Egyszerűen túl van és kész. Vagy a tiéden rendszeresen kapcsol a ventillátor városi lassú menetben mint az autódon?
Váltásnál azért a gázt csukd el mikor húzod a váltót!
Bocsi az RF miért van túlhűtve, /túlméretezve a hűtő/? A második kérdésem, az egyik gsx-r es barátom mondta ezt a gyors váltást fölfelé, 2. után húzatva nem kel kuplung-kipróbáltam működik, nem vágom szét a váltót ha így használom néha? Köszi
Üdv: Dani
Szerintem gondold át még egyszer ezt a termosztát dolgot . Ha nincs benne, sosem lesz üzem meleg országúton, mert túl van hűtve!
Ettől a fogyi is nő, még ha nem is jelentősen. Viszont ha beérsz lakott területre, és lassan kell menni, rögtön elkezd melegedni, ami esetleg a venti kapcsolásáig is elmehet. Ekkor eszméletlen hőterhelést kaphat. Az addig 70fok körüli moci gyorsan felmegy 90-100fok környékére. Nem hinném, hogy ez egészséges működés lenne. Persze lehet ezt erőltetni, csak a végeredmény kétséges!
Nem véletlenül tervezték bele a mérnökök a termosztátot. Az meg hogy maga a termosztát mekkora, leginkább az adott területre vonatkozó éghajlati viszonyok határozzák meg. A lényeg, hogy a motor minden körülmények közt közel azonos hőterhelésen dolgozzon, és ez az üzemi hőfok legyen.
:D Köszi tudom én is volt szerencsém termosztátot turkálni és nem keveset szívtam vele mire sikerült a kocsin belőni hogy normális legyen mert a majom ki szedte belőle télen nem volt konkrétan fűtés az autóban!
Én csak azért írtam mert kérdezték baja nem lesz tőle hogy nincs benne!
Nekem van benne és flottul müködik. és nekem viszonylag hamar üzem meleg a gép. (nyáron)
Jól látod a dolgot, de a termosztát nem ki-be kapcsoló!
Ha nagyobb tempónál elkezd hatékonyan hűteni a radiátor, akkor szűkíti a nyílást, kevesebb vizet enged át és máris magasabban tartja a hőfokot a köpenyben. Hidd el, termosztát nélkül alacsony a hőfok a motorban annyira túl van méretezve a radiátor.
Kedves RF-es és motoros társak!
Nem tudom ki mit csinál hétvégén. Ha van ideje pénze akkor hajrá :D
Egy kis hétvégi buli Zalaegerszegen!
Elővétbe 3k a jegy 3napra!
Remélem lesznek ott RF-ek is végre :D
Hát azért nem hiszem hogy valaki pályán kimélő üzemmódba 70el fog menni :D 130-140nél az stabil lesz :D És ha fel melegíted a vizet akkor az neked a hűtőben azért mert nyitva a termosztát nem fog ki hülni.... Max télen... Ez kocsinál is így van! Dugóba meg mindegy neki hogy van termosztát vagy nincs! Mert nyitva van! Ha pályán visszahűl a blokk 50fok alá akkor annak a motornak baja van keményen...
Nem akarok vitatkozni gyárilag van benne de ennek a hideg blokk minél hamarabb üzem meleg állapotáért felel. Ha bemelegedett az nem fog rá zárni pályán mert nem hűl vissza víz... ( Télen meg hidegbe igazad van de motoros szezonba... )
De az az évjárattól függ. 1996-ban volt ráncfelvarrás mikor kapott más műszerfalat, első telót, hátsó féket a lengővillával, idomrekeszeket, hátsó lábtartók, meg még pár apróságot lecseréltek.
Én nem tudom mi igaz és mi nem! Nem is érdekel :D
Szeretem a kis kecskét jól eszik megy is... Szerintem nem azon a 6Le múlik bármi is! Akinek meg számít az vegyen 600-asat vagy nagyobbat! Ez az én véleményem a Le-őket illetően :D
Érdekes a dologban, hogy a 6kilós rf, és a gsxrek is ugyan ezzel a termosztáttal 76celziusz a 4 lyukkal dolgoznak. Gixernél viszont nincs ennyire túlméretezve a radiátor.
Én Bólyban leszek:
Váltásnál azért a gázt csukd el mikor húzod a váltót!
Üdv: Dani
Pénteken Gerjenben ,szombaton Szalkon vagyok megtalálható remélem valakivel összefutok közületek!
Ettől a fogyi is nő, még ha nem is jelentősen. Viszont ha beérsz lakott területre, és lassan kell menni, rögtön elkezd melegedni, ami esetleg a venti kapcsolásáig is elmehet. Ekkor eszméletlen hőterhelést kaphat. Az addig 70fok körüli moci gyorsan felmegy 90-100fok környékére. Nem hinném, hogy ez egészséges működés lenne. Persze lehet ezt erőltetni, csak a végeredmény kétséges!
Nem véletlenül tervezték bele a mérnökök a termosztátot. Az meg hogy maga a termosztát mekkora, leginkább az adott területre vonatkozó éghajlati viszonyok határozzák meg. A lényeg, hogy a motor minden körülmények közt közel azonos hőterhelésen dolgozzon, és ez az üzemi hőfok legyen.
Én csak azért írtam mert kérdezték baja nem lesz tőle hogy nincs benne!
Nekem van benne és flottul müködik. és nekem viszonylag hamar üzem meleg a gép. (nyáron)
Ha nagyobb tempónál elkezd hatékonyan hűteni a radiátor, akkor szűkíti a nyílást, kevesebb vizet enged át és máris magasabban tartja a hőfokot a köpenyben. Hidd el, termosztát nélkül alacsony a hőfok a motorban annyira túl van méretezve a radiátor.
Nem tölti fel a képet sorry
Nem tudom ki mit csinál hétvégén. Ha van ideje pénze akkor hajrá :D
Egy kis hétvégi buli Zalaegerszegen!
Elővétbe 3k a jegy 3napra!
Remélem lesznek ott RF-ek is végre :D
Bár amióta meg csináltam nem panaszkodómra :D
Nem akarok vitatkozni gyárilag van benne de ennek a hideg blokk minél hamarabb üzem meleg állapotáért felel. Ha bemelegedett az nem fog rá zárni pályán mert nem hűl vissza víz... ( Télen meg hidegbe igazad van de motoros szezonba... )
Képzeld el az "autópálya-dugó-autópálya-dugó" szitut termosztáttal
meg anélkül...
De ha jól néztem a leírást a csavaros az állítható. Mármint a rugó előfeszítése...
Mert a teteje nem csavaros, hanem biztosító gyűrűs ?
(Jó sok hozzászólással ezelőtt....)
59 van a japán videóban, a biztos az.
Szeretem a kis kecskét jól eszik megy is... Szerintem nem azon a 6Le múlik bármi is! Akinek meg számít az vegyen 600-asat vagy nagyobbat! Ez az én véleményem a Le-őket illetően :D