Én most engedtem le belőle a vizet és nekem is probléma volt megtalálni. Én a használati utasítás szerint a motor bal oldalán (a sebváltó kar) levettem a borítást és ott van egy vastag cső, ami csatlakozik a motorhoz. Azt kötöttem el és így engedtem le az összes folyadékot. A kieggyenlítő tartály kupakját vedd le, hogy a nyomás miatt. (Én elbasztam, mert kiengedtem a földre az egészet, de kiderült, hogy fagyálló volt :D az előző gazdája nememlítette.)
Sziasztok. Első motoromat vettem egy Suzuki rf 600 r-est és mivel új
motor nem vagyok tisztába egy két dologgal!
Segítene valaki hogy hol tudok fagyálló folyadékot cserélni rajta?
A 2Z az fém porvédőgyűrűs, a 2RSH pedig műanyag porvédős.
Anno 2RS-t vettem az RF-be, most a Bandithoz is azt veszek,
annak ellenére, hogy a gyári 2Z. Szerintem ide felesleges...
Baloldali idomom van de sérült! A kis fiókok kopoltyúk is azt hiszem meg vannak! De azok is sérültek!
Ha érdekel írj... garamkalaci@gmail.com és dobok képet és meg egyezzünk...
Helló! Nem tudom neked mennyire fullad le és hogy me áll e a motor?
Nekem 400-asom van és mikor meg vettem az enyém is csinált ilyet! Nekem sok volt a benzin kormolta a gyertyákat.
Nekem rossz helyen volt a subert. Gyárilag ha jól tudom a középső állását javasolják. Nekem is ott volt. Feljebb raktam felülről a másodikba és minden gondja meg szűnt! Viszont sokkal gyengébb a motor cserébe jobban is eszeik! Bár nekem egy tuti CO állítás kellene még mert szerintem kicsit még most is sokat kap!
Nekem ezt a ledadogó dolgot meg oldotta. Hozzá teszem amit a többiek írtak tömítések tűszelepek nekem cserélve lettek ez idő alatt! Bár tűszelep nekem azért lett cserélve mert 1 henger kihagyott...
Normál golyóscsapágy kell hozzá, számát nem tudom, esetleg ha marad időm megmérem méretileg.
Érdemes felmelegíteni a kerékagyat ( rezsón vagy vannak azok a nagyon meleghőlégfúvók "hajszárítók") mielőtt kiütöd a csapágyakat.
Szevasztok.
RF 600 asomat mar 1 hónapja leállítottam (elhamarkodottan), és most javítgatom. Levegőszűrő, olajszűrő csere stb. A gondom csak az, hogy nem leltem első kerékbe csapágyat itt nálunk (szlovakia). A kérdés (mivel még nem szedtem szét). Ezek a csapágyak normalizáltak és ha igen milyen szám alatt találom meg őket valamelyik csapágyat forgalmazó cégnél. A csapágyakon kívül lessz e szükségem valami másra is, ami szétszedéskor esetleg roncsolódhat, vagy csak egyszer használatos. Esetleg kell valami speciális szerszám a cseréhez?
A választ előre is köszönöm!
motor nem vagyok tisztába egy két dologgal!
Segítene valaki hogy hol tudok fagyálló folyadékot cserélni rajta?
A 2Z az 19-et. Ha nem csal a katalógus...
Anno 2RS-t vettem az RF-be, most a Bandithoz is azt veszek,
annak ellenére, hogy a gyári 2Z. Szerintem ide felesleges...
Ha érdekel írj... garamkalaci@gmail.com és dobok képet és meg egyezzünk...
Esetleg nem volna valakinek egy felesleges,eladó sorban lévő bal oldal idomja kopoltyúkkal együtt?
Üdv.Bandi
Ezt helyesbíteném hogy nem ideális mert a co csavarral keveréket állítunk :S Sorry a fogalmazásért!
Nekem 400-asom van és mikor meg vettem az enyém is csinált ilyet! Nekem sok volt a benzin kormolta a gyertyákat.
Nekem rossz helyen volt a subert. Gyárilag ha jól tudom a középső állását javasolják. Nekem is ott volt. Feljebb raktam felülről a másodikba és minden gondja meg szűnt! Viszont sokkal gyengébb a motor cserébe jobban is eszeik! Bár nekem egy tuti CO állítás kellene még mert szerintem kicsit még most is sokat kap!
Nekem ezt a ledadogó dolgot meg oldotta. Hozzá teszem amit a többiek írtak tömítések tűszelepek nekem cserélve lettek ez idő alatt! Bár tűszelep nekem azért lett cserélve mert 1 henger kihagyott...
Érdemes felmelegíteni a kerékagyat ( rezsón vagy vannak azok a nagyon meleghőlégfúvók "hajszárítók") mielőtt kiütöd a csapágyakat.
RF 600 asomat mar 1 hónapja leállítottam (elhamarkodottan), és most javítgatom. Levegőszűrő, olajszűrő csere stb. A gondom csak az, hogy nem leltem első kerékbe csapágyat itt nálunk (szlovakia). A kérdés (mivel még nem szedtem szét). Ezek a csapágyak normalizáltak és ha igen milyen szám alatt találom meg őket valamelyik csapágyat forgalmazó cégnél. A csapágyakon kívül lessz e szükségem valami másra is, ami szétszedéskor esetleg roncsolódhat, vagy csak egyszer használatos. Esetleg kell valami speciális szerszám a cseréhez?
A választ előre is köszönöm!
5-6ezerér adnak.