www. athena-ad .com oldalon találsz egy katalógust, lépj be, keress
rá a GSF 400-ra, válaszd ki a hengerfej és hengertalp tömítést.
Cylinder head gasket...
Írd le a rendelési számát, aztán írj a www. pinkmotors .hu-nak, hogy
be tudják-e szerezni neked, és mennyiért (be tudják és 7500 körül
volt nekem).
De tuti gáz van ott, mert a tömítés acél, a hengerfej meg alu.
Honnan tudod, hogy hengerfejes ? Kinyomja a vizet a tágulásin ?
3 napja senki sehol?Feldobok 1 témát hengerfejes lett a gépem milyen tipusú motoré jó mert 400rf hez nem találtam csak 600 hoz?Azonkívül 10000Ft alatt tud valaki hengerfej tömítést?
Sürgősen eladó a 900-asom, mert kell vennem egy autót és nem akarok lecsúszni arról amit kinéztem.
420 pénz a motor ára, hibátlan motor futómű stb, érdemes megnézni. Így összesen 180-at bukok rajta... Nekem kicsit többe van.
Fiúk nem tudom kivel beszéltem! Sirokra mennyi szokott lenni a beugró!
Azt nézegettem lehet el kellene menni! Bár csak az üzem anyag 10k
De egyszer élünk...
A végén böngészgettem a neten, szerintem Shell Advance VSX4 lesz
a következő olaj, azt még nem tudom, hogy 15w50 vagy 10w40, de
ha lesz a bóótba, akkor inkább 15w50. Az jobban bírja a forróságot.
Egyszer vettem utántöltőnek, mikor még az RF litereket evett, nem volt vele gond.
Plusz a cégnél szinte csak Shell olajakat használunk ipari célrokra, jó tapasztalattal.
Kötekedő napom van. Kössetek belém, holnap megyünk nyaralni 5-6 napra Zamárdiba. MOTOR NÉLKÜL! csoda ha elvesztem a türelmem!?
Ahelyett, hogy kimennénk minden nap másfelé az Alpok szerpentínjeit megnézni.
A GS. sorozatnál minden betű vagy szám változása teljesen más motort takar. -múltkori gülüszemü bálna, stb- Nem úgy mint az RF-nél csak a blokk.
Egyszerűen a bölcsővázas GSX-Reken kívül nem tetszenek.
Trike-ok meg egyre olcsóbbak.
Mért ha nyugdíjas leszel? Van belőle 750-es is! Bár én a 600-as 85Le-set néztem magamnak 2008-asat. 400-as után majdnem dupla teljesítmény. És Zalában mikor voltam ott láttam is egyet és nekem nagyon bejött a gép...
Jó tudni, hogy ennyit kibír a konzol és a doboz.
Merítek néhány ötelet a vasárnapi úthoz (1 hét Balcsi).
Annyival talán megdobom a rakást, hogy átvetem a kisebbik nyeregtáskáim
a tankon. Elvileg ráfér, rápróbáltam, csak az előre-hátra rögzítést kell megoldanom.
F-et, majd ha nyugdíjas leszek!
Bár addigra talán összejön egy legálisan papírozott trike!
Megtankoltam.
110-120 tempó, tele csomagokkal, 2személy, kevés megállással -2-szer hült ki - strandon, meg vasárnap reggelre--. Két személynél ha nyújtott kézzel vezetek, -egyenes háttal- akkor nem cibálja a sisakot a légörvény a két bukó miatt.
Így evett 5,5 litert százon.
Szombat este csak a MARTIN hangja miatt elindítottam fél percre, erre vasárnap reggel csak 3 henger kezdett munkálkodni. Mire kiértem a kapuhoz -200m- kiköpte, és semmi baja.
Alvázszám alapján 1993-tól dolgozik, nem szereti a .aszogatást meg a szivatóval indítást úgyláccik.
rá a GSF 400-ra, válaszd ki a hengerfej és hengertalp tömítést.
Cylinder head gasket...
Írd le a rendelési számát, aztán írj a www. pinkmotors .hu-nak, hogy
be tudják-e szerezni neked, és mennyiért (be tudják és 7500 körül
volt nekem).
De tuti gáz van ott, mert a tömítés acél, a hengerfej meg alu.
Honnan tudod, hogy hengerfejes ? Kinyomja a vizet a tágulásin ?