Visszajelző párhuzamosan van kötve a fényszóróval, az nem játszik.
Mérjetek rá a fényszóróaljzatra, és onnan végig a kábeleken hol tűnik el az áram. Viszont ha tompitottad meg van, akkor a fényváltó kapcsolót nézegesd!
Biztosíték a tank mögötti dobozban biztos jó!?
Ismét problémával fordulok hozzátok: a legutóbbi túrám óta nem jó a távolsági fényszóróm és a fénykürtöm sem. Izzót néztem az jó, biztosítékot is az is jó (ugye csak az aksinál van bizti?) Szerintetek? Kapcsolót levettem ott minden okésnak tűnik. A fénykürt kapcsolójához hozzá érintettem egy vezetéket meg a fényszóró csatlakozójához is de semmi. A kék visszajelző sem működik, lehet abban ment ki az izzó és az nem zárja az áramkört?
Heló mindenki! Nemrég írtam azzal kapcsolatban hogy ha gyújtást adok a motorra akkor rögtön pörög az önindító magától! Köszönöm a válaszokat rá de nem az a gond hanem az indító relé van benne kiégve! Ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni hogy valaki találta már meg az indító relét benne? 2 vastag vezeték megy bele 2 vékony jön ki belőle és egy kis kockaalakú reléről van szó! Ha bárki tudja hogy merre van megköszönném !
Mindkettő kapcsoló a főfékhengereknék van. Húzd le mindkettőt és próba. Aztán az egyiket vissza, aztán a másikat.
Hátsóhoz le kell venni a lábtartólemezt, arra van rögzítve. Elsőn meglátod.
heló.
Először is köszi a választ.
Fejidomtartó konzol van csak hajolva.az is kapott a srácnál.ha lennének méretek hozzá nekilátnék helyreütlegelni.műszeregység is tört,azt találtam bontóban 20000ft.mennyire sérültek az idomok amiket kínálnál?hasidomom van,ha lenne oldalidom meg fejidom már csak lámpa kéne,meg tükör meg......jaj istenem
Majosháza spoilerek...
Kisebb vagyon! Ha tudod javítani sérült fejidomom és oldal idomom van! (Jelképes összegért)
Fejidom tartó konzolja meg van?Mert ha nincs akkor az drága kör! Akkor jobban jársz ha nem spoilerezed!
Ha digit műszeres akkor le kell szedni a kormányt karokat felülről 4 csavar a Szároknál kereket ki veszed és kint is a teló.
A teló tetején a kupakot valamivel rugó ellenében lenyomod kiszeded a biztosító gyűrűt meg a kupakot.
Olaj kiborít. Az aljában van egy csavar azt ki lazítod és szét tudod húzni a szárat! És szárral együtt ki jön a szimering is csak előtte szedd le a porvédőjét meg a biztosítot porvédő alatt... Kb ennyi aszem! Ha jól emlékszem
Na meg van szerintem a bibi. Csak fék használatakor csapja ki. Azaz húzok egy féket és kivágja. Valamikor szerintem azért bírja tovább, mert mnimálisan vastagabb a biztosíték szál.
Azt mondod feszszabályzó, azt is megnézzük majd. Első körben szeretném megkérdezni mit hol találok. Hol a fesz.szabályzó? És hol van az első és hátsó fékvezeték összedugva. Szét akarom húzni, és akkor kiderül, hogy az első vagy a hátsó fék csinálja. Mivel most egy körön van nem derül ki ugye, ha széthúzom akkor már igen. Köszi a segítséget előre is! Lesz villanyszerelő ismi... :)
Sziasztok!
Új vagyok itt de öröm rf-esnek lenni.
Nemrég vettem egy 94 es 400 ast.Egyből kérdéseim lennének:telószár szimering csere kéne,hol lehet beszerezni a szimeringet és kb mennyiért?
Sérült volt a gép az előző tulajnál.Nincs rajta csak farokidom.Szerintetek érdemes idomgarnitúrát venni vagy hagyjam így univerzális fejidommal és kész?Mert ahogy olvastam horror összeg egy garnitúra idom.Előre köszi
tuti , hogy feszűltségszabályozó!előző motoromnál szinte ugyan ezek a problémák jelentjeztek.anyi csavarral , hogy amikor szerelőhőz vittem tökéletessen működött.1 év és a 4.szerelő után sikerült kijavítani:D
az őnindító kapcsolója zár össze folyamatossan.a gyújtással csak áramot adsz amelyet a kapcsoló zár a - hoz.
ha nem ez akkor magánál az őnindítónál van egy kis zárlat.
