Szerintem meg túlszivattad. Ha karbisorról lehúzod a benzincsövet, és abból indítózásnál jön a benzin, akkor dugd vissza, tegyél szűrőt a csap és a pumpa közé. Gyertyákat szedjétek ki és hatodikban gyújtás nélkül teligázzal toljátok, hogy kiszellőzzön. Ha nem segít akkor ess neki a karbisornak.
Ha a tank tényleg leürült, akkor szerintem is dugulás.
1 gyors dolgot még megpróbálhatsz, fogj egy 13-14-es villáskulcsot,
az akku alatt jobbra van a benzinpumpa, indítózz és ütögesd azt.
Én úgy ütöttem ahogy bírtam, nincs sok hely, szétverni nem tudod...
(Kb. mint Uma Thurman a Kill-Bill-ben mikor szétveri a koporsót 5 centiről... )
Van hogy a kosz valahogy elakasztja a benzinpumpát, nekem 2x
is volt ilyen az RF-en. 1x perec után, 1x meg mikor már nem sok volt
a tankban.
Pont olyan mély "gyújtásmentes" hangot produkál indítózáskor
mint mikor nincs szikra. Ami érthető, mert nincs nafta...
1 próbát megér.
Nagy valószínűséggel szét kell szedni a karbisort, kipucolni MINDENT, és összerakni. Azzal, hogy teljesen kiürítetted a tankot, az összes kosz lement a karbikba, és eldugította azokat.
Az összes járatot, valamint a fúvókákat is ki kell tisztítani. A fúvókákat KI KELL VENNI, és úgy takarítani. Ha rendesen átlátsz rajtuk, akkor jó.
Ha kész, egy szinkront is csinálni kell.
Sziasztok!
Hatalmas segítségre lenne szükségem! Nem indul az RF-m! Leírnám az elmúlt nap történéseit és miket tettem a szerelés során és mire gyanakszok kérlek benneteket segítsetek tanácsokkal!
Tegnap előtt elindultam tankolni nem is figyeltem mennyi benzinem van hát persze h útközben kifogyott! Üresbe tettem gurultam egyszer rá tudtam indítani h a parkolóig eljussak! Apum hozott benzint beletöltöttük és nem indult meg kellett tolni! Beindult elmentem kútra teletettema kicsikét és pöcre indult!
Másnap reggel melóba indultam hajnalban pöcre megint indult de mikor végeztem melóban délután kettőkor már semmi nem keltette életre otthagytam ma hazahoztam utánfutón! Beázásra gyanakodtam vagy valami elektromos hibára! Minden vezetéket kimértünk, szikra van, Akksi töltése jó, indítózom de semmi teker az önindító de semmi! Megnéztem karbi-ig eljut az üzemanyag ez tuti! De nem tudom már mit tegyek! :S Csontra kiürült a múltkor a tank! Jah és indítózásnál egyszer beindult de csak egy pillanatra!
Kérlek benneteket h adjatok tanácsot mit kéne tennem!
Szevasztok!Megoldódott a hengerfejesség probléma!Marhára nem az volt a baj!Nem fogyott a hűtővízből,de mégis piszkosul melegedett!
Mondom megnézem én ezt magamnak.leengedtem a vizet,feltöltöttem újra,termosztátnál látom hogy barna a friss víz,nem foglalkoztam vele.Járatás és a hőfok feléig felkúszott 10 perc alatt.Ez íg nem kóser mondom. Tank leszedve,termosztát és blokk forró,hűtő hideg.oké vízet újra le,termosztát le,szivattyú le,szédszedtem kipucoltam mindent kimostam a rendszert!Összerektam,feltöltötem + csináltam 1 olajcserét Motul lett végül.Járatás lassan kúszik a hőmérő az első vonal előtt megállt 15 perc járatás után mentem 1 karikát lement a hőmérő áááááááh mondom fasza is!Ennyit a hengerfejességről!
Ja és persze tegnap megreneltem a tömítés szettet 23000ért
olajból biztos 3 L kell bele mert nemlátok semmit az ablakján!?
Jah meg tegnap reggel vettem észre, hogy az esés óta hidegen nagyon füstöl kéken szegény. Amikor a szivató 3-4000 körül tartja a fordulatot hidegen, akkor kékes füst jön belőle. Bemelegedés után semm. Suri Gödöllőről azt mondta, hogy valszeg csak egy kis olaj folyt fel a borulásnál a motorba és az füstöl, de elmúlik. Más ötlet?
Üdv! Végre minden összejött ahhoz, hogy mehessek motorozni, üröm az örömben, hogy észrevettem, a jobb teleszkóp könnyezik. Gondolom ha javítom mind a kettőt ajánlott egyszerre rendbe rakni. Milyen nehéz ezt házilag cserélni? Enduróban már csináltam szimering cserét, - ez hasonló vagy bonyolultabb. Hol lehet szerezni szimeringet? Milyen olajat ajánlotok?
Parkolóból fordultam ki eső után. Több dolog is közbejött: Az út keramit(tudjátok, ez az a sárga kő, ami még szárazon is csúszik), a fáról lehullott levelek eső után még extra csúszóssá is tették.
