Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tolva még nem próbáltuk
én is gyanakszom a karbira is
A büdös kipuffgáz, a nehéz indíthatóság, a háromhengerezés mind lehet karburátor probléma. Sztem az is elég ritka esemény, hogy egyszerre 2, nemhogy 3 gyertya haljon meg a gépben, szal. azt is kilőném.
Megtolni próbáltátok, mármint tolva indítani?
Tudtommal az olajcserének nem sok köze van a motor járásához, mármint fordulatszám szerint. Az 1500 sztem is magas. Normál 95'tel 1000 az alapjáratom.
standard érték 0.7 - 0.8 között.
köszi, akkor nem kell hozzányúlni a gyári hézagoláshoz, mert az is 0,7
Tudtommal 0,7.
Esetleg van valakinek infója a gyertyahézagról? Mekkorának kellene lennie vagy a gyári NGK CR9EK gyertyáé jó?
A fordulatszámom mondjuk nem mérvadó, hogy magas, mert egy 600-as gép műszerfala van fent.
Szia nekem 1000 a fordulatszámom alapjáraton! Amit írtál szerintem az magas! Nem tudom, talán az új gyertyák megoldják a problémádat.
Üdv: DS
Üdvözlöm az új Röfi tulajokat, fórumtagokat!
Remélem, hogy mindenki működő motorral várja a munkaidő végét, hogy mehessen egy karikát még a délután ebben a szép időben és remélem én is hamarosan tudom használni a sajátomat.
Sziasztok!
Van egy kis problémám a Röfivel.
130km motorozás után mikor felértem Pestre megváltozott a motor járása és elég büdös lett a kipufogógáz és alig lehetett vele elindulni, de utána ment rendesen (alapjárat leesett 1500-ról 1200-ra). Csináltunk egy olajcserét, de attól nem lett jobb. Sőt utána már egyértelműen három henger ment csak.
Volt otthon 3 db alig használt gyertyám, azokat megtisztogattuk és 3-at kicseréltünk a motorban, a maradék egyet szintén megtisztogattuk.
Most el se indul.
Ma szétszedjük újra és megpróbáljuk visszarakni a régi gyertyákat megtisztogatva, hátha azokkal elindul...
Esetleg van valami tanácsotok?
pl.: érdemes vennem 4 új gyertyát és azokkal megpróbálkozni inkább vagy ha más gond van és beköpi ezeket a gyertyákat is, akkor azok egyből kukaérettek lesznek vagy pucolás után használhatóak maradnak?
Elnézést az amatőrködésért, de sajna eléggé az vagyok. De jó lenne legalább a szervizig a motorral eljutni és megúszni a szállítási költséget. ( szállítási költség + 2eFt = 4db új gyertya )
üdv.: jason30
se spanifer se hova kotheto reszem nincs sajna ezert tudom csak eldontve az ilyen dolgot szerelni vagy beruhazok egy nyak alatti emelore
Villahidnál kössétek föl,emelni nem is kell éppen csak tehermenteseggyen az eleje és elég a tetejét lehajtani, kivenni a rugót, hogy meg tudd mérni, lefényképezni.
az a baj hogy amikor kiszedtem mindent nem mertem meg a rugo hosszat is mert most tobbet tudnek,csak igy egyedul szerelni nehez volt ,mert mar untam,lebontottam minden elemet rola es elfektettem egy vastag matracra mert nem tudtam mivel emelni,ezert volt maceras,de ha szerzek emelot azert csak kiszedem meg egyszer valamikor
Akkor másik rugó van benne ami nagyobb különben üresen is felkoppanna.......ez egy távtartó és akár le is lehet gyártani egy csőből, de ha nem koppan fel akkor már rugót cseréltek.....vagy más a telód mint ami az ábrán van....
a 17-es alkatresz nekem nem volt benne
Lehet, attól függ mi hiányzik?....tényleg, hogy hiányozhat valami ha amúgy működött?...
Kényes téma a teló!
Ésszel kell nekiállni ha lehet aki nem csinált ilyet ne nyúljon hozzá!
Tapasztalat!
Köszönöm, de elsőre biztos nem fogok egyedül próbálkozni vele. Ha a környéken nincs senki, akkor max keresek egy szerelőt valahol, és reménykedem, hogy nem barmolja szét, és nem vág át nagyon, csak kicsit
jo reggelt
erdeklodnek hogy teleszkophoz lehet alkatreszt venni,marmint belso reszeket?mert az enyem egy kicsit hianyos volt ahogy neztem
Sztenderen valaki kibillenti az elejét, te meg megmozgatod a telószárakat ahogy tanultad rutinvizsgára kotyognak-e. Ha nem akkor nem koptak el a perselyek.
Köszi a tippet :P De ha szar akkor szerintem a nem digites futóját amit lehet állítani alávágom :P Aztán had szoljon...

El nem adom ezt a motort nem érné meg! ÉS le kopogom de jó a motorja!
Kötsz rá egy piros baboskendőt tuningnak, aztán cseréled ha nagyon elázott
Be volt zsírozva és kézzel toltam be a fészekbe szimeringet! A száron nincsen semmilyen sérülés...
Azért köszi a tippet! De nem az az ember vagyok aki pajszerral áll neki motort szerelni. Az más kérdés hogy nem vagyok autó szerelő, motor szerelő.
Boztos hogy kopás áll a dolog mögött mert lehet hallani hogy bizonyos csillapitásnál viszonylag kisebb mozdulásnál van egy kis koppanása (Nem felüt mert tele van olajjal )

mindegy ezt az idényt végig kergetem így az télbe meg majd egy teleszkópos szaki megnézi tud e valamit kezdeni vele! Ha nem akkor meg kap valami kis tuningot hogy pöpec legyen...
Vagy eleve sérült a krómszár....