Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem azért puhult fel mert szar a fékcső.

Keverni valóban nem jó. Bár ha 4-es van benne és 5est töltesz utána semmi baja nem lesz! DE ő úgy kérdezte hogy milyen kell bele után töltenni én mindig ugyan azzal töltök utána! Egyébként nekem is 4es van benne voltam ebédelni otthon és meg néztem! De ha ki cseréli és full 5öst rakbele attól semmi baja nem lehet és nem is lesz. Csak a hőfokban van különbség! Abban igazad van ha 4 helyett 3asat tenék akkor szar lenne, mert a mocinak 4eset vagy jobbat írnak elő!
Szvsz a szilikonbázisú DOT 5 nem motorokba való. Sőt, azt sem tudom hova, mert én eddig csak 4.0, vagy 5.1 használtam akár autóba, akár motorba. Az 5.0 még soha senki nem ajánlotta, még szerelők sem
A szilikon köztudottan kikezdi a gumi alkatrészeket, ráadásul sokkal jobban felveszi a fékezéskor keletkező hőt, ezért hamarabb is "vizesedik", és csökken a forráspontja.
Keverni meg TILOS a többivel.
Egyáltalán nem keverhető a többivel, elvileg csak teljesen tiszta
rendszerbe szabad tölteni, és "összenyomhatóbb" mint a többi,
puha fékhatást okozhat.
Olvastam valahol olyat is, hogy egyes típusok károsíthatják a gumi
alkatrészeket, na a gumi fékcsövemnek több se kellene.

Neked nem ezért puhulhatott fel ? Az elején sokat írtál, hogy
folyton felpuhult...
Összetétel Száraz forráspont (°C) Nedves forráspont (°C)
DOT 3 polietilén-glikol 205 140
DOT 4 polietilén-glikol 230 155
DOT 5 szilikon 260 180
DOT 5.1 polietilén-glikol 270 191


Ezzel mi a gond?
Red bocs hogy meg zavarlak de mért lenne tilos?
Nekem Dot 5ös van benne és semmi baja...
Ezt kicsit fejtsdki légyszi...
Sziasztok!
Családi okok miatt eladó lett a mocim.
Amit tudni kell róla, kisebb fényezési hibákkal, és kisebb váltóhibával (kidobálja a 2.-at, de azon kívül tökéletesen működik, sose volt belőle bajom, mindig kihagytam a 2.-at).
Ajándék túradobozzal, sportkipufogóval, pótféklámpával, és elakadásjelzővel. Túrázásra használt, 1. magyarországi tulajtól.
Ára 375 000 Ft
Újrafényezve Irányár 420 000.-
DOT 5 -ös fékolajat TILOS belerakni !
Letsgo kolléga szerintem 5.1-re szeretett volna gondolni !

Olajból pedig szűrőcserével együtt belemegy a 3.5L.
Próbáltam anno sok féle olajat a 400-ba, 15w50 Repsol MotoRider
volt a legeslegjobb, olcsó is volt, csak annyi a hátulütője, hogy illik
3-3500km-enként lecserélni, mivel ásványi.
A telóhoz annyit hogy száranként kell 503 bocs ezt szarul írtam!
Nagyon köszönöm a gyors választ!
http://www.autoteka2000.hu/ind...

Én innen szoktam venni nagyon olcsók.
Hát hogy mi kell belle ez pénztárcádtól függ... Véleményem annyi egy középkategóriás motulal jobban jársz mint valami XXXYYY márkájú fullosnak hit valamivel!
Motorolaj elvileg 10W40-es kell kérdés mennyire csipegeti 3L kell (Én motult használok full szintetikusat)
Teleszkóp olaj nekem szintén motul ott nekem 15W-s van benne gyárilag 10W-s van benne ha jól emlékszem! 503ml kell bele ha jól emlékszem majd a többiek meg cáfolják ha nem így van!
Féknél meg rá van írva az első fék tartály tetejére DOT4-es a minimum. De a dot 5 az tuti jó bele. Én ebből castrolt vettem fél L-ert az első és a hátsóra is elég volt!
Szép napot!
Sziasztok! Egy gyors kérdés, és ha megoldható, gyors válasz kellene rá, mert délután megyek szerelni és addigra tudnom kellene, milyen vegyek.
Milyen motorolaj, fékolaj, és teló olaj kell a 400asba? Előre is köszi a segítséget.
Jogszabály autónál az egyiket írja elő.

