Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok.! egy 900-ast szeretnék vásárolni .valahogy jelölik a kisebb teljesítményt. a forgalmi 49 kw. az eladó szerint 135le.
Bocs én nem arcoskodni akartam, ha úgy jött le!
Csak én is jártam hasonló cipőben haver motorjának a kerék agy részét nem tudtuk semmivel le nyitni. Már el görbül az erőszár mert 2m erőkarral csináltuk.
Le vittem a szerelő gyerekhez! Nagy lazán ki jött a kulccsal ölébe tette! Faterral ki röhögtük satu minden nélkül az ölében! Csak annyit láttam hogy meg fogta kereket és picit racsnizót a gép majd simán le lazította!
Mert az nem csak nyitja hanem miközben nyitja meg üti az anyát vagy csavart. Azóta fáj a fogam egy levegős kulcsra nem is olyan drága csak hát sok más van amire kell a pénz.
Na mindegy!
A legnagyobb gond nem azzal volt, hogy nem akartam szervizbe menni, hanem hogy csak és kizárólag vasárnap érek rá. Olyan szerelőt meg nem találok égen-földön, aki vasárnap olajat cserél nekem, lehet akármilyen spéci levegős kulcsa.
Legközelebb lehet, hogy kihasználom a lehetőséget, és tényleg lemegyek hozzád. minden segítség jól jön.
legközelebb ha ilyen van inkább motorozz el hozzám és szívesen segítek!legalább túrázol is egy jót!Olajszűrőt is cseréltél amúgy?
Aj ajjj akkor fogyunk is!

azért ne harapjátok le szegény fejét,biztos megpróbáltak mindent ha már a leszívás volt a végső megoldás..
bár okosabb lett volna megnézetni valakivel ez tény..

közben fejlemények vannak motor projektben felém.. tegnap estétől
üres a garázs.elvitték a kis 400ast. az egyik szemem sír a másik nevet.. sok szép élményünk volt együtt.. Remélem vigyázni fognak rá.

Ha nem tagadtok ki azért néha felbukkannék ezután is itt.. bár minden bizonnyal egy VTR vagy VFR lesz az utód,ettől azért szívesen részt vennék 1-1 talin,mint volt RF-es..

Egy autó szerelő levegős kulccsal 1 másodperc alatt le lazította volna neked!
Fogóval biztos nagyobb erőt lehet kifejteni? Csak nem a csavarra!
sziasztok
a telombol ez a cső hianyzik hol tudnek ketto ilyen csovet beszerezni a merete 35x37x50 nem tudom itthon valahogy levagatni vagy valami hasonlo,mert kint vagy nem kuldenek M.o-ra vagy elfogyott bontobol meg nem hiszem hogy kiveszik a jo telobol
valakinek valami otlete nincs veletlenul?
Hidd el, a fogó csak a kulcs után jött.
Igazság szerint olajárban le szokták némely szervizben cserélni és akkor nem érnek ilyen meglepetések........a gyertyával szintén ez a helyzet....idén volt már néhány megszakadt menet olaj és gyertya....
a gond ott kezdődik hogy "mindenfelé"....azt egy felé kell.....
könnyen elképzelhető.....meg hát ugye az ilyennek nem egy fogóval kell neki állni!Amúgy igen,az enyém volt!
hidd el nekem, próbáltuk ezt mindenfelé, mindennel. Kulccsal, fogóval, mindenfajta célszerszámmal, de meg sem mozdult. Nem tudom, mi lehet a gond.
Tied volt?......akkor lehet, hogy rosszfelé akarta kitekerni.....
Gumicsővel? azt hogyan? a leengedőcsavar tuti nincs beleragasztva,ki kell annak tekerednie szépen hisz én tekertem bele és még csak agyon sem húztam,mert ugye nem szokták.Legközelebb ne fogóval próbáld kicsavarni mert a fogó másra való!Ezt általában (pontosabban mindig) 17es csillagkulccsal vagy krovával szokták kitekerni!És azzal számolj hogy a csavar teteje lefelé néz.....nehogy még jobban ráhúzd mert akkor tényleg belefog szakadni a menet.De ha bele is szakad még akkor sincs nagy gond mert javítható.A gixerembe bele volt szakítva a menet.Eggyel nagyobb méretre felfúrtam,esztergáltattam hozzá egy új csavart plusz egy réz vagy alu -gyűrűt tömítésnek és már kész is.
Pont a sűrű rész marad bent ilyenkor. Esős időben érdemes nekiugrani a dolognak.
Kérdés mennyire erős ragasztóval tették vissza tehát töri-e a kartert vagy kicsavarodik, ha az utóbbi akkor menetjavítóval(pl. helicoil) megoldható (gépműhely).....
Hogyan? És lehet-e szabvány csavart kapni hozzá?
Akkor abba már valaki beleszakította, sajnos nem ritka......és utána beragasztotta........azért meg lehet csinálni és talán jobb is lenne...
Nem tudom, próbáltuk mindennel, de képtelenség volt még megmozdítani is. A fogó már kezdet meghajlani. Nagyjából kijött minden amúgy. Max fél deci maradhatott benne.
Akkor elég sok benne maradhatott a régiből.... .......miért nem jött ki a csavar?......
Na megvolt az olajcsere, de persze nem ment simán. Az alsó leengedő csavart persze nem sikerült kicsavarni, úgyhogy gumicsővel szívtuk ki a régi olajat. Elég kemény volt, de a körülményekhez képest megpróbáltunk mindent kiszedni. Most benne van az új, és gyönyörűen működik. De azért 2-3000 km után majd lecserélem.
A fékolajat szerencsére nem cseréltük. Azért szerencsére, mert csak utána láttam, hogy mit írtatok a dot5-ösről.
Na mindenkinek további jó utat!
És ha tud valaki gumist, ami nyitva van vasárnap, és még gumijuk is van a motorra, akkor szóljon!
A szilikon nem veszi fel a nedvességet.
Viszont gyakrabban kell légteleníteni, ezt is most olvastam, de a
zsigulison is írják...
A leírás szinte egy az egyben megerősíti az általunk leírtakat, kivéve a nedvesség kérdését. A 5.0 puha fékhatást eredményez, nem keverhető, a régebbi árt a gumi alkatrészeknek (szvsz az újabb is, csak kevésbé, mivel a szilikon alapból ilyen), és a szennyeződésekre érzékeny.
Szóval, és biztosan nem használnám.
Egyébként a nedvességben nem biztos, hogy egyet értek, mivel ennek is csökken a forráspontja használat közben, az pedig a felvett a nedvesség miatt van. De lehet, tévedek.
Na akkor egy kis fék lecke :D
Cikk le írja csak a dot 5-set nem lehet keverni!
Tévedtem sorry...
http://www.zsiguli.hu/index.ph...