A kapcsoló és önindító között nézz körül. Lehet csak a kapcsolója szar... Kapcsoló szálat mérd meg mert van egy szál amin kap 12V fixen és van a vezérlő szál. Ott kell meg nézned hogy a vezérlés folyamatos vagy kapcsolja...
Ha mindig újra és újra kicsapja ugyanazt a biztosítékot, akkor valahol zárlat van. Rosszabb esetben a feszszabályzó problémás.
a fékkar húzásakor azért halványul a többi lámpa, mert a féklámpa miatt kevesebb áramot kap. Ha nem működik a féklámpa, akkor viszont megint gyanús, hogy feszszabályzó.
Na egyelőre sikerült megcsinálnom, egy 15A-es biztit kellett kicserélni, de sajna a probléma nincs megoldva teljesen :(
Az van, hogy előjött minden amit tegnap írtam, hogy nincs a bizti csere után, de 300m után megálltam leállítottam, majd újra gyújtás, és megint a tegnapit produkálta, azaz elment minden. :(
Most veszek vagy 10db biztit...
Jah és annyi volt még, ami fura volt nekem, hogy alapjáraton, amikor behúztam a fékkart, akkor elhalványult az üreset jelző lámpa és a sárga benzin jelző is.
Tegnap meg akartam nézni, de nem találtam biztosítékokat az ülés alatt... Hol keressem? Ott van a computer, vagy vmi fekete doboz, az akksi, és kb ennyi... Merre van?
Kéne segítség minél hamarabb! Aki nem tud aludni, vagy korán kel, írjon nekem vmi hasznosat légyszi, mert holnap délelőtt mennénk a párommal a Mátrába...., 2 hete tervezzük....
KÖvetkező van a motorral: ma kocsival kellett mennem délután egy helyre. Ilyenkor motort csak kitolom, kigurulok vele a kocsi mellől, nem indítom be, de gyújtást rá szoktam adni. MOst is ez volt, kocsival kiálltam, majd ülök vissza a motorra, hogy visszatoljam és vmi furi volt. Tompított világítás megy, de azon kívül semmi! Hátsó lámpa, féklámpa nem megy, indexek nem mennek, duda nem szól, vészvillogó nem megy, műszerfal világítás nincs, olajnyomáslámpa, üreset jelző lámpa(N), üzemanyag jelző nem ég(kéne világítania, mert kevés van benne),csak tompított fény van, fénykürt, meg refi., de ennek jó a visszajelző lámpája a műszerfalon, vagyis, ha rányomom, akkor kéken vilgít, de csak ez az egy ég a műszerfalon, semmi más. Kilométer számláló semmit nem mutat, meg az se, hogy mennyit mentem az üzemanyag lámpa világítása óta. Tehát nincs semmi, ami elektromos, csak tompított elől, meg refi. Viszont a motor meg szivató nélkül indul! És csak kigurultam vele a garázsból, ennyi. Ötlet? Van vhol biztosíték tábla? Tök sötétben nem tudtam mit csinálni, csak mozgattam a fejidom alatti kábelkötegeket, de semmi :(
Fasza lenne, ha vki írna vmit, mert ötletem sincs mi lehet. 1 hónapja pereceltem egy kicsit(csak csúsztam), elcsúszott az első kerék vmi szaron, féktávon, de kb 10-el csúsztam csak. Azóta már mentem vele csomót, semmi baja nem volt. A jobb indexem eltört, csak a búra, izzó már nem, lhet ott lett vmi zárlat?
Tényleg van vkinek eladó jobbos index?
Segítsetek, megőrülök, ha nem tudok elmenni :(
Mérjetek rá a fényszóróaljzatra, és onnan végig a kábeleken hol tűnik el az áram. Viszont ha tompitottad meg van, akkor a fényváltó kapcsolót nézegesd!
Biztosíték a tank mögötti dobozban biztos jó!?
Legnépszerűbb képek a barátnő a motoron!
Ő lenne az.
Hátsóhoz le kell venni a lábtartólemezt, arra van rögzítve. Elsőn meglátod.
Először is köszi a választ.
Fejidomtartó konzol van csak hajolva.az is kapott a srácnál.ha lennének méretek hozzá nekilátnék helyreütlegelni.műszeregység is tört,azt találtam bontóban 20000ft.mennyire sérültek az idomok amiket kínálnál?hasidomom van,ha lenne oldalidom meg fejidom már csak lámpa kéne,meg tükör meg......jaj istenem
Kisebb vagyon! Ha tudod javítani sérült fejidomom és oldal idomom van! (Jelképes összegért)
Fejidom tartó konzolja meg van?Mert ha nincs akkor az drága kör! Akkor jobban jársz ha nem spoilerezed!
