amikor megvettem az oldalán rajta volt a VC felirat alatta h variable valve controll.jó,oké,az csak egy matrica....a forgalmi meg csak egy papír...de ha jobban utána jársz a VC-s változat szelepfedele gyárilag piros-pont mint a tiedé!és nem én festettem pirosra. a termosztátos kérdésedhez csak annyit fűznék hozzá h a gyári termo kicsi bele(ha jól emlékszem olyan 76 fok körüli) mivel ezek japán belpiacos gépek ...japánban más a klíma...így más termosztátot raktak bele gyárilag.ha teszel bele akkor mindenképp olyan 82 fok körülit.az utolsó 1-2 évben én termosztát nélkül használtam,előtte pedig a gyári volt benne,tehát az óra mutatója szerint sosem volt üzemi hőfokon a gép mégis megállt a fogyasztásom 5.2-ben.ilyen kérdésekben nyugodtam kérdezd IMITRIKES-t vagy REDONE-t ők mindent tudnak és nagyon segítőkész emberek!vagy pedig használd a topic keresőjét kulcsszavakat beírva és olvasgass vissza.szinte minden témában rengeteg hozzászólást fogsz találni.Vagy pedig egyszerűen csak kérdezz mint eddig,és ha tudunk segítünk!Remélem elégedett vagy a géppel!Vigyázz rá nagyon!Sokat köszönhetek neki!Engem 5 évig szolgát hűségesen!
Anyi a hiba nincsot hő ingadozás sokkal lassaban fog bemelegedni mert a hűtőben lévő víz is a körbe van ami ugyebár hűl folyamatosan. Ha van termosztát akkor elzárja a vizkört és hengerbe és a blokkban keringeti a vizet a hűtőbe nem engedi be amig el nem éri hogy a termosztát ki nyisson ennyi a szerepe! Így hamarabb üzemi hőfokon lesz a gép.
Szerintem rakd vissza, mert akkor közel állandó hőfokon tud üzemelni a motor. Ha lehet, gyári hőértékűt rakjál be. A fogyid is jobb lesz, és a moci is jobban fog üzemelni. Nem egészséges, ha állandóan túl van hűtve, ráadásul nagy a hőingadozása is. Nem véletlenül tervezték azt oda.
Ha már úgyis vízhőfokról van szó, lenne egy kérdésem. A gépből SASI79 (amikor még az övé volt) kiszerelte a termosztátot. Kérdés, hogy ha sokat használom városban, tötymörgő tempónál, akkor lehet-e ebből bármi gond? Aggódjak, és szereltessem vissza, vagy hagyjam a francba, jó ez így? Bocs a hülye kérdésért, de egyelőre műszaki analfabéta vagyok.
Hello!
Motor forgalombahelyezése 85.000FT volt! Nekem két nyelvű adásvételi, kinti forgalmi, meg kivonó papír kellett a forgalomba helyezéshez! Előszőr szerelőm elvitte első műszakira(27400Ft) aztán mentünk rendezni vámosokhoz a papírokat(28000Ft) azután okmányiroda ahol megkaptam forgalmit rendszámot(18500Ft) meg biztosítást kötöttem rá 11000Ftért fél évre! így zajlott a forgalombahelyzés! Így állt meg a motor 335.000 Ft-ba!
Sziasztok!
Ma végre forgalomba lett helyezve az Rf! Nem volt vészes összeg! Azt szeretném kérdezni rf600nak üzemi hőfokon hol kell álljon a mutatója? akinek ilyen van, hogy jött ki a fogyasztása?
Bár az látszik rajta ha utólag ekecsölték a pirosatrá!
Motor forgalombahelyezése 85.000FT volt! Nekem két nyelvű adásvételi, kinti forgalmi, meg kivonó papír kellett a forgalomba helyezéshez! Előszőr szerelőm elvitte első műszakira(27400Ft) aztán mentünk rendezni vámosokhoz a papírokat(28000Ft) azután okmányiroda ahol megkaptam forgalmit rendszámot(18500Ft) meg biztosítást kötöttem rá 11000Ftért fél évre! így zajlott a forgalombahelyzés! Így állt meg a motor 335.000 Ft-ba!
Meg milyen okirat kellet hozzá?
A motorod adatait ami gyári itt az az a linken találod!
A hőfokot visszább meg találod google és spotmotor fórum van kép is róla hol mennyi!
sztem a legegyszerűbb, ha visszaolvasol. Imitrikes hozzászólásaiban találsz hőfokra utaló dolgokat, komplett leírásokat, képeket. Használd a keresőt.
Ma végre forgalomba lett helyezve az Rf! Nem volt vészes összeg! Azt szeretném kérdezni rf600nak üzemi hőfokon hol kell álljon a mutatója? akinek ilyen van, hogy jött ki a fogyasztása?