Jah aksi! Véletlenül se vegyél 8-9Ah aksit! Motobatból 14Ah-es bele fér nekem a 400-ba az van ha jól emlékszem ez a második éve! Töltött csak télen látott és 11e Ft körül vettem.Aszem 1cm-vel magasabb mint a gyári de az befért az ülés alá!
Elsőre nézd meg a töltést!
Utána Ah mérés álló motornál le szeded a pluszt az aksiról és a műszerrel sorba kötöd gyújtás minden nélkül 0,XX-es érték körül kell lenni!Ha egész értéket mutat akkor meg van a baj! Vagyis az aksija jó. Utána méregetheted hogy fesszabájzó. Kocsinál nekem a fesszabájzó úgy romlott el hogy jó volt a töltés de álló motornál nem zárt és a generátorra vissza engedte a feszt így le merítette az aksimat!( A párás esős történet az kizárt!)
Szvsz motorolaj lesz az, mert a hidraulikus kuplungnál fékolaj van. Maga a kuplungszerkezet meg motorolajban dolgozik. Ha kitekered, akkor nagy valószínűséggel "O" gyűrűs. Azt meg tudsz venni szakboltban. Ha viszont leengeded az olajat, érdemes cserélni, ha nem mostanában volt.
Köszi az infókat, meglátom, hogy jön ki a lépés, meg ahogy látom, neked is van ezer dolgod. :)
A Motobatt-nál csak az ára nem bejövős, a Banner Bull 9600 most akciósan a nagy (12-es).
De a hétvégén ha úgy adódik, lehet felhívlak, mert akkor Érdre kiugrok, és hazafelé Tétényben pedig meg is ejtem a vásárlást, ha az a gond.
És igen, az akksi 2009-ben lett véve elvileg az előző tulajnál.
Más: most osztottam szoroztam, a hétvégi kiruccanás barátnővel + csomaggal, hazafelé úton két 600-assal jöttünk, igaz 110-120 körüli tempóval zömében, de viszonylag dinamikusan előzgetve (ha egyedül megyünk, nem szoktam ennyire), és sacc / kb. 5,71 lett a fogyasztás. Tudom, az itt "szokásos" 4,4-4,5-höz képest ez marha sok, de nekem most így, hogy egyedül 5,1-5,2, ketten pedig szintén 6 alatt normál tempóval, bőven jó. :)
Amúgy ha fent vagy pesten, akkor valamelyik hétköznap talizhatunk,
tudunk mérni is, sőt... van egy régebbi akksim amit már nem használnék
minden nap, de "tartaléknak" még meg van tartva.
A VFR-t is ez vitte haza vétel után, a kocsimat is jól bebikáztam
vele... ameddig nincs másik odaadhatom (talán jobb állapotban van
mint a tied jelenleg).
YTX12-BS nekem belefért a RöFibe úgy, hogy kiszedtem az akku alól
a gumit, és az ülés két rugós talpát is, ami az akkura ült.
Tökéletesen belefért így.
Szerintem akku csere megoldja a problémád, főleg ha 2 éves az az
akku... úgy emlékszem tavaly volt 1 éves ugye ?!
A tartó skicceket meg nem felejetettem el, csak most nagy a zsongás...
Körbekérdezek hol van mikroszkóp és esküszöm széjjel drótkefézem
mostmár az egyik régi gyertyám...
Nem kötözködök, értem én, hogy jót akarsz, ahány vélemény annyival
szélesebb rálátást adhat annak aki nem ért hozzá, de én ezekkel
szemben egyre szkeptikusabb vagyok.
Ez a legutolsó szerintem elég vakmerő elgondolás, de ki tudja ?!
Minden esetre utána fogok járni amint lemegy a nyüzsgés...
Hát végigolvastam az elmúlt pár napot,hetet,még nem voltam és hát örömmel látom,hogy bővül a fórum
A vázszínt én is megnéztem a motoron,de mindössze egy táblát találtam,ami színre vonatkoztatható az akku mellett Y4M 6790 ezzel a felirattal.Kerestem eddig 3 helyen ezt a kódú festéket,gondoltam kevertetek hozzá és megfújom ahol karcos de nem tudtak hozzá adni se keverni festéket mert egyik skálában sem volt ilyen kód!?Ilyenkor mi van?