Hát én ha teszek is vala xenont bele csak azért mert kisebb a fogyasztása! De a hideg fény szarabb sötétben!
Nem bármelyik, hanem mindkettő én úgy tudom.
+70%os izzó van most nekem, nagyon fasza.
Bár 2 személlyel eklég magasra ver mindenképpen (nem 2 félszemély )!
Ez Xenon dolog nem teljesen így van!

Tehetsz Xenont a motordra csak szabályosnak kell lennie!
Ha szabályos egy az hogy a rendőr sem tudja az útszélén meg állapítani a dolgot!

10000K lila fény
8000K nappal, kissé felhős égbolt
6000K xenon izzó (kristálykék)
5600K vaku
4800K reggeli, délutáni alacsony napállás
4300K xenon izzó (jégfehér)
3000K xenon hatású halogén izzó
2300K halogén izzó
1900K gyertya lángja

Ami pedig szabájtalan és semmi értelme a 6000K-os "kék vagy fehér nek hívott" fény! Semmi értelme rosszabul látsz vele sötétben! Nem 1-2 gyári xenonos autót vezettem és hát bizony szó szerint fos.
Tompitott jobban világít a hagyományos autóénak.

2300K kell bele és senki nem fog egy rosz szót se szólni érte!

Amért szabálytalan az pedig az hogy.
ÚGy szól a fáma
1ablakmosonak kell lenni rajta (Lámpa)
2 elektrónikusan szabályozza a lámpát főként terepjárokon lehet észrevnni PL Nissan Pathfinder-en lehetett nagyon látni ezt a kis kütyüt hogy dolgozik

Ebből bármelyik meg van akkor szabályos na itt a bukta a motornál. DE van de is!
Ha hagyományos izzonak a megfelelő kelvines izzot rakod bele és be van állítva a lámpa akkor azt nem fogja tudni senki hogy az xenon és ha E-s akkor nem tud vele mit kezdeni a rendőr és a KPM-se.

Hát ez a xenon története :D
nem a benzincsapnal hanem amit imitrikes belinkelt ket kepet ott lehet a hiba neked is szethuzod a csatlakozot utana beinditod es rovidre zarod ekkor fel kell villannia a muszerfalon az uzemanyag lampanak ha nem akkor a muszerfal es a csati kozt a hiba ha igen akkor jelado vagy vagy vezetek rossz addig a szethuzott csati ig
indításnál világít szépen minden ahogy kell szal kontrolllámpa működik! Akkor szerintem a benzincsap körül kell keresnem a hibát! akkor ahogy olvastam a lámpa kigyulladása és a tartalékra rakás nem egy időben történik, most akkor már eztis tudom! Köszönöm a segítségeteket! balesetmentes motorozást hétvégére!
Igen műszaki, de még a rendőr is leveszi a rendszámot miatta ha szigorúan veszi a munkáját.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Indításnál a visszajelzők így világítanak jól. Ha itt se világít a sárga akkor kiégett valószinü. Kb 180-200km után kezd világítani, 210-240km körül kezd rángatni mert ideje tartalékra tekerni. Onnan még van 40-50 kilómétered ha nincs babrálva a tankban a csövezés.
Visszajelző csatlakozása a benzíncsap mellett van amit a szerelők néha elfelejtenek összedugni.
Az tök mindegy hogy ON-on vagy Res-en használod! Csak magaddal szúrsz ki kicsit mert nem tudod mikor fogy ki az anyag. Már ha ki járod annyira a tankot!
http://www.rfklub.hu/

Regisztrálj ide! A tankos kérdésekre itt a válasz....
Helló!
Elvileg a 400-ason ki gyullad a lámpa nekem még van 40-50km-m mikor tartalékra kell tennem!
Viszont javítani kell mert el szokott tőben törni a kábel az adónál.
Tank le szét húzód a kábelt és megnézed jeladó tövében a kábeleket. Ha minden okés akkor javaslom enged le a benzit majd műszerrel mér meg. Szakadást mérsz és zárlatot kellene mutatni ha jó.Ha szakadt akkor az adó nem jó. Ha jó az adó és nem megy akkor még nézd meg az izzót.
600asnál viszont nem tudom hogy a tartalék hasonló e. 400-asnál van így! Meg ha le engedted és miden rendben akkor literenként töltsd a tankot és meg tudod hol alszik ki!
Te jó ég, milyen jeladó? Én mindig tartalékon használom. Nem kéne?
még én sem lattam felvillanni az enyémet,lehet a jeladom rossz nekem is
persze, trafó a helyén, izzó az ülés alatt :D állítólag a műszaki miatt lett kivéve belőle.