Szevasztok már rég jártam a fórumon és már lassan egy hónap ja nem ültem a kis Röfin látom a fórumon van pezsgés vannak új tagok
vasárnap láttam kér Rf-et mind a kettőt Siófokon egy 400 ment a 7 kifele a másik egy 900 ment kiliti felé a 900 nagyon szép állappotba volt 400 as nagyon ismerős volt ki volt az ? olyan 19:00 óra fele volt
Hát az pötyet sok! 2személyel nekem is ennyit evett!
Schubert tű kell feljebb rakni és akkor kevesebbet fog enni cserébe viszont lustább is lesz! Én nekem most 2személyel 110-140-es tempókkal 5,4 / 100Km 1 személlyel nem tudom mert mindig jön valaki velem!
Gyárilag ha jol tudom felülről a 3. pozició ami a full közepe! Ha ott van és ennyit termel akkor próbáld ki hogy felülről a másodikba teszed. Ha akkor is sokat termel akkor a fúvokáit ki cserélték az kicsit gázos!
Itt találsz egy kis cikket a dologról! Pontosan és részletesen képekkel! (Tessék oda is regisztrálni :P )
Bár nagyon ne turd szét ha jó! ez a Schubert tű-s dolgot próbáld ki és kész! Nekem a középső állásban sokat evett kormolta a gyertyákat és melegen olyan 2-4 között meg torpant kicsit nagyobb gázadásnál reagált és nem nagyon lehetett vele finoman menni!
Remélem a linkel tudtam segíteni neked...
ÜDV:Letsgo
Sziasztok!
Én is új vagyok itt az oldalon 2hónapja vettem egy Rf400ast eddig hálistennek nem volt vele gondom! Egy baj van csak nagyon sokat fogyaszt kb 7l/100km ez normális vagy valami gond van a motorral?
Előre is köszi a segítséget!
Dávid
Ez igy van. Lassan melegszik, cserébe sokkal lassabban füti túl magát mint a többi motor. Beérünk városba, második lámpánál haver gsxr750k6-osa már kapcsolja is a ventilátort. Hazaérve nem állitod le a motort, 5-6 perc múlva azon is el fog indulni. Viszont mire harmadikat kapcsolsz már vissza is hült normálra mutató szerint.
Hát ez vajon miért van :D
Ezt nem hiba ként írtam...
Működik rajta bár kb 1éve nem ment a ventije :D Tavaly BP-n kapcsolt be 2X azóta nem hallottam meg láttam volna hogy megy!
Ennek többé kevésbé örülök mert nem egy két haver küszködik hogy ilyenkor alig tudja hűteni a vasat meg megy a venti mint az állat nekik!
Bizony, hogy indul :) ... bár már 1500 km-en túlvagyok az idei szezonban...... De véééééééégre túlvagyok a vizsgáimon és jöhet a jól megérdemelt napsütéses, motorozós, strandos nyár
Sárvédőmön már nekem se volt meg mikor megvettem a matrica.
9kilós szinkódtáblázata meg van, esetleg a szöveges résznél azonosítasz. Akinek szürke vázzal más szinü motorja van olyat keress, lehet neki külön jelzik a vázkódot.
Egykönnyen nem is fog! Felvonuláson eddig csak az R-RACE pesti gurulásán kapcsolt a 4kilósé, sehol más menet közbeni esetben. 6kilósé meg még annyira se, pedig mindkettőben a 85 fokos termosztát van. Illetve, mikor vezetéstechnikai tréningen várom a soromat, de megyek egy hosszabb egyenest sokadikban és már vissza is hült.
Meghajlok a többség akarata előtt (meg ráadásul tudom, hogy az én érdekem). Következőleg motoroscsizma. Jut eszembe, ha tud valaki használt 19-est és 42-est, szóljon
Már csak az maradt le, hogy az ülés alatt csak az akksi helyes kapcsolásának matricája van meg.
Villanyakon gyártási adatok, megengedett decibel, meg ilyenek.
Színre utalóan semmi.
Kérdésem, hogy a váz színét honnan tudhatom meg?
Manuálban megnéztem, hogy az adattáblácskák hol vannak ill. hol kellene legyenek.
A csomagtartót festetem le és vázszínűre szeretném. A festő hawer mondta, hogy kell a RAL színkód.
Tudom, hogy beszéltétek már 400 tulajok között(főleg Motoroskrisz és Redone) de ha valaki tud ezesetben segíteni, azt nem venném zokon.
Nem tudom a nagy S gyártó mennyire alkalmazott eltérő vázszíneket, de szívesen venném, ha Imi, Te is megnéznéd nekem a mocid vázszínét/kódját.
Bármi segítség jól jönne.
Előre is köszönöm!
Tisztelettel MZ125!
Majd megszereti, ne aggódj ;)
Amúgy egyetértek Imivel, a motoros csizma legyen a következő beruházás mindkettőtöknek... A sportcipő laza futásra jó, nem motorozni... Egyrészt egy hűvösebb napon simán lefagyhat a bokátok, a másrészt úgyis tudod
Köszi!
Telefonáltam még néhány bontóba, sehol sem tudtak segíteni, 400-as kormánycsővel.
Viszont tegnap este szétszedtem, megnéztem és mivel valóban egy sima 22-es acélcsőről van szó, lemértem a hosszát, és ma szerzek 2db olyan csövet. Elvileg délutánra megvan, holnap át is szerelem.
Most átmenetileg megforditottam a csövet, és ugy szereltem vissza, kormánysúlyt leszereltem a másik oldalról is, este így zúzok le 250km-t remélem nem rázza szét a karom :)
Adatlapot, fotókat jövőhéten bepótolom :)
vasárnap láttam kér Rf-et mind a kettőt Siófokon egy 400 ment a 7 kifele a másik egy 900 ment kiliti felé a 900 nagyon szép állappotba volt 400 as nagyon ismerős volt ki volt az ? olyan 19:00 óra fele volt