A motor egyébként boldogan gurul,bár időnként előjön a régi dadogás,de 15-20km után elmúlik.A fogyasztása 4,4-4,5 ami már gyanúsan kevés.Már arra is gondoltam,hogy tán túl keveset kap ezért még nem melegszik át rendesen kevés neki a cucc..
Viszont ezen kívül hibátlan,nem eszi az olajat,és nem hagyott ott sehol,ráadásul úgy körbetekertem a 190es órát,hogy a km óra megállt 190nél,de a ford.szám mérő még ment feljebb
De ez egyszeri alkalom volt és zárt pályán
Sok boldog gondmentes kilométert mindenkinek továbbra is!
Krisz
Ez nem az én hanem egy szakértő véleménye amit ezért én is magamévá teszek........de felőlem, nekem tök mindegy, hogy a drága gyertya mitől megy tönkre.... ....annál többet adok el...
Mindenféle kép mérj egy töltőfeszültséget. Ha az jó, akkor akku, de szvsz mindegy melyiket veszed a kettő közül, minőségben ua. Inkább az ár legyen a döntő. Mondjuk mi Motobat-ot vettünk eddig, nem volt velük gond.
A sérülésekért őszinte részvétem .
Nos, vagy az akksim, vagy a fesszabályozó adta meg magát, mert most már kb. ott tartok, hogy 4-5 indítás után az akksinak kaputt.
Olyan lehetséges, hogy a vizes idő miatt valahol zárlat lesz, és ott "szökik el" a kraft belőle? Csak mert nem túl rég (1 hónapja) még úgy volt, hogy tavasszal töltöttem utoljára, majd 2-2.5 hónapot ment el vele (valahogy az rémlik, hogy akkor viszonylag keveset ázott). Most meg volt, hogy 2 hét, aztán 1, legutóbb pedig Pünkösd hétfőn vettem le a töltőről, tegnap pedig már itthon megállás után nem tudtam indítani. És a legszebb, hogy útközben ha megálltam tankolni, stb., semmi jelét nem adta, hogy gyengülne, rögtön tekerte.
Rá fogok majd mérni, hogy menet közben milyen feszt produkál, de inkább az akksira gyanakszom, mert ha fesszab lenne, akkor az ilyen bináris jelleggel megadja magát, és töltés nélkül 200 km-t (hazautam) sem menne el ha jól gondolom.
És ha már nekiestem az írásnak: tegnap sikeresen feldöntötték a motoromat (rátolattak). Jobb index, kormányvég, kopoltyú + környező fényezés, és az eddig makulátlan kipuff bánta.
De legalább volt annyi a srácban, hogy megvárt, elintéztük, így meg lesz csináltatva, csak hát az utánajárás, a stb., és hogy úgysem lesz olyan, mint az eredeti...
Hát.....ekkora marhaságot sem hallottam még . Ahhoz, hogy ez igaz legyen, elég sokat kéne drótkefézni azt a gyertyát. Arról nem is beszélve, hogy még soha senki nem látott ilyet . Én sem, pedig régen csak így tisztítottuk a gyertyákat. És nem keveset.
Itt a helyes válasz a miértre: "A gyertya "drótkefélésével" nagyon csínján mert ha a porcelánra a drótkefe kis fémcsíkokat húz, akkor ott a porcelán "vezető" lesz, mint egy fémréteg ellenállás! És a gyertyát éjjel holdtöltekor a keresztútnál hátrafelé a bal kezeddel a jobb vállad felett el kell dobni"
Sajna a költségvetésből kimarad, Balcsi lesz helyette, de kocsival ... hosszú sztory, de Augusztusban megyünk párommal mindenképpen! Ha belefér, gyere akkor is!
Véleményem szerint csak véletlenül lekapcsoltad. Tudomásom szerint az egy sima mechanikus kapcsoló, magától nem müxik. Ez olyan dolog, hogy én meg sokszor véletlenül dudálok, mert kicsit bénán van elhelyezve a bal oldali kombinált kapcsoló, ezért indexelés helyett szól a duda .
