Az a fekete 4kilós volt. Valamiért csak sötétben láttam mindíg.
Ha minden igaz, Tomi68 motorja jött velem szembe egyszer, de nem láttam többet.
Volt még a másik 6kilós szürke, Te, körlámpás 4kilós, láttam még egy fekete idomos 4kilóst, meg a piros 6kilós a sasfejjel a sárvédőn.
Akkor az tiéddel, enyémmel 7 darab ebből 4 volt bent. AMIT ÉN LÁTTAM.
Egy fekete 900-ast láttam lefele menet, szerintem oda tartott.
Lila volt a dekorcsík a faridomon, és erősen "köhögött" a tulajának,
az út szélén haladt kb. 50-60-as tempóval, mögötte meg egy lila swift
(nemtudom vele volt-e, de nem előzte meg, lehúzódótt az is).
Imi köszi a beállítást :D NAGYON brutál lett... Nagyon gagyi volt eddig most fekszi szépen a kanyarokat! :D Hazafelé fel púpozva kicsit meg kergette a Fülei úton jóóóó volt!
Ma átjöttünk Polgárdin, láttunk is vagy 2-300 motort az egyik körforgónál
a kút mellett.
Most inkább kihagytam a talit, mert rettentő meleg volt, illetve már
fáradt voltam/vagyok.
Olvasgattam itt a fogyasztási értékeket és nem is igen mertem számolni az enyémet, mert nekem soknak tűnt. De ma elmentem vele melóba 230.6 km -re 12.3 at nyomott be. Ebben volt kb. 20 km város és falu (betartom az 50est) és néhányszor 160-200 is. Ez az 5.35 ös átlag egy 600 asnak azért nem is olyan rossz szerintem.
O gyűrű az O gyűrűt takar.
A külső és belső "8"-as közt ha megnézed van egy tömítés.
Ez "régebben" sima "O" gyűrű volt, de az két felület közé szorítva
elméletileg ugye csak 2 ponton tömít.
Az "X" gyűrű nyilván a két felület közt elvileg 4 ponton tömít.
Tehát ez semmi más csak a gyűrű keresztmetszeti profilja.
Minél több ponton/íven/felületen (nehogy valaki belekössön) tömít
annál jobb.
Létezik "W" "Z" gyűrű is, ha jól tudom.
Most nagy hirtelen nem tudok képet dobni, mert a képeim a gépemen
vannak, én meg nem vagyok a gépem közelében.
Az ex-motorom meg nincs 200km-es körzetben, úgyhogy sajnos
lefotózni se tudom .
Ha már így bele merültünk. Mi a különbség az "o" és az "X" gyűrűs között? Ezt tudom hogy illő lenne tudni de nem volt még ilyennel dolgom... Meg melyik a jobb?
525-ös lánc kell a 400-ra nem 530.
Már az 525 is feleslegesen sok, semmi értelme, de az a gyári.
500-as GS500-akon is 520-as van, de elég is. Sőt, ott sokszor sima
láncokat használnak, mégcsak nem is O gyűrűset.
Elöl 14-es, hátul 49-es lánckerék kell, jtsprocket.com-on (azthiszem)
fent van a katalógusban.
Nem vagyok benne biztos, de mintha ott 114 szemet ajánlana,
és úgy rémlik nekem, hogy nekem a végén a 112-re való rövidítés is
picit sok lett (feszítő vége fele állt a tengely), de ebben már nem vagyok 100%.
Azt kérdezd meg red-től!
Ő kicsit variált vele és elmondása szerint érdemes volt! Nyert 90-100 tempónál 1000 fordulatot mínuszba és ezáltal a fogyasztása is jobb volt!
Ha minden igaz, Tomi68 motorja jött velem szembe egyszer, de nem láttam többet.
Volt még a másik 6kilós szürke, Te, körlámpás 4kilós, láttam még egy fekete idomos 4kilóst, meg a piros 6kilós a sasfejjel a sárvédőn.
Akkor az tiéddel, enyémmel 7 darab ebből 4 volt bent. AMIT ÉN LÁTTAM.