Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most engedtem le belőle a vizet és nekem is probléma volt megtalálni. Én a használati utasítás szerint a motor bal oldalán (a sebváltó kar) levettem a borítást és ott van egy vastag cső, ami csatlakozik a motorhoz. Azt kötöttem el és így engedtem le az összes folyadékot. A kieggyenlítő tartály kupakját vedd le, hogy a nyomás miatt. (Én elbasztam, mert kiengedtem a földre az egészet, de kiderült, hogy fagyálló volt :D az előző gazdája nememlítette.)
Sziasztok. Első motoromat vettem egy Suzuki rf 600 r-est és mivel új
motor nem vagyok tisztába egy két dologgal!
Segítene valaki hogy hol tudok fagyálló folyadékot cserélni rajta?
Azok igen, de a sok olcsó csapágy nem igazán tartós magasabb fordulaton.
A legalapabb eSKáeF is 12000/perc-et bír .
A 2Z az 19-et. Ha nem csal a katalógus...
2000 fordulatot legalább bírjon!
A 2Z az fém porvédőgyűrűs, a 2RSH pedig műanyag porvédős.
Anno 2RS-t vettem az RF-be, most a Bandithoz is azt veszek,
annak ellenére, hogy a gyári 2Z. Szerintem ide felesleges...
Ment mail!
Baloldali idomom van de sérült! A kis fiókok kopoltyúk is azt hiszem meg vannak! De azok is sérültek!
Ha érdekel írj... garamkalaci@gmail.com és dobok képet és meg egyezzünk...
Sziasztok!
Esetleg nem volna valakinek egy felesleges,eladó sorban lévő bal oldal idomja kopoltyúkkal együtt?
Üdv.Bandi
Köszönöm az infót. Melyiket ajánlanátok inkább? A másodiknal gumi gufero van, míg az elsőnél valami fém köpeny?
Köszi!
Igen.
"Bár nekem egy tuti CO állítás kellene még mert szerintem kicsit még most is sokat kap!"

Ezt helyesbíteném hogy nem ideális mert a co csavarral keveréket állítunk :S Sorry a fogalmazásért!
Helló! Nem tudom neked mennyire fullad le és hogy me áll e a motor?
Nekem 400-asom van és mikor meg vettem az enyém is csinált ilyet! Nekem sok volt a benzin kormolta a gyertyákat.
Nekem rossz helyen volt a subert. Gyárilag ha jól tudom a középső állását javasolják. Nekem is ott volt. Feljebb raktam felülről a másodikba és minden gondja meg szűnt! Viszont sokkal gyengébb a motor cserébe jobban is eszeik! Bár nekem egy tuti CO állítás kellene még mert szerintem kicsit még most is sokat kap!
Nekem ezt a ledadogó dolgot meg oldotta. Hozzá teszem amit a többiek írtak tömítések tűszelepek nekem cserélve lettek ez idő alatt! Bár tűszelep nekem azért lett cserélve mert 1 henger kihagyott...
Ez 600-asé? Meg egyezik a 400aséval?
első csapágy száma 6203 2Z vagy 6203 2RSH
Normál golyóscsapágy kell hozzá, számát nem tudom, esetleg ha marad időm megmérem méretileg.
Érdemes felmelegíteni a kerékagyat ( rezsón vagy vannak azok a nagyon meleghőlégfúvók "hajszárítók") mielőtt kiütöd a csapágyakat.
Azt még én se találtam. Ha lelsz, szólj!
eredeti suzuki rf 600 r-hez matricákat nem lehet vhol venni?sok helyen kerestem de még nem találtam...
itt megtalálsz majdnem minden alkatrészt. http://www.partsdepot.cz/
köszönöm a hozzászólásodat.Szép napot kívánok :-)))
Szevasztok.
RF 600 asomat mar 1 hónapja leállítottam (elhamarkodottan), és most javítgatom. Levegőszűrő, olajszűrő csere stb. A gondom csak az, hogy nem leltem első kerékbe csapágyat itt nálunk (szlovakia). A kérdés (mivel még nem szedtem szét). Ezek a csapágyak normalizáltak és ha igen milyen szám alatt találom meg őket valamelyik csapágyat forgalmazó cégnél. A csapágyakon kívül lessz e szükségem valami másra is, ami szétszedéskor esetleg roncsolódhat, vagy csak egyszer használatos. Esetleg kell valami speciális szerszám a cseréhez?
A választ előre is köszönöm!
Az jó dolog mikor kinövi az ember a motorját, de ha a kategóriaváltás nem kötődik a nagyobb RF-ekhez, az szomorú.
Kilométer óra kihajtást keresek r600-hoz 1995 évjárat.Tudna segíteni valaki?