Nemtudom, lehet én tudok valamit rosszul, de egyáltalán nem szabad eresztenie.
Eddig 3 motoron cseréltem szimeringet, de utána egyiken sem eresztett semennyire se,
pedig nem vagyok szerelő.
Akkor ereszt általában, ha valaki úgy üti be a szimeringet a helyére,
hogy meg-meg üti a krómszárat vagy valahol felsérti.
Onnantól kezdve mindig ereszteni fog.
Hát minden papírom megvolt hozzá, pénz is megvolt a forgalombahelyezéshez, és nem mellékesen minden rendbe ment hála isten! 4 óra alatt elintéztünk minden papírt!
kicsit én mesze lakok ehez!
A teleszkóp az nem nagy dolog ha minimálisat "ereszt" a szimeringnél ne foglalkozz vele! Az enyém vadi új szimeringel folyat :(
Nam értem mért mert mindent úgy raktam össze ahogy kell nagyon nem lehet el hibázni!A feltöltés meg annyi hogy le kapod a kormány 3 imbuszos csavar a biztosító gyűrűt ki szeded és a rugó tetejéig feltöltöd...kb fél óra és ehez még szerszám se kell nagyon! Szinkron teszterem még nincs de a gyártása folyamatban van!
Teleszkópba kellene olajat tölteni, illetve valszeg valahol ereszt a szimering is, mert valami olajfolyás jön onnan. Másodszor a termosztátot kellene akkor visszaszerelni, ahogy mondtátok. Harmadik, de legkevésbé égető a karbi szinkronizálás. Nagyjából ennyi.
Egészen véletlenül nincs valakinek egy testhezálló kis garázsa, műhelye, valamint szakértelme, amivel segítene nekem pár apróbb javítást eszközölni a járművön? Egyrészt panelban nem ideálisak a körülmények, másrészt újoncként nem szívesen babrálnék bele dolgokba. Szervizbe ugyan elvihetném, de akkor már inkább olyannal nézetném meg, aki látott már rf-et. Természetesen nem kérem ingyen. Utolsó kritérium, hogy Újpesthez elérhető közelségben legyen. Előre is köszi minden építő jellegű segítséget.
okes sikerult meglazitanom nagynehezen,kivettem a közepét is most a nagy cső hogy jön ki a hazbol,mar teljesen kibeleztem de a szimeringhez nem ferek hozza meg mindig
sziasztok
ahhoz hogy a szimeringet ki tudjam venni ki kell csavarni a telo aljan levo imbusz csavart?nekem egy kicsit szet van cseszve gondolom az elozo tulaj lehetett igy nem igazan tudom szethuzni
Eddig 3 motoron cseréltem szimeringet, de utána egyiken sem eresztett semennyire se,
pedig nem vagyok szerelő.
Akkor ereszt általában, ha valaki úgy üti be a szimeringet a helyére,
hogy meg-meg üti a krómszárat vagy valahol felsérti.
Onnantól kezdve mindig ereszteni fog.