Tavaly szeptemberben vettem egy '98-as 400as RöFit, azóta olvasgatom a fórumot, találtam néhány hasznos tanácsot, köszönöm :)
A motor nagyon tetszik, tavaly szeptember 2-től, november 5-ig, 5300km-t tekertem bele, de csak hétvégén mentem :)
Idén már idén is megvolt a 5000. km, és a második olajcsere.
Egy defektet, egy akksicserét, és egy benzincső "kilyukadást" leszámítva semmi gondom nem volt vele :)
Viszont ma reggel indulás előtt észrevettem, hogy a baloldali "kormánycsövem" tőben el van törve... :S
Ami vicces, hogy nem abba az irányba amerre fékezéskor kapja a terhelés, hanem "magam" felé tudom megmozditani.
Látszik, hogy el van repedve sajnos, muszáj lesz másikat szereznem...
Felhivtam a majosházi bontót, csak 900-as kormányuk van, érdemes holnap reggel kimennem érte, kompatibilis a 400-assal?
Na egy kis beszámoló az idei szezonnyitó szervizről:
- Fékfolyadékok (elöl, hátul) csere
- Hűtőfolyadék csere
- Új hátsó gumi (Metzeler Z6)
- Karbi pucolás és szinkron
- Fesz. szabályzó kimérése (csak ellenőrzésképp)...
A teló jónak bizonyult, így nem lesz benne olajcsere.
Holnap megy műszakira :)
Nagyon kiscsávó még a kép alapján, de igaza van, időben el kell kezdeni
Végre itt a nyár, holnap remélhetőleg túl leszek az utolsó vizsgámon is..... és beindul a jövet menet.... :) A szezonban már találkoztam pár RF-es sorstárssal, intettünk....nem tudom közületek volt e valaki
nincs, legalább is egyenes. Esztergán levágod a hajolt részt, és kis dugós résszel csinálsz hozzá protézist. Gyökölöd, összehegeszted, síkba csiszolod és kész.
Villannyal simán lehet hegeszteni ha nincs más.
Bár ha Péntek éccakai melóm könnyed lesz, megyünk megnézni a felvonulást. Azér az ember csak kiváncsi egy csöppet! Meg a motorok is szépek mégha nem is megrögzött motorosok ülnek rajtuk.
Friss jogsival, amin még meg sem száradt a tinta, nem szívesen próbálkoznék. Lesz még elég lehetőségem rá. De azért kösz a tanácsot (azóta el is állt az eső, remélem, estig kibírja)
Esetleg a 400 bandité jó lehet?
Az egyik bontóban azt ajánlották... :S