Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi mindenkitől, LÁNCKERÉK!
Köszi,
Már csak annyi kellene, hogy az első-hátsó fogaskerék fogszáma mennyi?
Ha jól tudom ezt ajánlgatták régebben a srácok!
http://adamoto.hu/spd/DID530VM...

400azshoz jó nak kell lennie mert 130Le ig írja.
De azért kérdezd meg a többieket is mert én még a láncot nem cseréltem! Bár valami ilyen van fent nekem is...
köszönöm a segítséget,megerősítettél benne,hogy ezt vegyem..
ettől túrásabb túrasportot nem igen fogok találni ami megbízható is asszem..

Krisz
Szia Letsgo
Azt én is utálom, föleg, hogy ki van a láncom!
Véletlenül nem tudod, hol és mennyiért lehet kapni Rf 400-hoz láncot?
Köszi Üdv: Dani.
Meg van mit utálok a motorozásban :S Láncot pucolni és olajozni... áááá főleg 1000km-enként...


A tükröt nem találtam meg de sejtem hol lesz csak nincs otthon mama mert nála van a másik garázsba holnap el megyek meg nézem. Ha meg van akkor viszem mindenképp...
Jó Napokat :-)
Gondoltam megosztom a saját tapasztalataimat a Típussal kapcsolatban.
Nekem volt NC30(400)és RC36/2-esem is.
Úgy gondolom, hogyha megadod a motornak a karbantartási periódusokat, akkor nagy gond nem lehet a kinézett géppel.
Viszont ha nem, akkor a VFR-sem ketyeg olaj nélkül. :-)
Tehát ez az örömzóda picit túl reagált, sztem. :-D
Az összerakottsága, az időt állósága tényleg lenyűgöző. :-)
A hangja pompás, főleg hogyha megszokod a fogaskerék süvítését. :-)
Nekem a futóműve hajós, azaz inkább kényelmes, mint sportos.
Az első féke számomra gyenge volt, a 400ason keményebbet harapott.
Kezelőszervei nagyon precizek, finomak.
A váltója nagyon nagy h-s, gyönyörűen, lehellet finoman kapcsolható.
Számomra az ülés poziciója(178CM)inkább sportos, mint túrás.
Azaz a kormányon, csuklóra támaszkodva utaztam.
Hátsó utas szintén "hasalt".
Viszont dobozolható, és minden alkatrész elérhető hozzá.
Fogyija átlagos volt, tehát 5-6L közt.
A várost annyira nem szereti, 1 keményebb dugóban ami kb 20perc, nekem majdnem folyamatosan ment a ventije, ami nem gond...
Miáltal V motor, alul picit csapkodja a láncot, azaz szokni kell..nem sor4...
Viszont dinamikus, nem rúg hátba, nem indul meg.
Végig szépen adja le az erelyét, és alul is tol.
Szélvédelme nekem kevés volt a gyári plexivel.
napi 300-350kilóméter megtehető vele.
Remélem segítettem!
"Belevaló csaj vagy!"Megszakadok!
Hát ez marhajó!
áááááááá asszem én is beleestem a többiek hibájába..
a neved enyhén megtévesztő,de ígérem nem nézlek többé nőnek

