Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem sokat.....
Kiváncsi lennék nagysebességű kamera alatt hány felé szakad a szikra
egy szétdrótkefézett gyertyán...

Lehet nekiállok egy tesztnek . Vajon meddig kell kefézni ahhoz,
hogy osztott ívet húzzon.
Ez ugyan nem az övé, de igaz: "Először is a csiszolópapír/drótkefe felejtős, ugyanis apró karcokat ejt a gyertyán, ahol utána sokkal hajlamosabb a gyertya rossz helyen adni a szikrát/több helyen! Nem azonnal teszed vele tönkre a gyertyát, valószínű rövidíted az élettartamát!"
Kikeresem a hsz-ét, az jobb mintha én akarnám leírni...
Ezért írtam, hogy "drótkefe párti" vagyok.
Tudom, hogy ahány ember, annyi féle képpen magyarázza meg, hogy
mi miért nem jó.
alakinek nincs kedve jönni Kunmadarasra?,
Pedig ez ősi módszer. És ugye az ősi dolgok mindíg jók! Meg a szakmák is!
drótkefélni nem szabad.......ezt elektro úr elég jól levezette anno a motorszerelés topicban........
Ha nem sikerül kiviteleznem a lambda szondás mérést, akkor
megkeresnélek egy beállításra.
A bal hengerem kicsit sokat kap, a többi tökéletes.
Az U24ETR az 2 pólusú. Ugyan úgy néz ki mint az EK-s NGK.

Ha beköpi akkor kiszeded és megtisztítod.
A tisztításnak több módja van, én drótkefe párti vagyok...
van..
NGK ból amit írtam NGK CR8EK ára: 2554Ft K- jelzi azt hogy 2 körmös a gyertya magyarul két pólusról adja a szikrát ha sima CR8E-t veszel az olcsóbb és egykörmös gyertya mint a Denso
Ha beköpi a gyertyát, attól nem lesz baja a gyertyának, ha van MZ-s ismerősöd, kérdezd meg bátran . Ha megreped a kerámia foglalat, akkor áthúzhat a szikra, és nem a gyertya alján adja le, ekkor csereérett egy gyertya, meg a csereintervallumban megadott kilóméterszám után. Ezen kívül lehet más baja is, de azoknak a kivesézését meghagyom a szakiknak...
Üdv!

Nekem NGK egykörmös volt benne, mikor vettem, most DENSO (U27ESR-N) egykörmös van benne. (Körmök száma adja meg a pólusszámot tudtommal ). Indíthatósága hibátlan, bár NGK-val is az volt, csak 3hengerezett, de ebből nem szabad általánosítani, mert a benne lévő NGK-kal vettem a gépet és nem tudom mióta vannak/voltak benne.
Szevasztok!Nekem március óta 9-es hőértékű van bent és semmi gond vele!
Vagy ahogy Letsgo írta, csak azt látom, hogy a Denso egy körmös, a másik kettő. Az nem tudom, hogy a pólussal összefüggésben van-e
RedOne, ugye az nem nagy rizikó, hogy veszek CR8EK gyertyát és esetleg beköpi? Az attól még nem kuka?
Jól sejtem, hogy a Denso féle gyertya az egypólusú és az NGK az kettő?
Ment e-mail meg van cucc.
E-mailbe a részletek!
Zs+U-nál NGK CR8EK ára: 2554Ft (Kétkörmös verzió)

Nekem előtte 9es egy körmös volt jól indult de szarul melegedett be vele! A 8as kétkörmössel semmi baja nincs!
Tsanyi,
12-es üveggyetyád is van ?
email ment
Mi az olcsó?......
Még egy kérdés: nem tud valaki olcsón Denso U24 ETR vagy NGK CR8EK gyertyát?
Köszi, én is ezen gondolkozok, mert tegnap mikor visszaolvastam a fórumot megakadt a szemem a CR8EK gyertyán. Csak nem tudom, hogy most már nem kell-e karbitiszítás mindenképpen. Bele merjem-e rakni az új CR8EK-t ha veszek.
Tegnap mondjuk visszaraktuk a mociba a régi gyertyákat, amik még múlt héten benne voltak és beindult, de nagyon gyengén muzsikált. Ma reggel viszont már nem indult el. Ma betoltuk, úgy beindult, de le is fulladt egyből.
Kérdés, hogy adjak-e esélyt egy új CR8EK gyertyaszettnek, ami nem olcsó vagy vitessem el a szervizbe, ami drágább, de ott biztosan megcsinálják...
Ha 400-asod van, akkor a gyári nem CR9EK hanem CR8EK.
A 9-es magasabb hőtűrésű, ami tudtommal azt IS jelenti, hogy magasabb
hőmérsékleten "öntisztul".

9-es gyertyákkal van akinek rég óta működik 400-as, nekem az elején
rengeteg galibát okozott, utána 17000 gondatlan kilómétert mentem
a 8-as hőértékűnek megfelelő Denso gyertyákkal.