Lánc rendesen kenve van ?
Ha sokat állt és már száraz, vagy érte eső, akkor az menet közben adhat csúnya hangot.
Ha gondolod egy alkalmas lejtőn húzz kuplungot és állítsd le a motort.
Én így jöttem rá, hogy a végét járós láncom mennyire zajos, illetve
hogy fél lábbal a sírban vannak az első kerékcsapágyaim.
Csak nehogy ráengedd a kuplungot indítás előtt...
Ma jó idő volt így gurultam egy nagyobbat és olyan csúnya zaja volt a blokknak olyan mintha valami nem stimmelne a szelepeknek vagy a vezér műláncnak szerintetek mi lehet próbáltam videót csinálni de azon nem lehet hallani üresbe nincs is olyan erős zaj csak sebességbe
Mivel hogy belső fesszabos nem nagyon lehet akármilyet találni hozzá!Én meg használtat nem szoktam venni alkatrészből mert nem biztos hogy 1-2 naptól tovább birja!Vettem nemrég hullámos féktárcsát 25000-ért 2 hónapot birt és elrepedt!Pedig hátsó fék nekem csak disznek van...
Kopott, vagy rossz nyomáson üzemekő gumi okoz hasonlókat. Kormányvégsúlyaid megvannak?
Pár közeli távoliképet csinálj a motorról és tölcsed fel hátha észrevenni rajt valami mást is.
Hát szerintem gumishoz vidd el és centiroztasd ki. Lehet le esett a súly és azért ráz... De ezt egy gumis géppel menézi neked hogy mi a gond... Vagy a kerékagycsapágy rogyott meg! ( Na ebben majd a többiek is hozzá szólnak)
Gumit pumigumi.hu-ról tudsz olcsón jót venni
Újabb segítségért fordulok hozzátok!
A napokban motorozás közben egy furcsa dologra figyeltem fel! Ha megyek a géppel és lassabb tempóval megyek akkor a kormányom ráz jobbra-balra, de megnéztem hogy valójában a kerekem jár jobbra-balra vagyis hát ahogy én láttam a gumi jár vagy a felni miatt van de nem tudom biztosan melyik! Ezzel nem is foglalkoznék annyira de hallom, hogy ez miatt a féktárcsa is beleér a fékbetétbe! Szerintetek mi lehet a probléma? Ha felni akkor neten hol tudok utána nézni újnak vagy javítás és a guminak?
Igy van. Méghozzá a termosztátházon levő vezetékes jeladó.
Annak a csatlakozóját széthúzod, ventilátor felöli oldalt összezárod akkor mennie kell a kényszerhűtésnek.
Ventillátor megy, azt nem hiszem!
Olyan hangja van mint az auzóknál ha bekapcsol és nyomja rendesen a meleget hátra.
Ha a tankot leveszed, hidegen vedd le a termosztátházon levő hűtősapkát. túlfolyót szorítsd el fogóval, legyen tele vízzel a kupakig. Motort beindítod és tenyérrel lefogod a sapka helyét. Ha érezhetően gyorsan növekszik a nyomás akkor baj van.
Járó motornál vízmozgást is látni fogod ha van. Ha nincs akkor a vízpunpát kérdezd meg miért nem dolgozik rendesen.
És az nem lehet hogy a szivattyú ment tönkre de elsőnek nézd meg amit Imi írt nekem az Af1 nél csinálta eszt és akkor nekem az volt a rossz de én nem értek hozzá
Folyamatosan nem mehet azért mert nincs termosztát :S
Akkor ott komolyabb a gond ha venti nem hűti vissza. Azt nézd meg amit Imi írt hogy minden hol forro e a vízkör.
Pár napja írtam, hogy fehéren füstöl kicsit hidegen, amíg a szívató rajta van. A mosást majd megpróbálom, csak az panel parkolóban szerszámok nélkül eléggé körülményes. Lehet, hogy elviszem Gödöllőre, de ezt azért elkerülném, ha lehet, bár ha nem javul, muszáj lesz.
