Sajnos nekem ki kellet szállnom az RF Klub életből....
A család meg a heti hat nap meló mellett nincs időm.
Idén kb 500km mentem azt is BP-re papír ügyeket intézni....
Ez van.
Beast83
Nem árulok zsákba macskát. Ha érdekel gyere el és nézd meg.
Azért lett fényezve mert: egyedit akartam, és csak az anyagárat fizettem./Nyilván nem akartam volna egyedit ha munkadíjat is fizetnem kellett volna./
Fényezésen kívül vannak egyéb extra dolgok is...
És 6000 kilóméterenként komplett olaj-szűrő csere, légszűrőszivacsmosás-olajzás (motokrosszosok megoldják neked egy ezresér, de legkésőbb évente tavasszal szezon előtt).
12000 kilóméterenként gyertyacsere. NGK CR8EK
2évente még érdemes cserélni a hűtőfolyadékot (alubarátot mindenképp) és a fékfolyadékokat (DOT4 kell, ha rendszeresen pályázol akkor DOT5,1).
Ha jól emléxem a 400-as hoz fémházas szűrő kell, nem betét. Az olajszintnek a két jelölés közt kell lennie függőleges helyzetben lévő motornál. A legjobb, ha a felső jelölésnél van. Az alsó már határeset.
A szintet úgy nézd, hogy leállítás után min. 10-15 percet várj, és utána.
Ja és olajcsere az úgy működik mint kocsiknál? leengedő csavar ki, betöltő kupak ki, olajszűrő le? Az olajszűrő az egyben cserélhető? - mert láttam neten csak szűrő betétet.
Úgy őszintén nem tudom mihez hasonlítani, nem olyan mint a csapágyhang, hanem inkább mintha egy villanymotor felpörögne, vagy egy ékszíj csúszna csak tompább. Lehet, hogy azért mert kevés olaj lenne benne? Ha egyenesbe áll a motor akkor a kis ablak 2 jelzése között kell lennie a szintnek?
Az a motor nagyon szép és rendben van.
Már nem emlékszem pontosan mi volt az oka az újrafényezésnek -
pedig mesélte- de arra tisztán emlékszem, hogy nem az, hogy rongyá volt törve.
Valami olyasmi rémlik, hogy Ő ilyet szeretett volna és egy profi festő
cimborája jóárasítva megcsinálta neki.
Mellesleg ha elfogadsz egy véleményt, akkor a motoroknál a két
legutolsó dolog legyen az, hogy "hány km van benne" és "újra volt-e fényezve".
Én annó az RF-et 2x fényeztettem, harmadszorra már nem...
Elvileg "csak" 37e volt benne, mégis blokkcserés lett.
A jelenlegi motorom is újra lett fújva, aminek csak örülök, mert szép .
Nehezen találni olyan motort, aminek nem állítgatták a km óráját,
vagy nem fújták újra. Ha másért nem, mert évente 1x tuti eldől.
Azt a motort láttam Én is, rendben van hidd el! Igaz ez tavaly polgárdii találkozón volt.
Fényezés se kisipari, na meg a fénycucc se!
Friss műszaki,akkor még szinte karcmentes volt.
RF talin aszem többen kipróbálhatták tavaly, ők tudnak véleményezni.
Üdv! Délután végre mentem egy nagyobb kört az Rf-el, (nem sok motorossal találkoztam). Egész jó volt vezetni, csak egy baj van vele nem tudok vele lassan menni :D A másik amit észrevettem motorfékezésnél valami sivítós hangot produkál, ha behúzom a kuplungot akkor szinte teljesen megszűnik. Ez normális?
Ha valóban állt 4 évet, akkor erősen meggondolandó. A nagy szerviz nem lesz olcsó, a vizsga is pénz, átírás. Ezeken kívül még nagy valószínűséggel enni fogja az olajat, meg hamar kijönnek a folyások is, a kiszáradt tömítések miatt. A lánc borítékolhatóan cserés, meg a gumik is. A felhajlított rendszám meg nem arról tanúskodik, hogy kímélték volna.
Szóval, és inkább nézegetnék egy olyat, ami mindennapi használatban van, még ha drágább is, de a végösszeg mégis kevesebb lesz, mint a kéknél. Az idegeskedésről meg nem is beszélve.
Levelet váltottam a tulajjal, azt írta hogy 4 éve áll, teljes szervizelést igényel! Előtte egy nőé volt és pink színű, ezért lett kékre fújva, mert úgy állítólag nem kellett senkinek sem!
Ha esetleg javítottak az elemek, le kell xarni, ha kifele szép. A lényeg, hogy egyébként műszakilag tökéletes legyen, ne kelljen rögtön rákölteni egy csomó pénzt, hogy használható legyen.
A VFR-emen is szinte minden idom törött, meg hiányos volt, de műszakilag hibátlan, így megérte az árát. Az idomok meg könnyen javíthatók.
Hál' Istennek, még az enyémeket nem kellett szétbontani emiatt. Bassfanék talán cseréltek már, de tsanyi biztos tud irányárat mondani rá. Ha nem sürgős a vétel nagyfelbontásu képeket kérjél tőlük emilben.
Nándi motorját megtalálod itt a fórumon, talán videó is van róla.
Én a kéket se írnám le csak azért mert fényezve lett. Kérsz képeket, illesztési hézagok sokmindent elárulnak.
Pirosér viszont sok a 410. Egerszegi ütletben porosodott sokáig, utána összefutottam vele Kaposújlakon, nem dícsérte.
Látom zajlik az élet
Sajnos nekem ki kellet szállnom az RF Klub életből....
A család meg a heti hat nap meló mellett nincs időm.
Idén kb 500km mentem azt is BP-re papír ügyeket intézni....
Ez van.
Beast83
Nem árulok zsákba macskát. Ha érdekel gyere el és nézd meg.
Azért lett fényezve mert: egyedit akartam, és csak az anyagárat fizettem./Nyilván nem akartam volna egyedit ha munkadíjat is fizetnem kellett volna./
Fényezésen kívül vannak egyéb extra dolgok is...