Hali! Naa, nemtom Te hogy állsz a termosztát kérdéssel. Én kicsit utánajárogattam, mert a Start Autó baszik visszaírni. Szóval mint kiderült, hogy jó bele a Suzuki swift-é (1.3, 1989.03-2001.05, G13A motorkód). Ez 88 fokon nyit, én 1790Ft-ért vettem a flórián téren egy autósboltban. A lényeg, hogy a termoszát átmérője 44mm a mélysége 23mm. Ma beszereltem, nem volt nagy kunszt, fél óra alatt megvolt. Az én termommal az volt a baj, hogy állandóan nyitva volt, ezért nem melegedett a motor eléggé. Az új termoval beindítottam a mocit és kb. 5 perc alatt már a második kék vonalnál volt. Mentem is a géppel, szépen melegszik, nem hűti a menetszél. Kíváncsi leszek milyen lesz ha majd bejönnek a reggeli mínusz fokok. Remélem nem csak neked, Mindenkinek segítettem ezzel akinek termosztátproblémája van!
Autóba is csinálnak ekkora méretűt. Nekem annyi volt a méreteltérés megoldása, hogy a házban lévő egyik felöntést kicsit le kellett reszelni mert erősebb a termopatron kengyele.
Na és erről hiányzik a tányéron lévő 4 furat.
Nos kezdem azzal ami kérdés volt másnak is! Thermosztát...
Ha valaki nem tudja hogy van e benne le szedi a tankot és ott le kell szedni a hűtő rendszer kupakját. Ujjal bele lehet nyúlni persze mikor hideg a motor. És ha ott nem érez semmit akkor nincs benne.
Ami a lényeg gyárilag 76,5 foknál kezd nyitni és 85foknál van fullra nyitva. ez 100% mert hiteles hőmérővel meg mértem...
Pár kép annak aki neki áll szerelni! Bár milyet szerintem nem lehet be tenni a helyére tehát ha valakinek nincs szerintem nehéz pótolni vagy csak motoré jó de lehet tévedek!
Amit a tolómérős képen értéket láttok az az értéke felső körnek ami beül a házba!
Aztán ma csináltam egy házi szinkron tesztert! Nos nem egy olcsó dolog és nem is 100% tuti nem olyan mint egy szerelőnek a műszere. De nagyon jól belehet vele lőni és meg marad! Majd a fogyasztásánál ki derül, de menet tulajdonságai sokkal jobb lett neki! Egyenletesen jár sokkal erősebb és meg lepődtem de meg szűnt minden remegés a motoron. Gáz nélkül pöcröff Kicsit még lehetett volna finomítgatni de én olyan 90% osnak mondom. Majd a kútnál kiderül :D
Jeladót vakard meg a kábeltövek környékén és tudsz hozzá forrasztani drótot. Utána sziloplasztal vagy f.bs http://www.profifuga.hu/FBS-To... ragasztóval szigetelheted.
Bár ha leveszed a plexit, és az a műszerfal előtti burkolatot, hozzá is férsz a visszajelzőhöz.
oldalsó rekeszes burkolatok, plexioszlopok belső burkolata, tükrök, plexi, fekete plexi alatti takaróelem.
Kicsi rizsszem izzó kell bele.
Nem kell szétszedni. Fejidomot pár csavar tartja, utána aláférsz az égőhöz.
Gyújtás ráadásakor égnie kell ha jó az izzó. Vagy 3 csavar fogja a műszerfalat amit ki is tudsz bontani.
Már megtaláltam, viszont a szintjelzőre nem tudtam visszaforrasztani, - nagyon minimális látszik a vezetékből és nem sikerült. De hozzáérintettem gyújtás rá és nem világított. Hét végén újra nekiesek. A műszerfalat nehéz szétszedni, hogy megnézzem az izzót?
Nos levettem a tankot, megtaláltam a szintjelzőt és a vezetékek tőben el vannak törve. Megyek forrasztok rá vezetéket, de nem találom a kötegen a csatlakozóját. Merre keressem?
