Na, akkor még egyszer, de ha ezt sem olvasod el, többet nem segítek.
A mért fesz kevés. Ha elindítod a mocit, és világít a lámpa, 5000fordulaton 13,5-15,5V a megfelelő. Ha nem világít, akkor is. Kösd le a világítást, és úgy mérj.
Ha nincs beindítva a motor, add rá a gyújtást, és úgy próbáld végig. Ha a hiba marad, akkor a fesszabályzó nem játszik. Ezután végig kell nézni az akkutól kiindulva az összes test vezetéket, hogy rendesen meg vannak e a csatlakozások. Lehet, csak valahonnan lecsúszott a csati. Ha minden jó, akkor a foglalatokat kell alaposan átnézni. Ehhez jó a műszer, mert az egyik végét rárakod az akksi negatívjára, és a másik végével végigméred a test kábeleket. Ahol ellenállást mérsz, vagy szakadást, ott nem jó a vezeték. Mindezt gyújtás nélkül persze.
Persze feltétel, hogy az akksi tuti jó legyen. Ha az nem jó, neki se állj. Vagy próbáld autó akksiról, nem lesz semmi baja, viszont a hiba még látványosabban elő fog jönni.
Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok valaki tud szerezni Suzuki RF 600r hez csomagtartó konzolt akkor szóljon köszi szépen előre is sziasztok.Tel:0620/5920530 E-mail: k.miklos@citromail.hu
Nem pontos! Utólag le vágtam holnap meg mérem mert nem jól számoltam!
Gumi meg táncoltathatja? A láncon húztam és azóta vettem észre most kicsit lazítottam vissza... Bár kanyarokba nagy gyorsításnál volt már ilyen! gumit kellene kicseréltetnem...
Gyújtáskapcsolóval kezdjed, és a vezetékek szigetelésének meglétével.
Tankot leveszed, szét tudod húzni a gyújtáskapcsoló vezetékét.
Ha nem szűnik meg a jelenség akkor vezeték..
A 12,6V szvsz kevés. Jó töltés mellett 13,5V lenne a min. Én azt mondom, hogy valami test hiányzik valahol, mert az izzók csak egymáson keresztül kapnak feszt, ezért világít minden, ha egyet bekapcsolsz. Nézd át az összes test vezetéket alaposan, Valahol az akksi környékére tippelek.
Sziasztok! RF 400asba benzinszint jeladót hol tudok szerezni? Az enyém kifingott! Megcsináltam azt a tesztet ami a szervíz manuálba volt és szárazon meg se nyikkan! Esetleg megbütykölni lehet ezt a kis szarságot, vagy esélytelen, szerezzek be bontottat (mert újat nemhiszem hogy fogok kapni...)
Köszi előre is !
Vettem egy multimétert, de szart se értem vele.
Kaptam egy nagy izzót, amit a bizti helyére tegyek, amit állandóan kibasz.(bocs, de tiszta ideg vagyok), hogy lássam mikor van zárlat, vagy már nem is tudom mi.
A műszerrel annyit tudtam azért mérni, hogy az akksim 12,07V. Járó motornál, alapjáraton ez(csak)12,8V. Kevésnek találom...
Ha rátoltam egy indexet ez visszament 12,5-re.
Na most. Alapjárat, nagy izzó a bizti helyén. index bekapcs, ellentétesen halványan villog a nagy izzó, és az ürest jelző lámpa is, ha ráhúzom a fékkart, akkor a nagy izzó nagyon világít, fordulatszám mutató lebukik, minden elhalványulva villog az indexel ellentétesen.
Alapjáraton sorbakötve a nagy izzót áramerősséget mértem, a műszer 20A-re állítva. Itt 1,40A mutatott, ha fékkart behúztam, akkor meg 3,40-re állt be, de5-6A-nél többet sosem mutatott. De akkor a f.szé' bassza ki a biztit. Tudom vmit szarul csinálok, vigyem szerekőhöz.....