ne haragudj tényleg!
Kösz az elismerést, de nézz már rá az adatlapomra -kösz.
azt már kerestek itt páran,de ami a tanúság volt,ne vegyél hozzá utángyártott idomot,mert nagyon szar!asszem Majosházáról vették a srácok az utángyártottat.. de biztos fogják írni..
és gratula a szereléshez,igazi belevaló csaj vagy
Nos, megtörtént az olajcsere, Castrol olaj került bele, picit több kellet bele mint 3 liter, gondolom a szűrő vett fel egy kicsit. Végül annyira belejöttem a szervizelésbe, hogy egy kicsit szétkaptam. Semmi extra, csak az idomok le, vízfokolás, csatlakozók tisztítása stb. Holnap jön egy kis idom munka. Valaki nem tud akciósban idomokat? A 2 betétidom érdekelne amiben van a "kesztyűtartó".
Mesélte, hogy volt egy márkatárs, és a lány egy szál ingben volt, így adott rá egy kabátot
Nekem olajcsere, olajszűrőcsere, légszűrő-takarítás, láncfeszítés, és elsőfékbetétek-csere volt. 33.000-be fájt. Motul olajjal dolgozik csak, mindenben ezt használ, jó áron adja a láncsprayt, olajat, gumit stb.
Asszem vmi TRV betétet rakott bele, olyan lett a fék, mint az álom, uszonyatosan fog, fel is hívta a figyelmem, hogy óvatosan, mert 2 ujjal is fejre állok, és ez még jobban fog fogni, ha bekopik. Ráadásul azért jó, mert nem eszi a tárcsát. Nem értek hozzá, hizsek neki, a márka valami ilyesmi volt, de nem emlékszem pontosan. Próbáltam rákeresni, de nem találtam.
Még holnap hátsó betét csere lenne.
Zoli tényleg lelkiismeretes, és jó szerelő.
Grátiszba megcsinálta a bal oldali markolatot, meg standardet. :)
Brno-ba senki nem jön?
köszi szépen! :D
Majd egy sasolásra el akarom vinni hogy mit mond mi az ami gáz és meg kéne rajta csinálni!
Telószimering csere, teló olaj töltés, plusz töviről hegyire átnézte, és felhívta a figyelmem mindenre, hogy milyen javítás mikor lesz esedékes. Karbi szinkronról is volt szó előzetesen, de ahelyett, hogy legombolt volna rólam egy rakás pénzt (ahogy számítottam), elárulta, hogy az egyenletlen alapjáraton az sem segített volna.
www. motorszerelo.com lapon megtalálsz minden elérhetőséget.
Miket csinált a mocin?
Küld el légyszi az elérhetőségeit!
garamkalaci@gmail.com
Ki jön még Polgárdiba!?
Nehogy má csak ketten legyünk, mikor ott a szomszédba majdnem mindegyikteknek!
Azért az RF fogyasztása annyira nem "hűha".
Nekem is 4.5-5 között evett a végén, de még mindig nem tudom
elképzelni, hogy hogy ehetett "olyan sokat", ha a Bandittal eljárok 5.6L-el.
És egyáltalán nem kímélem, igaz nem nyélgázzal közlekedek, de
egy tank benyát kb. 3 hete elmotoroztam autópályán, sebességet
nem írok, de fájt a fejem mire leszálltam a motorról.
Na akkor volt majdnem 6L a fogyim.

Túrázgatva két személlyel, 30 kiló cuccal is ötfél...

Black által említett Esztergomos túrán, ahol javarészt alapjáraton
csörögtem, ott evett 5.1-et, szóval az alá nem lehet leküzdeni, de
nem is ezzel álmodok este .
Előre is bocs a reklámért. Tegnap voltam Surinál Gödöllőn. Mit mondjak, erre nem számítottam. Olvastam jó véleményeket róla, de ez a kiszolgálás, amit ott tapasztaltam, minden várakozásomat felülmúlta. Gyors, alapos, figyelmes, és olcsó. Mindent megpróbál a lehető legolcsóbban megoldani, csak legvégső esetben cserél. Ilyen szervizbe a világ végére is eljárnék, mindenkinek csak ajánlani tudom mindenkinek.
És a bónusz: Barátnővel együtt voltam nála (amíg dolgozott, mi sétáltunk egyet Gödöllőn), de mire végeztünk, eléggé lehűlt az idő. Amikor meglátta, hogy a lányon csak egy vékony kabát van, felajánlotta, hogy kölcsönad egy vastagabbat, legalább amíg hazaérünk. Állam a padlón. Menjetek hozzá sokan, megéri!
Krisz!

Nagyon köszönöm! Azért is vagyunk büszkék rá, mert teljesen sk, még a fényezés is .

A véleményem az, hogy én kéthengeres V motort nem vennék. 3000 alatt szétrángatja saját magát, elég nehéz kezelni. Azzal bemenni egy körforgalomba, vagy egy élesebb kanyarba........
De ez nem saját tapasztalat, viszont tulajjal beszéltem, aki nagyon jó barát.
CBR egy kimondottan sport motor, hiába F, attól még túrázni kényelmetlen.
Szóval, el kell döntened, mire kell. A három közül a VFR a legjobb kompromisszum, ha mindenre használni akarod.

A fogyi: az első túrán lementünk Esztergomba, két személy, végig 90km/h, 4,6l .
jut eszembe,maradt egy tükröm még nekem is a 400ból
felfogatással,mindennel egyben..

ha valakit érdekel szívesen odaadom.. nem igen tudok vele már mit kezdeni..


Black. szép a motorod és hát akkor tényleg nem valótlan a VFR mitológis
Bár tegyük hozzá annyit sosem fog fogyasztani mint az RF

Na de viccet félretéve.. az SV 650-1000 CBR600F 01'-03' és a VFR 98'-2001' közül melyik lenne a legjobb választás?Ezek között vergődök de valahogy nem jutok nevezőre..
Megpróbálom előtúrni remélem meg van!Csütörtökön meg nézem hogy meg van e és milyen állapotban van!
Letsgo ha megvan még a tükröd, hozd el lécci Polgárdiba! Megalkuszunk.