Megvolt Kunmadaras! Duplakanyart tettünk Asszonykámmal, mert itthon akartunk 20ázni. Így 610 km volt a péntek indulástól, szombat hazajövetel, vasárnap fel,este vissza távolság. Az első nap növelte meg kicsit jobban a távot, mert bent is mociztunk, meg ki a városba, meg ilyesmi. A 150 kmes etapokat 1 - 2 megállással teljesítettük, bár vasárnap kivételével nem az ülepünk miatt. Első felfelé úton egyszeméllyel 120-135ös tempóval, első hazafelé ( innentől minden úton 2 személlyel) 85 – 100 (erős oldalszelünk volt, nem volt kellemes). 2. felfelé út 95 – 105 között, hazafelé 95 -100 másik motoros hawerrel és az autós különítménnyel együtt. Fogyasztásom 5,98 azaz 6 liter kereken az egész hétvégét tekintve, aminek nagyon örülök. Üzemanyag E85 és 95 benzin keverék volt ( 36 liter össz-üzemanyagból 15 etanol összesen). E85 hatását nem éreztem a hidegindítási alacsony alapjáraton kívül.(pici szívtóval 1500 1/f en szoktam melegíteni.) Még a fogyasztáshoz hozzáteszem, hogy 4000/min = 100km/h, 5000/min = 140km/h. Madarasi programok szokásosan jók voltak. Bent láttam egy RF-et. Olyan kék színe volt mint Rony RFjének, de a gazdájával nem beszéltem. Hazafelé jövet (vasárnapi út) láttam még egy RFet, jött mögöttünk a madaras tábláig, ott ránk előzött, aztán Kunhegyesen megállt tankolni, majd újra ránk előzött, de 90-100as tempónkat tekintve nem csoda. A vasárnap látott RF bordó volt szürke csíkozással, fejidomon is szürke matricázással.
Hirtelen sztem mindent leírtam. Jó hétvége volt.
Üdv MINDENKINEK!
Teszek majd fel képeket is...
Sziasztok!
Típusváltás miatt eladóvá vált szeretett túramotorom. Nem írom hogy kevés km-rel, meg hölgy tulajtól, stb. Valós km-rel, rendezett papírokkal, tavaszig műszakival, kisebb fényezési hibákkal, illetve kisebb váltóhibával, (kidobálja a 2. fokozatot). Így vettem, soha nem volt ebből problémám, csak kihagytam azt a fokozatot. Nagyon erős, megbízható motororral. Nagyon jó kezdő, újrakezdő, vagy túra motor. Soha nem hagyott ott sehol. Ajándék vészvillogóval, pótféklámpával, túradobozzal, gyári és sport kipufogóval. Fényezési hibákkal és szakadt vezető üléssel Fixen ennyi az ára, ha esztétikailag rendberakva kell (fényezés + ülés varrás) akkor 420000 Ft. Ilyen olcsón nem nagyon találsz egy megbízható, alacsony fenntartású, erős sport-túra motort.
Képek az adatlapomon.
Cső!Bocs hogy csak most reagálok de nyaralni voltam. képem sajna nincs de facebookon van egy oldal ahova fel lett tolva pár kép meg video a felvonulásról.lesd meg,hátha látszol rajta.Az oldal neve értelemszerűen zámolyi motorosok meg ha tudok képet szerezni akkor szólok majd de nem nagyon volt időm törődni az elmúlt hétvégével mert másnap indultam balcsira és most értem haza.
600 km lesz a hétvégém, 150km oda, szombat haza, mert borfeszt van és vasárnap stunt döntőkre vissza, este haza. Lehet elég lesz a hátsómnak, de végre meglesz az idei "nagy" túrám is.
Hétvégére MINDENKINEK a legjobbakat!
Üdv: Gyula RF 900
Nagy dilemmázgatás után arra jutottam, hogy mivel kb. idáig jó ha 6x motoroztam az én szeretett paripámmal, és amúgy is jobban kéne egy autó... szóval hogy eladom...
Amit tudni illik róla: 2000 évjárat, 2002-es forgalomba helyezésű RF 400 RV, bordó (nem piros :) ), 39.000 km, Red Baronban vásárolt, hibátlan műszaki állapotú motr, friss vizsgával, szerintem nagyon jó motorral (egy ismerősöm zx6r-jéről átpattanva meglepődve tapasztalta erejét :) ).
Idővel egy hátsó guminak szerintem örülne, kisebb karcok is vannak (kavics felverődés). Megtekinthető a III. kerületben.
Ja, 390.000-re tartom, képeket az adatlapomon lévő galériákban találtok még (Eleanor).
bal oldali visszapillantot keresnek,ha volna valakinek elfekvoben 900ra kellene
koszi