Nálad is hasonló lehetett az esemény oka.
Sziasztok! Egy elég furcsa kérdésem lenne, nézzétek el nekem, hogy tök analfabéta vagyok. Tegnap mentem a pesti alsó rakparton, amikor egyszercsak megállt alattam a motor. Az önindító nem akart működni, szóval nem indult be innentől. Akksi rendben, mert fények voltak, biztosíték rendben, ötletem sem volt, mi lehet. Aztán észrevettem, hogy a vészleállító le van kapcsolva. A kérdés, hogy az hozzá van-e kötve valami biztonsági berendezéshez, tehát lekapcsolhat-e magától, vagy én voltam béna és nyúltam rá véletlenül az ujjammal, csak nem vettem észre? Mindenesetre visszakapcsoltam és gond nélkül hazamotoroztam vele utána.
Köszi előre is
sziasztok
volna egy kerdesem a blokk bal oldalan lent van az a nagy csavar es kicsit szivarog az olaj,az motorolaj vagy a kuplung es lehet -e oda tomitest szerezni
Hát, ez a drótkefézés által okozott mellészikrázás elég utópisztikusan hangzik . Ha csak a működési elvéből indulunk ki, akkor sem sok esély van az ilyesmire. Nem véletlenül van kialakítva a két elektróda. Azok közt jön létre a szikra, és nem máshol. Attól, hogy megkarcolod, a szikra még ott fog ugrálni, nem fog semerre sem elvándorolni. A beégés sem jöhet létre, mivel a karcok hatására semmilyen anyagi, vagy ellenállás-változás nem jön létre. Egy drótkefe nem tud olyan sérüléseket okozni, amik megváltoztatnák a gyertya működését, max ha eltörik, vagy megsérül a középső elektródát körülvevő réteg. Akkor fordulhat elő, hogy félrehúz a gyertya. Én már ezelőtt 30 évvel is drótkefével tisztítottam a gyertyákat, de soha semmi bajuk nem lett.
Utána Ah mérés álló motornál le szeded a pluszt az aksiról és a műszerrel sorba kötöd gyújtás minden nélkül 0,XX-es érték körül kell lenni!Ha egész értéket mutat akkor meg van a baj! Vagyis az aksija jó. Utána méregetheted hogy fesszabájzó. Kocsinál nekem a fesszabájzó úgy romlott el hogy jó volt a töltés de álló motornál nem zárt és a generátorra vissza engedte a feszt így le merítette az aksimat!( A párás esős történet az kizárt!)
Legalább is én így gondolom, 900-at nem ismerem.
Ha máshogy nem próbált meg újra bepasztázni.
Köszi az infókat, meglátom, hogy jön ki a lépés, meg ahogy látom, neked is van ezer dolgod. :)
A Motobatt-nál csak az ára nem bejövős, a Banner Bull 9600 most akciósan a nagy (12-es).
De a hétvégén ha úgy adódik, lehet felhívlak, mert akkor Érdre kiugrok, és hazafelé Tétényben pedig meg is ejtem a vásárlást, ha az a gond.
És igen, az akksi 2009-ben lett véve elvileg az előző tulajnál.
Más: most osztottam szoroztam, a hétvégi kiruccanás barátnővel + csomaggal, hazafelé úton két 600-assal jöttünk, igaz 110-120 körüli tempóval zömében, de viszonylag dinamikusan előzgetve (ha egyedül megyünk, nem szoktam ennyire), és sacc / kb. 5,71 lett a fogyasztás. Tudom, az itt "szokásos" 4,4-4,5-höz képest ez marha sok, de nekem most így, hogy egyedül 5,1-5,2, ketten pedig szintén 6 alatt normál tempóval, bőven jó. :)
tudunk mérni is, sőt... van egy régebbi akksim amit már nem használnék
minden nap, de "tartaléknak" még meg van tartva.
A VFR-t is ez vitte haza vétel után, a kocsimat is jól bebikáztam
vele... ameddig nincs másik odaadhatom (talán jobb állapotban van
mint a tied jelenleg).
a gumit, és az ülés két rugós talpát is, ami az akkura ült.
Tökéletesen belefért így.