Megtenné vki, hogy alapjáraton mér egy feszt az akksin? 13V fölé kéne mennie nem?
Vagy környékemen, Gödöllő körül nem lakik senki? Kölcsönkérnék egy fesz.szabályzót, hogy rádugjuk és próba.
Vezetékeket átnéztem, így semmi nem látszik, remélem nem a kábelkötegben szar vmi...
Ötletek?
Sziasztok. Segítség kellene.
A motorom 120 felett kemény gyorsításnál riszálja a seggét.
Ötletem van meg volt amit csináltam rajta és lehet ott hibáztam!
De ezt később osztanám meg szerintetek mi lehet a hiba?
Ami jó:
Teleszkóp tuti jó, lengővilla csapágy is mert nincs kotyogás lógás.
köszi szépen a segítséget , közben meglett a hiba: egy csatlakozó van kisülve, pontosabban elégve, ami a kulcshoz vezet... ott érhettek össze a vezetékek... kicsit megmozgattam és most jó, de hétfőn szerintem cserélem.. :))))
A gyújtásos dologhoz nem értek. második olvasásra fel is fogtam, hogy a zár alapállásban volt. Bocsánat! Lehet valami relé akadt be, MZnél is volt olyan állása a kulcsnak az alaphelyzet és a gyujtásra adás között valahol félúton, hogy meggyulladt az összes lámpa. Előző hozzászólásom figyelmen kívül hagyását kérem!
Hello!
Elsőként javaslom nézd meg a kulcs állását. Ha túlfordítod, akkor van egy azt hiszem P betűvel jelölt állása a kormányzár után amivel a parkfényt ráadhatod, mégis zárva marad. Nyilván azért hasznos, mert ha éjszaka lerohadsz az út szélén és ott kell hagynod, akkor jobb ha látják. Ezt ellenőrizd először.
Szellemmotor!
nagy megdöbbenéssel vettem észre az esti terepszemle során, hogy a gondosan leparkírozott motoromon (rf900) ég a lámpa. Ahogy közelebb értem láttam, h gyújtáson is van a jármű, pedig a kulcs a zsebemben volt. Valójában csak az első lámpa égett, a hátsó nem, a műszerfal az elfordított kulcsra jellemző fényekben virított, miközben a zár alapállásban volt (nem gyújtás, nem kormányzár).
Sajnos per pillanat nem tudtam másképp megoldani a helyzetet, minthogy levettem az egyik sarut az akksiról.
Arra gondolok, hogy valamely vezetékek összeérhetnek. Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy adjatok ötletet, hogy merre induljak el keresni a hibát!
...és ezáltal leleplezhessem a motor sötét titkát... :))))))))
A mért fesz kevés. Ha elindítod a mocit, és világít a lámpa, 5000fordulaton 13,5-15,5V a megfelelő. Ha nem világít, akkor is. Kösd le a világítást, és úgy mérj.
Ha nincs beindítva a motor, add rá a gyújtást, és úgy próbáld végig. Ha a hiba marad, akkor a fesszabályzó nem játszik. Ezután végig kell nézni az akkutól kiindulva az összes test vezetéket, hogy rendesen meg vannak e a csatlakozások. Lehet, csak valahonnan lecsúszott a csati. Ha minden jó, akkor a foglalatokat kell alaposan átnézni. Ehhez jó a műszer, mert az egyik végét rárakod az akksi negatívjára, és a másik végével végigméred a test kábeleket. Ahol ellenállást mérsz, vagy szakadást, ott nem jó a vezeték. Mindezt gyújtás nélkül persze.
Persze feltétel, hogy az akksi tuti jó legyen. Ha az nem jó, neki se állj. Vagy próbáld autó akksiról, nem lesz semmi baja, viszont a hiba még látványosabban elő fog jönni.
Remélem tudtam segíteni.