Ez ugyan nem az övé, de igaz: "Először is a csiszolópapír/drótkefe felejtős, ugyanis apró karcokat ejt a gyertyán, ahol utána sokkal hajlamosabb a gyertya rossz helyen adni a szikrát/több helyen! Nem azonnal teszed vele tönkre a gyertyát, valószínű rövidíted az élettartamát!"
NGK ból amit írtam NGK CR8EK ára: 2554Ft K- jelzi azt hogy 2 körmös a gyertya magyarul két pólusról adja a szikrát ha sima CR8E-t veszel az olcsóbb és egykörmös gyertya mint a Denso
Ha beköpi a gyertyát, attól nem lesz baja a gyertyának, ha van MZ-s ismerősöd, kérdezd meg bátran . Ha megreped a kerámia foglalat, akkor áthúzhat a szikra, és nem a gyertya alján adja le, ekkor csereérett egy gyertya, meg a csereintervallumban megadott kilóméterszám után. Ezen kívül lehet más baja is, de azoknak a kivesézését meghagyom a szakiknak...
Nekem NGK egykörmös volt benne, mikor vettem, most DENSO (U27ESR-N) egykörmös van benne. (Körmök száma adja meg a pólusszámot tudtommal ). Indíthatósága hibátlan, bár NGK-val is az volt, csak 3hengerezett, de ebből nem szabad általánosítani, mert a benne lévő NGK-kal vettem a gépet és nem tudom mióta vannak/voltak benne.
RedOne, ugye az nem nagy rizikó, hogy veszek CR8EK gyertyát és esetleg beköpi? Az attól még nem kuka?
Jól sejtem, hogy a Denso féle gyertya az egypólusú és az NGK az kettő?
Köszi, én is ezen gondolkozok, mert tegnap mikor visszaolvastam a fórumot megakadt a szemem a CR8EK gyertyán. Csak nem tudom, hogy most már nem kell-e karbitiszítás mindenképpen. Bele merjem-e rakni az új CR8EK-t ha veszek.
Tegnap mondjuk visszaraktuk a mociba a régi gyertyákat, amik még múlt héten benne voltak és beindult, de nagyon gyengén muzsikált. Ma reggel viszont már nem indult el. Ma betoltuk, úgy beindult, de le is fulladt egyből.
Kérdés, hogy adjak-e esélyt egy új CR8EK gyertyaszettnek, ami nem olcsó vagy vitessem el a szervizbe, ami drágább, de ott biztosan megcsinálják...
Ha 400-asod van, akkor a gyári nem CR9EK hanem CR8EK.
A 9-es magasabb hőtűrésű, ami tudtommal azt IS jelenti, hogy magasabb
hőmérsékleten "öntisztul".
9-es gyertyákkal van akinek rég óta működik 400-as, nekem az elején
rengeteg galibát okozott, utána 17000 gondatlan kilómétert mentem
a 8-as hőértékűnek megfelelő Denso gyertyákkal.
egy szétdrótkefézett gyertyán...
Lehet nekiállok egy tesztnek . Vajon meddig kell kefézni ahhoz,
hogy osztott ívet húzzon.
Tudom, hogy ahány ember, annyi féle képpen magyarázza meg, hogy
mi miért nem jó.
megkeresnélek egy beállításra.
A bal hengerem kicsit sokat kap, a többi tökéletes.
Ha beköpi akkor kiszeded és megtisztítod.
A tisztításnak több módja van, én drótkefe párti vagyok...
Nekem NGK egykörmös volt benne, mikor vettem, most DENSO (U27ESR-N) egykörmös van benne. (Körmök száma adja meg a pólusszámot tudtommal ). Indíthatósága hibátlan, bár NGK-val is az volt, csak 3hengerezett, de ebből nem szabad általánosítani, mert a benne lévő NGK-kal vettem a gépet és nem tudom mióta vannak/voltak benne.
Jól sejtem, hogy a Denso féle gyertya az egypólusú és az NGK az kettő?
E-mailbe a részletek!
Nekem előtte 9es egy körmös volt jól indult de szarul melegedett be vele! A 8as kétkörmössel semmi baja nincs!
12-es üveggyetyád is van ?
Tegnap mondjuk visszaraktuk a mociba a régi gyertyákat, amik még múlt héten benne voltak és beindult, de nagyon gyengén muzsikált. Ma reggel viszont már nem indult el. Ma betoltuk, úgy beindult, de le is fulladt egyből.
Kérdés, hogy adjak-e esélyt egy új CR8EK gyertyaszettnek, ami nem olcsó vagy vitessem el a szervizbe, ami drágább, de ott biztosan megcsinálják...
A 9-es magasabb hőtűrésű, ami tudtommal azt IS jelenti, hogy magasabb
hőmérsékleten "öntisztul".
9-es gyertyákkal van akinek rég óta működik 400-as, nekem az elején
rengeteg galibát okozott, utána 17000 gondatlan kilómétert mentem
a 8-as hőértékűnek megfelelő Denso gyertyákkal.