Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemtudom, lehet én tudok valamit rosszul, de egyáltalán nem szabad eresztenie.
Eddig 3 motoron cseréltem szimeringet, de utána egyiken sem eresztett semennyire se,
pedig nem vagyok szerelő.

Akkor ereszt általában, ha valaki úgy üti be a szimeringet a helyére,
hogy meg-meg üti a krómszárat vagy valahol felsérti.
Onnantól kezdve mindig ereszteni fog.
Akkor rá keféltem :D
Akkor bontó és veszek egy újat!
A csúszógyűrűre gondolsz?......az tényleg elkophat, de vele együtt a telószár is.....
Azért mert a teflon olaj lehúzót ki nyírta az hogy nem volt olaj benne! Majd ősszel fel lesz újíttatva teleszkópossal!
Nem lehet hibázni?....akkor miért ereszt?....... ....
Hát minden papírom megvolt hozzá, pénz is megvolt a forgalombahelyezéshez, és nem mellékesen minden rendbe ment hála isten! 4 óra alatt elintéztünk minden papírt!
kicsit én mesze lakok ehez!
A teleszkóp az nem nagy dolog ha minimálisat "ereszt" a szimeringnél ne foglalkozz vele! Az enyém vadi új szimeringel folyat :(
Nam értem mért mert mindent úgy raktam össze ahogy kell nagyon nem lehet el hibázni!A feltöltés meg annyi hogy le kapod a kormány 3 imbuszos csavar a biztosító gyűrűt ki szeded és a rugó tetejéig feltöltöd...kb fél óra és ehez még szerszám se kell nagyon! Szinkron teszterem még nincs de a gyártása folyamatban van!
Összerakásnál járasd a telot hogy a levegőt kidolgozza... Akkor volt jó ha magától össze húzta a szárat! De úgy is látod hogy bugyborékol vagy sem!
Ez a 6 kilósé mert a 9kilósé elég rossz minőség. Felépítés megegyezik csak a méretek másak.
okes minden mar rakom ossze nagyon koszonom mindenkinek a segitseget mar csak az olajat kell kimernem es beletolteni
igen, a porvédő és a szimering között van a gyűrű(nem is egészen zéger) ami egy belső horonyba süllyed bele....
Teleszkópba kellene olajat tölteni, illetve valszeg valahol ereszt a szimering is, mert valami olajfolyás jön onnan. Másodszor a termosztátot kellene akkor visszaszerelni, ahogy mondtátok. Harmadik, de legkevésbé égető a karbi szinkronizálás. Nagyjából ennyi.
És mit szeretnél meg nézni rajta?
a prvedot leszedtem utana egy zéger félét es alatta van a szimering akkor meg van valami ott?
Egészen véletlenül nincs valakinek egy testhezálló kis garázsa, műhelye, valamint szakértelme, amivel segítene nekem pár apróbb javítást eszközölni a járművön? Egyrészt panelban nem ideálisak a körülmények, másrészt újoncként nem szívesen babrálnék bele dolgokba. Szervizbe ugyan elvihetném, de akkor már inkább olyannal nézetném meg, aki látott már rf-et. Természetesen nem kérem ingyen. Utolsó kritérium, hogy Újpesthez elérhető közelségben legyen. Előre is köszi minden építő jellegű segítséget.
van egy zéger gyűrű a szimering fölött amit ki kell venni és utána szétrángatni....
okes sikerult meglazitanom nagynehezen,kivettem a közepét is most a nagy cső hogy jön ki a hazbol,mar teljesen kibeleztem de a szimeringhez nem ferek hozza meg mindig
Akkor mégiscsak szét volt kicsit hajtva a masina.
Rugót visszateszed és kicsit ráterhelsz az már megfogja a patront. Itt a meglazítással lesz a nagyobb harc.
na ez jo mert eddig ezt nem olvastam itt sehol,akkor most potyara szedtem szet
Amivel belül lefogod a tubust amibe a csavar belemegy.....
miféle célszerszámot?
igen....és célszerű légkulccsal elsőre mert ha megforog nehéz lesz kicsavarni, kell hozzá célszerszámot csinálni.....
sziasztok
ahhoz hogy a szimeringet ki tudjam venni ki kell csavarni a telo aljan levo imbusz csavart?nekem egy kicsit szet van cseszve gondolom az elozo tulaj lehetett igy nem igazan tudom szethuzni
Azthittem az csak "sima" csavaros kupak a tetején...
Akkor viszont jó nagy balfékek voltak, hogy a ránfelvarrottba simát raktak.