Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

küldtem
hiááányzol röfiiii!vigyázz rá nagyon!pontosabban rájuk!
Vedd la a csövet a tartóról és vidd el. Átmérőre egyformák lesznek, viszont figyelj a kormánysúly rögzítésének menetére. Legjobb ha viszed a súlyt a felfogócsavarral és rápróbálod. Konzolba beszorító csavar hornyát bele tudod reszelni ha nem egyezik a kettő. Nálam a 4-6 kilós közt a súlyrögzítés méretén van a különbség.
Vagy a tegnapi esztergapados hozzászólásom is erről szólt. Levágod, hengerítesz hozzá protézist, gyökölöd, hegeszted, síkbacsiszolod. Viszont ha tőben volt a törés akkor fordítsd meg a csövet és a gumi alatt elfér a toldás.
Te is sportcipőben nyomod, vagy csak a csajót nem félted!?
Borzasztó!
Akkor a címmel lesz a gubanc. Küldjél egy emilt a freemailomra, és akkor a válaszal oda fog érni.
Te valamiféle cserkész lehetsz...
Na, erről majd dumálunk, ha összefutunk
A sátorban nem kell esernyő...
Pár évvel ezelőttig úgy 8 éven át jártam az erdőket szinte minden hétvégén,
minden évszakban, időjárástól függetlenül.

Ha január elején szakadó esőben sátor nélkül túléltem egy poncsóból
eszkábált menedék alatt, akkor az "iglu" sátor júniusban igencsak
5 csillagos szálló .
Alvás közben esernyőt tartani kellemetlen, de ti te tudod Szám elmentve
Sátorban csak alvás lesz, amúgy van ott minden ami az eső ellen véd .
Ha jössz fel szólj, tudod a számom.
Ott leszek Csopak felett, úgyhogy hamar Siófokon tudok lenni,
bár nem RF-el, de azért egy jó beszélgetős nézelődős bazárra vevő vagyok.
Sátrat? Tudod milyen moslék idő van itt? Fúj a szél, hideg van, minden nap esik az eső egy kicsit, néha nagyon, esetleg fűszerezi jéggel. Egyik nap még a garázs is vízben állt, mert nem tudott elég gyorsan elfolyni az udvarból a csapadék. Ha elküldted az emailt, írj ide is, néhány ismerősöm emailja már elkeveredett a drótok között.
Holnap szerintem délelőtt 10-11 fele érkezek, de még sátrat verünk stb. stb.

Ok, email-ben megírom a telszámom.
Sikerült a műszaki vizsga és rajta van az érvényes matrica 2013.06.09-ig : ) Jeee
Én is láttam RF-est ma is, egy szürkét szegeden, ill. még egyet, egy piros fekete(idom közepén van színváltás) RFet. Asszem a 2. mocc tulaja volt már a fórumon, de győr, szeged között ingázik talán...
Ha azóta olvasod a fórumot, akkor tudhatod, hogy szeretjük a kitöltött adatlapot, képeket...stb.
Az hamar ki derül 1-2000km alatt meg mutat mindet! Én is csak azért nem adtam el mert a blokkja jó! Nem eszi az olajat... ÉS eddig jól is ment. Most inkább jól fogyaszt és "lustálkodik" De nekem ez a fontosabb és még azért így is szedi a talpát...
Bár volt amivel szívtam. Karbit le számítva csak kopó alkarészeket kellet eddig cserélnem...

És amiért szeretem nem egy tömeg motor... :D Kevés jön szembe az emberrel és még a motorosok is meg nézegetik hogy mi ez :D
Hát nekem ha Rf beválik és remélem, hogy jo lesz akkor 4-5 évig motornak kell lennie!
Az enyém még le van pukkanva csúszottan vásároltam! Talán a nyár végére lesz olyan mint amilyennek szeretném...

Hát ez relatív hogy kicsi! Bár kezdem érteni amit régen mondta a fiúk! A 2személynl vannak kisebb gondok de én szeretem! Ha meg egyszer le cserélem akkor valami nagyon fiatal kevés km-s gép lesz de az nem mostanában lesz
Hello!
Köszi Szép az rf-ed! Ilyen 400-at nézegettem de 250 után hamar meguntam volna:/ és így lett 600 belőle!
Üdv köreinkben :D
Azzal egyeznie kellene de figyelj mert 400asok között is van különbség... Szóval kérj egy képet róla és rögtön meg tudod hogy stimmel e a tieddel és ha igen akkor nyert ügyed van!
Semmi baj am abba igazad volt h korán kell elkezdeni a témát!
Bocsi
sziia!
Képen lehet h kiscsávóós ahogy te írtad, (de élőbe nem! ) ahogy nézem csak 3 év van köztünk
Sziasztok!
Hát én lennék az egyik uj Rf tag! tegnap hoztam haza Miskolcról a 600ast! jövő héten intézzük a forgalomba helyezést!