerezzek be bontottat (mert újat nemhiszem hogy fogok kapni...)
Köszi előre is !

Berci
Sziasztok
Tönkre ment a kilóméteróra meghajtásom a kerék agynál. Megtudja v.ki mondani hol lehet venni?
Köszi előre is.
Anteka, mikor találkozunk?
Vettem egy multimétert, de szart se értem vele.
Kaptam egy nagy izzót, amit a bizti helyére tegyek, amit állandóan kibasz.(bocs, de tiszta ideg vagyok), hogy lássam mikor van zárlat, vagy már nem is tudom mi.
A műszerrel annyit tudtam azért mérni, hogy az akksim 12,07V. Járó motornál, alapjáraton ez(csak)12,8V. Kevésnek találom...
Ha rátoltam egy indexet ez visszament 12,5-re.
Na most. Alapjárat, nagy izzó a bizti helyén. index bekapcs, ellentétesen halványan villog a nagy izzó, és az ürest jelző lámpa is, ha ráhúzom a fékkart, akkor a nagy izzó nagyon világít, fordulatszám mutató lebukik, minden elhalványulva villog az indexel ellentétesen.
Alapjáraton sorbakötve a nagy izzót áramerősséget mértem, a műszer 20A-re állítva. Itt 1,40A mutatott, ha fékkart behúztam, akkor meg 3,40-re állt be, de5-6A-nél többet sosem mutatott. De akkor a f.szé' bassza ki a biztit. Tudom vmit szarul csinálok, vigyem szerekőhöz.....
Megtenné vki, hogy alapjáraton mér egy feszt az akksin? 13V fölé kéne mennie nem?
Vagy környékemen, Gödöllő körül nem lakik senki? Kölcsönkérnék egy fesz.szabályzót, hogy rádugjuk és próba.
Vezetékeket átnéztem, így semmi nem látszik, remélem nem a kábelkötegben szar vmi...
Ötletek?
Sziasztok. Segítség kellene.
A motorom 120 felett kemény gyorsításnál riszálja a seggét.
Ötletem van meg volt amit csináltam rajta és lehet ott hibáztam!
De ezt később osztanám meg szerintetek mi lehet a hiba?
Ami jó:
Teleszkóp tuti jó, lengővilla csapágy is mert nincs kotyogás lógás.
köszi szépen a segítséget , közben meglett a hiba: egy csatlakozó van kisülve, pontosabban elégve, ami a kulcshoz vezet... ott érhettek össze a vezetékek... kicsit megmozgattam és most jó, de hétfőn szerintem cserélem.. :))))
A gyújtásos dologhoz nem értek. második olvasásra fel is fogtam, hogy a zár alapállásban volt. Bocsánat! Lehet valami relé akadt be, MZnél is volt olyan állása a kulcsnak az alaphelyzet és a gyujtásra adás között valahol félúton, hogy meggyulladt az összes lámpa. Előző hozzászólásom figyelmen kívül hagyását kérem!
Hello!
Elsőként javaslom nézd meg a kulcs állását. Ha túlfordítod, akkor van egy azt hiszem P betűvel jelölt állása a kormányzár után amivel a parkfényt ráadhatod, mégis zárva marad. Nyilván azért hasznos, mert ha éjszaka lerohadsz az út szélén és ott kell hagynod, akkor jobb ha látják. Ezt ellenőrizd először.
15W-t...
Sziasztok.Segítség kéne.400-as rf-hez milyen telóolajat ajánlotok.Választ előre köszi
Szellemmotor!
nagy megdöbbenéssel vettem észre az esti terepszemle során, hogy a gondosan leparkírozott motoromon (rf900) ég a lámpa. Ahogy közelebb értem láttam, h gyújtáson is van a jármű, pedig a kulcs a zsebemben volt. Valójában csak az első lámpa égett, a hátsó nem, a műszerfal az elfordított kulcsra jellemző fényekben virított, miközben a zár alapállásban volt (nem gyújtás, nem kormányzár).
Sajnos per pillanat nem tudtam másképp megoldani a helyzetet, minthogy levettem az egyik sarut az akksiról.
Arra gondolok, hogy valamely vezetékek összeérhetnek. Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy adjatok ötletet, hogy merre induljak el keresni a hibát!
...és ezáltal leleplezhessem a motor sötét titkát... :))))))))

előre is köszi!
Akkor első tulaj vagy?