Bocs én nem arcoskodni akartam, ha úgy jött le!
Csak én is jártam hasonló cipőben haver motorjának a kerék agy részét nem tudtuk semmivel le nyitni. Már el görbül az erőszár mert 2m erőkarral csináltuk.
Le vittem a szerelő gyerekhez! Nagy lazán ki jött a kulccsal ölébe tette! Faterral ki röhögtük satu minden nélkül az ölében! Csak annyit láttam hogy meg fogta kereket és picit racsnizót a gép majd simán le lazította!
Mert az nem csak nyitja hanem miközben nyitja meg üti az anyát vagy csavart. Azóta fáj a fogam egy levegős kulcsra nem is olyan drága csak hát sok más van amire kell a pénz.
Na mindegy!
A legnagyobb gond nem azzal volt, hogy nem akartam szervizbe menni, hanem hogy csak és kizárólag vasárnap érek rá. Olyan szerelőt meg nem találok égen-földön, aki vasárnap olajat cserél nekem, lehet akármilyen spéci levegős kulcsa.
Legközelebb lehet, hogy kihasználom a lehetőséget, és tényleg lemegyek hozzád. minden segítség jól jön.
azért ne harapjátok le szegény fejét,biztos megpróbáltak mindent ha már a leszívás volt a végső megoldás..
bár okosabb lett volna megnézetni valakivel ez tény..
közben fejlemények vannak motor projektben felém.. tegnap estétől
üres a garázs.elvitték a kis 400ast. az egyik szemem sír a másik nevet.. sok szép élményünk volt együtt.. Remélem vigyázni fognak rá.
Ha nem tagadtok ki azért néha felbukkannék ezután is itt.. bár minden bizonnyal egy VTR vagy VFR lesz az utód,ettől azért szívesen részt vennék 1-1 talin,mint volt RF-es..
sziasztok
a telombol ez a cső hianyzik hol tudnek ketto ilyen csovet beszerezni a merete 35x37x50 nem tudom itthon valahogy levagatni vagy valami hasonlo,mert kint vagy nem kuldenek M.o-ra vagy elfogyott bontobol meg nem hiszem hogy kiveszik a jo telobol
valakinek valami otlete nincs veletlenul?
Igazság szerint olajárban le szokták némely szervizben cserélni és akkor nem érnek ilyen meglepetések........a gyertyával szintén ez a helyzet....idén volt már néhány megszakadt menet olaj és gyertya....
Gumicsővel? azt hogyan? a leengedőcsavar tuti nincs beleragasztva,ki kell annak tekerednie szépen hisz én tekertem bele és még csak agyon sem húztam,mert ugye nem szokták.Legközelebb ne fogóval próbáld kicsavarni mert a fogó másra való!Ezt általában (pontosabban mindig) 17es csillagkulccsal vagy krovával szokták kitekerni!És azzal számolj hogy a csavar teteje lefelé néz.....nehogy még jobban ráhúzd mert akkor tényleg belefog szakadni a menet.De ha bele is szakad még akkor sincs nagy gond mert javítható.A gixerembe bele volt szakítva a menet.Eggyel nagyobb méretre felfúrtam,esztergáltattam hozzá egy új csavart plusz egy réz vagy alu -gyűrűt tömítésnek és már kész is.
Kérdés mennyire erős ragasztóval tették vissza tehát töri-e a kartert vagy kicsavarodik, ha az utóbbi akkor menetjavítóval(pl. helicoil) megoldható (gépműhely).....
Nem tudom, próbáltuk mindennel, de képtelenség volt még megmozdítani is. A fogó már kezdet meghajlani. Nagyjából kijött minden amúgy. Max fél deci maradhatott benne.
Na megvolt az olajcsere, de persze nem ment simán. Az alsó leengedő csavart persze nem sikerült kicsavarni, úgyhogy gumicsővel szívtuk ki a régi olajat. Elég kemény volt, de a körülményekhez képest megpróbáltunk mindent kiszedni. Most benne van az új, és gyönyörűen működik. De azért 2-3000 km után majd lecserélem.
A fékolajat szerencsére nem cseréltük. Azért szerencsére, mert csak utána láttam, hogy mit írtatok a dot5-ösről.
Na mindenkinek további jó utat!
És ha tud valaki gumist, ami nyitva van vasárnap, és még gumijuk is van a motorra, akkor szóljon!
A leírás szinte egy az egyben megerősíti az általunk leírtakat, kivéve a nedvesség kérdését. A 5.0 puha fékhatást eredményez, nem keverhető, a régebbi árt a gumi alkatrészeknek (szvsz az újabb is, csak kevésbé, mivel a szilikon alapból ilyen), és a szennyeződésekre érzékeny.
Szóval, és biztosan nem használnám.
Egyébként a nedvességben nem biztos, hogy egyet értek, mivel ennek is csökken a forráspontja használat közben, az pedig a felvett a nedvesség miatt van. De lehet, tévedek.
Csak én is jártam hasonló cipőben haver motorjának a kerék agy részét nem tudtuk semmivel le nyitni. Már el görbül az erőszár mert 2m erőkarral csináltuk.
Le vittem a szerelő gyerekhez! Nagy lazán ki jött a kulccsal ölébe tette! Faterral ki röhögtük satu minden nélkül az ölében! Csak annyit láttam hogy meg fogta kereket és picit racsnizót a gép majd simán le lazította!
Mert az nem csak nyitja hanem miközben nyitja meg üti az anyát vagy csavart. Azóta fáj a fogam egy levegős kulcsra nem is olyan drága csak hát sok más van amire kell a pénz.
Na mindegy!
Legközelebb lehet, hogy kihasználom a lehetőséget, és tényleg lemegyek hozzád. minden segítség jól jön.
bár okosabb lett volna megnézetni valakivel ez tény..
közben fejlemények vannak motor projektben felém.. tegnap estétől
üres a garázs.elvitték a kis 400ast. az egyik szemem sír a másik nevet.. sok szép élményünk volt együtt.. Remélem vigyázni fognak rá.
Ha nem tagadtok ki azért néha felbukkannék ezután is itt.. bár minden bizonnyal egy VTR vagy VFR lesz az utód,ettől azért szívesen részt vennék 1-1 talin,mint volt RF-es..
Fogóval biztos nagyobb erőt lehet kifejteni? Csak nem a csavarra!
a telombol ez a cső hianyzik hol tudnek ketto ilyen csovet beszerezni a merete 35x37x50 nem tudom itthon valahogy levagatni vagy valami hasonlo,mert kint vagy nem kuldenek M.o-ra vagy elfogyott bontobol meg nem hiszem hogy kiveszik a jo telobol
valakinek valami otlete nincs veletlenul?
A fékolajat szerencsére nem cseréltük. Azért szerencsére, mert csak utána láttam, hogy mit írtatok a dot5-ösről.
Na mindenkinek további jó utat!
És ha tud valaki gumist, ami nyitva van vasárnap, és még gumijuk is van a motorra, akkor szóljon!
Viszont gyakrabban kell légteleníteni, ezt is most olvastam, de a
zsigulison is írják...
Szóval, és biztosan nem használnám.
Egyébként a nedvességben nem biztos, hogy egyet értek, mivel ennek is csökken a forráspontja használat közben, az pedig a felvett a nedvesség miatt van. De lehet, tévedek.
Cikk le írja csak a dot 5-set nem lehet keverni!
Tévedtem sorry...
http://www.zsiguli.hu/index.ph...