Szerintem akku csere megoldja a problémád, főleg ha 2 éves az az
akku... úgy emlékszem tavaly volt 1 éves ugye ?!
A tartó skicceket meg nem felejetettem el, csak most nagy a zsongás...
Körbekérdezek hol van mikroszkóp és esküszöm széjjel drótkefézem
mostmár az egyik régi gyertyám...
Nem kötözködök, értem én, hogy jót akarsz, ahány vélemény annyival
szélesebb rálátást adhat annak aki nem ért hozzá, de én ezekkel
szemben egyre szkeptikusabb vagyok.
Ez a legutolsó szerintem elég vakmerő elgondolás, de ki tudja ?!
Minden esetre utána fogok járni amint lemegy a nyüzsgés...
Amit anno veletek mértünk, ahhoz én kevés vagyok azt hiszem (hogy ott mindent széthúzni, stb.), úgyhogy ez lesz a kezdés.
Hát végigolvastam az elmúlt pár napot,hetet,még nem voltam és hát örömmel látom,hogy bővül a fórum
A vázszínt én is megnéztem a motoron,de mindössze egy táblát találtam,ami színre vonatkoztatható az akku mellett Y4M 6790 ezzel a felirattal.Kerestem eddig 3 helyen ezt a kódú festéket,gondoltam kevertetek hozzá és megfújom ahol karcos de nem tudtak hozzá adni se keverni festéket mert egyik skálában sem volt ilyen kód!?Ilyenkor mi van?
A motor egyébként boldogan gurul,bár időnként előjön a régi dadogás,de 15-20km után elmúlik.A fogyasztása 4,4-4,5 ami már gyanúsan kevés.Már arra is gondoltam,hogy tán túl keveset kap ezért még nem melegszik át rendesen kevés neki a cucc..
Viszont ezen kívül hibátlan,nem eszi az olajat,és nem hagyott ott sehol,ráadásul úgy körbetekertem a 190es órát,hogy a km óra megállt 190nél,de a ford.szám mérő még ment feljebb
De ez egyszeri alkalom volt és zárt pályán
Sok boldog gondmentes kilométert mindenkinek továbbra is!
Krisz
A sérülésekért őszinte részvétem .
Nos, vagy az akksim, vagy a fesszabályozó adta meg magát, mert most már kb. ott tartok, hogy 4-5 indítás után az akksinak kaputt.
Olyan lehetséges, hogy a vizes idő miatt valahol zárlat lesz, és ott "szökik el" a kraft belőle? Csak mert nem túl rég (1 hónapja) még úgy volt, hogy tavasszal töltöttem utoljára, majd 2-2.5 hónapot ment el vele (valahogy az rémlik, hogy akkor viszonylag keveset ázott). Most meg volt, hogy 2 hét, aztán 1, legutóbb pedig Pünkösd hétfőn vettem le a töltőről, tegnap pedig már itthon megállás után nem tudtam indítani. És a legszebb, hogy útközben ha megálltam tankolni, stb., semmi jelét nem adta, hogy gyengülne, rögtön tekerte.
Rá fogok majd mérni, hogy menet közben milyen feszt produkál, de inkább az akksira gyanakszom, mert ha fesszab lenne, akkor az ilyen bináris jelleggel megadja magát, és töltés nélkül 200 km-t (hazautam) sem menne el ha jól gondolom.
És ha már akksi: Motobatt YTX9-BS, vagy Banner Bike Bull YB9-B? Esetleg utóbbiból egy YB12A-A, ha befér? Mert a Bannerekről elég jókat mondanak.
És ha már nekiestem az írásnak: tegnap sikeresen feldöntötték a motoromat (rátolattak). Jobb index, kormányvég, kopoltyú + környező fényezés, és az eddig makulátlan kipuff bánta.
De legalább volt annyi a srácban, hogy megvárt, elintéztük, így meg lesz csináltatva, csak hát az utánajárás, a stb., és hogy úgysem lesz olyan, mint az eredeti...
Nálad is hasonló lehetett az esemény oka.
Köszi előre is
volna egy kerdesem a blokk bal oldalan lent van az a nagy csavar es kicsit szivarog az olaj,az motorolaj vagy a kuplung es lehet -e oda tomitest szerezni