Egyes alapjáraton fordultam jobbra és nem voltam elég elővigyázatos, pláne szívatóval (szóval magasabb alapjáraton) és a hátsó kerék elpördült (tudom-tudom, hideg motorral nem járunk, de ez kivételes eset volt, siettem). Én meg szépen a jobb oldalára fektettem a gépet. Látható sérülés mindössze egy kis festékhiány a jobb alsó elemen, illetve egy kb egy centis elállás a hátsó fék pedálnál.
A lelki része sokkal komolyabb. Őszintén szólva nagyon besz*rtam. Azóta már mentem egy 70-80km-t, és minden rendben, de akkor nagyon féltem visszaülni.
Na sikerült lefektetni a gépet életemben először. szerencsére lassan, és senkinek semmi baja, csak az önbecsülésemnek. Talán jókor is jött. Már kezdtem túl bátor lenni. Remélem, ez kicsit visszaránt.
1 gyors dolgot még megpróbálhatsz, fogj egy 13-14-es villáskulcsot,
az akku alatt jobbra van a benzinpumpa, indítózz és ütögesd azt.
Én úgy ütöttem ahogy bírtam, nincs sok hely, szétverni nem tudod...
(Kb. mint Uma Thurman a Kill-Bill-ben mikor szétveri a koporsót 5 centiről... )
Van hogy a kosz valahogy elakasztja a benzinpumpát, nekem 2x
is volt ilyen az RF-en. 1x perec után, 1x meg mikor már nem sok volt
a tankban.
Pont olyan mély "gyújtásmentes" hangot produkál indítózáskor
mint mikor nincs szikra. Ami érthető, mert nincs nafta...
1 próbát megér.
Tegnap este 23:40-kor megszületett 2700 grammal, a kisfiam Norbika.
Teljesen egészséges, és a kis feleségem is jól van.
Nagy valószínűséggel szét kell szedni a karbisort, kipucolni MINDENT, és összerakni. Azzal, hogy teljesen kiürítetted a tankot, az összes kosz lement a karbikba, és eldugította azokat.
Az összes járatot, valamint a fúvókákat is ki kell tisztítani. A fúvókákat KI KELL VENNI, és úgy takarítani. Ha rendesen átlátsz rajtuk, akkor jó.
Ha kész, egy szinkront is csinálni kell.
Legalább is szvsz ez a hiba.
Hatalmas segítségre lenne szükségem! Nem indul az RF-m! Leírnám az elmúlt nap történéseit és miket tettem a szerelés során és mire gyanakszok kérlek benneteket segítsetek tanácsokkal!
Tegnap előtt elindultam tankolni nem is figyeltem mennyi benzinem van hát persze h útközben kifogyott! Üresbe tettem gurultam egyszer rá tudtam indítani h a parkolóig eljussak! Apum hozott benzint beletöltöttük és nem indult meg kellett tolni! Beindult elmentem kútra teletettema kicsikét és pöcre indult!
Másnap reggel melóba indultam hajnalban pöcre megint indult de mikor végeztem melóban délután kettőkor már semmi nem keltette életre otthagytam ma hazahoztam utánfutón! Beázásra gyanakodtam vagy valami elektromos hibára! Minden vezetéket kimértünk, szikra van, Akksi töltése jó, indítózom de semmi teker az önindító de semmi! Megnéztem karbi-ig eljut az üzemanyag ez tuti! De nem tudom már mit tegyek! :S Csontra kiürült a múltkor a tank! Jah és indítózásnál egyszer beindult de csak egy pillanatra!
Kérlek benneteket h adjatok tanácsot mit kéne tennem!
Köszi előre is!
3L-nél pont a "Low" feliratnál lebegett az olajszint.
Mondom megnézem én ezt magamnak.leengedtem a vizet,feltöltöttem újra,termosztátnál látom hogy barna a friss víz,nem foglalkoztam vele.Járatás és a hőfok feléig felkúszott 10 perc alatt.Ez íg nem kóser mondom. Tank leszedve,termosztát és blokk forró,hűtő hideg.oké vízet újra le,termosztát le,szivattyú le,szédszedtem kipucoltam mindent kimostam a rendszert!Összerektam,feltöltötem + csináltam 1 olajcserét Motul lett végül.Járatás lassan kúszik a hőmérő az első vonal előtt megállt 15 perc járatás után mentem 1 karikát lement a hőmérő áááááááh mondom fasza is!Ennyit a hengerfejességről!
Ja és persze tegnap megreneltem a tömítés szettet 23000ért
olajból biztos 3 L kell bele mert nemlátok semmit az ablakján!?
Lassan azt se tudom hol a kulcsa...
Augusztusba ezt be kell pótolnom...
Pedig itt az új olaj is bele... Na ez a kiborító
Széles utat nektek! VIGYÁZZATOK MAGATOKRA!
Egyes alapjáraton fordultam jobbra és nem voltam elég elővigyázatos, pláne szívatóval (szóval magasabb alapjáraton) és a hátsó kerék elpördült (tudom-tudom, hideg motorral nem járunk, de ez kivételes eset volt, siettem). Én meg szépen a jobb oldalára fektettem a gépet. Látható sérülés mindössze egy kis festékhiány a jobb alsó elemen, illetve egy kb egy centis elállás a hátsó fék pedálnál.
A lelki része sokkal komolyabb. Őszintén szólva nagyon besz*rtam. Azóta már mentem egy 70-80km-t, és minden rendben, de akkor nagyon féltem visszaülni.