Teló:
Olaj 503 ml kell száranként!
RF 600 szimering elvileg ugyan az ez gyakorlatilag is így van!
http://www.biker-world.hu/egyt...
Ha digit műszeres akkor le kell szedni a kormányt karokat felülről 4 csavar a Szároknál kereket ki veszed és kint is a teló.
A teló tetején a kupakot valamivel rugó ellenében lenyomod kiszeded a biztosító gyűrűt meg a kupakot.
Olaj kiborít. Az aljában van egy csavar azt ki lazítod és szét tudod húzni a szárat! És szárral együtt ki jön a szimering is csak előtte szedd le a porvédőjét meg a biztosítot porvédő alatt... Kb ennyi aszem! Ha jól emlékszem
Azt mondod feszszabályzó, azt is megnézzük majd. Első körben szeretném megkérdezni mit hol találok. Hol a fesz.szabályzó? És hol van az első és hátsó fékvezeték összedugva. Szét akarom húzni, és akkor kiderül, hogy az első vagy a hátsó fék csinálja. Mivel most egy körön van nem derül ki ugye, ha széthúzom akkor már igen. Köszi a segítséget előre is! Lesz villanyszerelő ismi... :)
Új vagyok itt de öröm rf-esnek lenni.
Nemrég vettem egy 94 es 400 ast.Egyből kérdéseim lennének:telószár szimering csere kéne,hol lehet beszerezni a szimeringet és kb mennyiért?
Sérült volt a gép az előző tulajnál.Nincs rajta csak farokidom.Szerintetek érdemes idomgarnitúrát venni vagy hagyjam így univerzális fejidommal és kész?Mert ahogy olvastam horror összeg egy garnitúra idom.Előre köszi
http://www.vatera.hu/listings/...
ha nem ez akkor magánál az őnindítónál van egy kis zárlat.
a fékkar húzásakor azért halványul a többi lámpa, mert a féklámpa miatt kevesebb áramot kap. Ha nem működik a féklámpa, akkor viszont megint gyanús, hogy feszszabályzó.
Az van, hogy előjött minden amit tegnap írtam, hogy nincs a bizti csere után, de 300m után megálltam leállítottam, majd újra gyújtás, és megint a tegnapit produkálta, azaz elment minden. :(
Most veszek vagy 10db biztit...
Jah és annyi volt még, ami fura volt nekem, hogy alapjáraton, amikor behúztam a fékkart, akkor elhalványult az üreset jelző lámpa és a sárga benzin jelző is.
Ötlet?
KÖvetkező van a motorral: ma kocsival kellett mennem délután egy helyre. Ilyenkor motort csak kitolom, kigurulok vele a kocsi mellől, nem indítom be, de gyújtást rá szoktam adni. MOst is ez volt, kocsival kiálltam, majd ülök vissza a motorra, hogy visszatoljam és vmi furi volt. Tompított világítás megy, de azon kívül semmi! Hátsó lámpa, féklámpa nem megy, indexek nem mennek, duda nem szól, vészvillogó nem megy, műszerfal világítás nincs, olajnyomáslámpa, üreset jelző lámpa(N), üzemanyag jelző nem ég(kéne világítania, mert kevés van benne),csak tompított fény van, fénykürt, meg refi., de ennek jó a visszajelző lámpája a műszerfalon, vagyis, ha rányomom, akkor kéken vilgít, de csak ez az egy ég a műszerfalon, semmi más. Kilométer számláló semmit nem mutat, meg az se, hogy mennyit mentem az üzemanyag lámpa világítása óta. Tehát nincs semmi, ami elektromos, csak tompított elől, meg refi. Viszont a motor meg szivató nélkül indul! És csak kigurultam vele a garázsból, ennyi. Ötlet? Van vhol biztosíték tábla? Tök sötétben nem tudtam mit csinálni, csak mozgattam a fejidom alatti kábelkötegeket, de semmi :(
Fasza lenne, ha vki írna vmit, mert ötletem sincs mi lehet. 1 hónapja pereceltem egy kicsit(csak csúsztam), elcsúszott az első kerék vmi szaron, féktávon, de kb 10-el csúsztam csak. Azóta már mentem vele csomót, semmi baja nem volt. A jobb indexem eltört, csak a búra, izzó már nem, lhet ott lett vmi zárlat?
Tényleg van vkinek eladó jobbos index?
Segítsetek, megőrülök, ha nem tudok elmenni :(