Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az üzemanyag tartalékjelzője elméletileg, és a szervizdoksi szerint a képen megjelölt helyen van . Sárga lámpa. HA az izzó jó benne, akkor kábelszakadás, vagy rossz jeladó a hiba oka.
Szombaton Pestről Kecskemét felé megyek motorozni egyet. Ha valakinek van kedve meginni egy valamit ott, vagy útközben, szóljon.
igen én voltam az én egyébként mindig tartalékra álitom a csapot és úgy járok vele
engem érdekell de csak a jövő honap jó nekem
Asszem nekem is ilyen, már én is kerestem az üzemanyag visszajelzőt, de én sem találtam
Sziasztok hölgyek-urak!

Nagyobb kihagyásom ellenére úgy-ahogy képben vagyok a történésekkel, de most, hogy kimagyaráztam magam, felteszem a kérdést: idén Kakucs még valaki?
Hello!

ebben a műszerfal elrendezésben is lennie kell üzemanyagszint jelzőnek.
Sárga színűnek kell lennie FUEL felirattal.
Sziasztok! Ha valakinek szüksége lenne egy vezérmű lánchoz, és feszítő kengyelhez az szóljon, van egy belőle, gyári, kidobnom nem kellene. Ja, és a 400-ashoz való a kengyel bontatlan csomiban van, a láncot csak azért bontottam ki, mert kíváncsi voltam rá .
nekem ilyen a műszerfalam:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Zöld- üres, piros-olaj, sárga -index, kék - távolsági, és ennyi
Persze. Ott van neked is amit még nem láttál világítani az lesz az.
Viszont mikor ráadod a gyújtást akkor világítani kell az üreset jelző zöldnek, olajnyomás pirosának és a tanktartalék sárgájának.
A benzínkut figurás az az üres alatt.
Végülis igen, ez eszembe se jutott...
Gondoltam létezik hozzá valamilyen konzol, vagy távtartó...
Kutakodok még azért a neten, hátha van valami "humánusabb" megoldás is.

Köszi az ötletet!
nekem nem világít semmi, minden évjáratnál kellene benne lennie visszajelzőnek?
Én örülök, hogy van tartalék állítás egyáltalán. Mostani motorokon csak a lámpa van és ha elfogy a benzin akkor még csak nem is rángat hanem megáll.
A sárga tanklámpa már tartalék előtt világít! Ha nekiál rángatni 200km után valamikor akkor teheted is tartalékra.
Veszel kormánykiemelőt csőkormánnyal és ráfúrod a villahidra. Előtte nézd meg elérnek-e a bovdenek, kábelek!
pl.: http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok!

Lehet, hogy talán emlékeztek rám...
Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e olyat, hogy kormány magasító ehhez a típushoz? Kb. 10-15 cm-vel magasabbra kellene raknom a kormányt...

Ja, múlthéten a III. ker. bécsi úton kit láthattam egy szürke RF-el, két személlyel a shell kút melletti lámpabolt előtt? :) - gyönyörű darab...
június vége óta van meg, meg vagyok vele elégedve, első nagymotornak szerintem jó választás volt. Az nem tetszik, hogy nem jelzi azt, hogy mikor kellene tartalékra tenni, - de nem bántam meg. Amúgy hétvégén nem voltál kállóban a felvonuláson? - sztem téged láttalak, csak én kocsival voltam.
És hova kötöd?
Minket ez a téma Rffel kapcsolatban nem érint.
Én holnaptól itt leszek: http://www.zorallsorolimpia.hu...

Jövő hét végén meg SITKE! http://kimozdulo.hu/2011-es-si...
Ha motorboltba mész, ott szinte minden suzukiba ezt adják mert egyformák értékre is. Ház csak az autósboltba kell. enyémbe is 85 fokos van évek óta. Még a 4kilósba vettem, onnan került át a 6osba.
Jah már értelek oks! Szerintem lehet hogy le durrantom róla aztán meg veszem hozzá
De akár milyen jó bele? Hát az lesz az első kérdése mibe kell?
Te órád vezetéke kontakthibás vagy meg van törve. Kerékagy bal oldaláról kapja az is a jelet, nézd végig a csatlakozókat, kábelt.
Kilóméteróraspirált tekerd le az első kerékagy bal oldalánál, és ha ki tudod húzni a bele egy részét akkor az szakadt, csarélni kell. Ha nem jön ki és ujjaid közt megtekerve a spirált elindul a mutató akkor a meghajtása ment szét.
Abba mozog a kilóméteróraspirál.
De téged ez nem érint.
Termosztátot kapsz akármelyik motorkereskedésben gyári értékűt 76 fok ha jól emlékszem. De autósboltban olcsóbban 80-86 közöttit. Házat vidd méret miatt.