Imi! Nekem is olyan van, mint amilyen képet mutattál. Ahogy nézem, kb 105 fokig megy fel, a pirosat nem érte még el egyszer sem, de eddig egy óránál többet nem mentem vele, mióta ez a gond jelentkezett. A ventilátor tudtommal a termosztát hiánya miatt folyamatosan megy.
Sajnos a kiegyenlítő tartálynál nem látok semmit. Megvan a tartály, megvannak a csíkok, de nem látom, hogy hol a vízszint.
Ha sokat állt és már száraz, vagy érte eső, akkor az menet közben adhat csúnya hangot.
Ha gondolod egy alkalmas lejtőn húzz kuplungot és állítsd le a motort.
Én így jöttem rá, hogy a végét járós láncom mennyire zajos, illetve
hogy fél lábbal a sírban vannak az első kerékcsapágyaim.
Csak nehogy ráengedd a kuplungot indítás előtt...
http://trike-club.hu/m/rede10....
Boxoska900: Hogy mennnyiiiii? :O:O Mi kerül ennyibe? :D:D
Nem rég lettem gazdája nagy motornak és hát tanulom a dolgokat szembesültem vele ez nem robogó!:D
De nagyon köszönöm a tapasztaltabb motorosoknak a gyors és jó tanácsokat! Igyekszek tanulni!:D
Jó az oldal és a fórum is!:D
Kicsibe még megúsztam 15-ér bontóban.
nem nagyon szeretnék most ujat
Pár közeli távoliképet csinálj a motorról és tölcsed fel hátha észrevenni rajt valami mást is.
Gumit pumigumi.hu-ról tudsz olcsón jót venni
Újabb segítségért fordulok hozzátok!
A napokban motorozás közben egy furcsa dologra figyeltem fel! Ha megyek a géppel és lassabb tempóval megyek akkor a kormányom ráz jobbra-balra, de megnéztem hogy valójában a kerekem jár jobbra-balra vagyis hát ahogy én láttam a gumi jár vagy a felni miatt van de nem tudom biztosan melyik! Ezzel nem is foglalkoznék annyira de hallom, hogy ez miatt a féktárcsa is beleér a fékbetétbe! Szerintetek mi lehet a probléma? Ha felni akkor neten hol tudok utána nézni újnak vagy javítás és a guminak?
Segítségeteket előre köszönöm!
sziasztok!
Annak a csatlakozóját széthúzod, ventilátor felöli oldalt összezárod akkor mennie kell a kényszerhűtésnek.
Az akkor kapcsol, amikor a hőmérséklet elér egy bizonyos szintet.
Olyan hangja van mint az auzóknál ha bekapcsol és nyomja rendesen a meleget hátra.
Ha a tankot leveszed, hidegen vedd le a termosztátházon levő hűtősapkát. túlfolyót szorítsd el fogóval, legyen tele vízzel a kupakig. Motort beindítod és tenyérrel lefogod a sapka helyét. Ha érezhetően gyorsan növekszik a nyomás akkor baj van.
Járó motornál vízmozgást is látni fogod ha van. Ha nincs akkor a vízpunpát kérdezd meg miért nem dolgozik rendesen.
Akkor ott komolyabb a gond ha venti nem hűti vissza. Azt nézd meg amit Imi írt hogy minden hol forro e a vízkör.
Imi! Nekem is olyan van, mint amilyen képet mutattál. Ahogy nézem, kb 105 fokig megy fel, a pirosat nem érte még el egyszer sem, de eddig egy óránál többet nem mentem vele, mióta ez a gond jelentkezett. A ventilátor tudtommal a termosztát hiánya miatt folyamatosan megy.
Sajnos a kiegyenlítő tartálynál nem látok semmit. Megvan a tartály, megvannak a csíkok, de nem látom, hogy hol a vízszint.