Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Digitesé is kb ugyan ez! háromnegyednél indul a venti és félig hűt vissza!
Meleg is minden a motoron, alsó cső; hűtő teteje alja?
Pirosig nem hiszem, hogy el kéne menni a mutatónak mielőtt bekapcsol a ventilátir. 105 fokon kapcsol. Enyém nem digit volt, olyanról nincs képem.
Igen a régi de ott az adatlapomon is.
Kösd le a generátort próbáld meg úgy.
Nekem is fesszabályozó bekötéskor vagdalta ha mellé kötöttük, de az 400as volt aminek más a rendszere.
Mindenképpen zárlatod van a fő körben.
Hát az első hiba az hogy ha tele töltötted a kiegyenlítő tartályt akkor nem tud tágulni.Pontosabban tud csak elfolytja!

Párnapja valaki hasonló dolgot írt. És neki a gyógymód az volt hogy víz le. Csövek termosztát vízpumpa kipucol után célszerű a hűtőt is átmosni de azt óvatosan nyomással ne csináld mert haza vágja.

Én kicsi trisós desztvizzel szoktam megyek egy kört kb 10-15km-t le ereszt és mehet bele a fagyálló-s víz. Az elöző kollégának a pucolás megoldotta a dolgot! Ha nem jó ezután se és nem indul be hűtő akkor rossz a hőgomba ami kapcsolja ventit. De a melegedés akkor sem jó. mert ezek nem nagyon szoktak "forrni" akkor még ha emuzios, fehér a víz lehet hengerfejes is... Ezt főként úgy tudod meg nézni, hogy tank le és le veszed a sapkát és ha olajos vagy turhás akkor lehet ilyen gond. Bár kocsinál nálam nem volt turhás csak csipegette a vizet. Esetleg nem füstöl a motor?
Ha az időjárás engedi akkor mindenképpen megyünk valamelyik nap. Telószámod még a régi? Mert akkor recsegek ha mennénk.
Én fesszabályzó problémára gyanakodnék. Nekem is kiment sokszor az elején, csak a 15ös, de a fesszabályzó csere megoldotta.
Más
Na töltöttem vizet a motorba és a következő érdekes dolog történt. Belement kb fél liter, mikor látom, hogy alul folyik ki. Na mondom, király, valahol lyukas. Aztán észrevettem, hogy csak a túlfolyó folyik, tehát a tartály tele van.
Meg is nyugodtam, el is indultam vele, de egy idő után megint elkezdett melegedni. Eddig ilyet sosem csinált. Mivel nincs benne termosztát, a hűtő folyamatosan ment, így folyamatosan hideg volt a motor (tudom, nem egészséges, de egyelőre ez van, még nem volt lehetőségem visszaszereltetni). Általában alig hagyta el az alsó pöcköt a mutató, kivéve egy esetet, amikor kb 40 fok volt árnyékban, és sokat mentem lassan a városban, na akkor kicsit feljebb kúszott.
Most viszont nincs olyan meleg, ennek ellenére, amikor lassan megyek, vagy csak az alapjáraton megy, elindul fölfelé, és kb egy óra múlva (nem állva, hanem városban használva, pláne ketten) majdnem beleér a pirosba. Tovább nem volt időm próbálgatni most.
Két dolgot tudok elképzelni: Vagy el van dugulva valahol a cső, amiben a hűtővíz megy, vagy a ventilátor adta meg magát.
Valami más ötlet esetleg nektek?
Helló mindenkinek!Komoly bajom van!Állandóan kimegy a 30 -as biztositékom az áramé ami az aksi mellett külön!Átnéztem a látható vezetékeket eddig hibát nem találtam!valakinek tipp?
De jó ez a felni csík. Nekem is kéne.
Víz szintje a 2 jelzés között legyen. Minimum alatt semmi képp.
Balos hosszú szárú tükörje van valakinek piacra?
Vevő vagyok ré.
Az biztos nekem is van már pár
Aha, ez jól hangzik. csak egyrészt nekem nincs benne termosztát, másrészt ennyire komolyra sajna most nem érek, csak egy kis utántöltésre. Majd ha lesz időm, akkor leengedem, és feltöltöm szakszerűen, ahogy írtad.
Mindenesetre nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek.
5év után Te is elleszel ha érdekel a téma.
Persze, értem.
Gyertek, megnézheted az enyémet, bár a Tiédhez képest szinre sincs ott ahol a tiéd, meg a motorzajok is keményebbek mint a te villanymotorodban.
na igen van aki konkrétabban el van látva képekkel :D
Konkrétan ALUBARÁT fagyálót a tank alatt levő termosztátházon keresztül tudsz hatékonyan önteni bele.
Teleöntöd és finoman összenyomkodni kezded a vízcsöveket amíg megtellik a rendszer, lezárod és mikor megmelegszik a blokk kinyomja a maradék levegőt a hátsó tartályba.
1996-os főtengely nem tudom jó.e bele, de a 600-as blokkot biztos nem tudod belerakni mert teljesen mások a felfogatási pontok.
Lakihegyen a racsi depóban kérdezd meg, elég nagy a raktárkészletük.
Nagyon köszönöm, akkor ma meg is lesem, ha már ilyen jó idő van
Hát tölteni mindenképp desztillált(ioncserélt) vizet. Ezt pontosítanám úgy hogy fagyállóval kevert deszt vizet. De ha nem cseréltél vizet amióta meg van akkor javaslom hogy ereszd le és tegyél bele újat. Kb 800Ft 1l fagyálló és 400Ft körül van egy 5L-es kanna ioncserélt víz.
Elvileg az ülést ha leszeded a kupakja ha jól emlékszem látszik a kiegyenlítő tartálynak... De ebben nem vagyok biztos...
És töltéshez le kell szedni az idomot, vagy kell hozzá valami szerszám, vagy csak beletöltök? Ja és mit?
A rublikákat elég nehéz észre venni de szétszedés nélkül meg lehet sasolni.
Hát remélem tudtam vele segíteni
Köszönöm a gyors választ
A 400-on bal oldal a spoiler alatt hátul van a kiegyenlítő tartály! Ott alá nézel és van két rublika az enyém hidegen az alsónál van melegen olyan fél állásba.És elvileg meg gyakorlatilag is ott tudsz bele borítani anyagot!